اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل مبهم دختر 16 ساله مبهم تر شد!


سلامت روحی و روانی زن جوان که متهم به قتل دختر خوانده 16 ساله خود است از سوی کارشناسان پزشکی قانونی بررسی می شود.

خبرگزاری مهر: سلامت روحی و روانی زن جوان که متهم به قتل دختر خوانده 16 ساله خود است از سوی کارشناسان پزشکی قانونی بررسی می شود.

18 فروردین سال گذشته مردی میانسال هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و از مرگ مشکوک دختر نوجوانش خبر داد. پس از این تماس گروهی از ماموران به خانه این مرد در پاکدشت رفته و تحقیقات در این باره را آغاز کردند.

جنازه مریم در اتاق خودش روی تخت رها شده بود و آثار ضرب و جرح روی پیکرش دیده نمی‌شد.

پدر مریم در جریان تحقیقات گفت: در محل کارم بودم که همسرم با من تماس گرفت و گفت حال مریم خراب شده و هرچه صدایش می‌زند، جواب نمی‌دهد. سراسیمه خودم را به خانه رساندم و فهمیدم دخترم فوت شده است.

سودابه که زن دوم این مرد و نامادی مریم بود هم با ابراز بی‌اطلاعی از چگونگی مرگ دخترخوانده‌اش گفت: من در خانه مشغول انجام کارهایم بودم و مریم هم در اتاقش خوابیده بود. چند بار صدایش زدم اما جواب نداد برای همین به اتاقش رفتم و دیدم بی‌حال است و بلافاصله با شوهرم تماس گرفتم.

ماموران بعد از انجام تحقیقات اولیه بدون اینکه فردی را در این رابطه بازداشت کنند جنازه را به پزشکی قانونی انتقال دادند. چندی بعد متخصصان سازمان پزشکی قانونی با انجام آزمایش‌های تخصصی علت مرگ دختر 16ساله را انسداد مجاری تنفسی اعلام و خاطرنشان کردند فردی این نوجوان را خفه کرده است به همین دلیل بار دیگر پدر و نامادری مریم را تحت بازجویی قرار دادند.

پدر مقتول گفت: زمان حادثه من در محل کارم بودم و هیچ اطلاعی از چگونگی وقوع حادثه ندارم.

سودابه نیز در بازجویی‌ها اتهام قتل عمدی دخترخوانده‌اش را رد کرد و گفت: من مشکلی با مریم نداشتم و دلیلی نداشت که بخواهم او را بکشم. روز حادثه وقتی دیدم مریم از خواب بیدار نمی‌شود نگرانش شدم.

 او عادت داشت صبح‌ها دیروقت بیدار می‌شد اما آن روز خوابش خیلی طولانی شده بود برای همین چند بار صدایش زدم و وقتی جوابی نشنیدم به اتاقش رفتم و خودم را در برابر پیکر بی‌جان او دیدم.


این زن در حالی اتهام قتل را انکار می‌کرد که در زمان وقوع حادثه او و مریم در خانه تنها بودند به همین دلیل بازپرس پرونده وی را مجرم شناخت و بعد از صدور قرار مجرمیت پرونده در اختیار نماینده دادستان قرار گرفت تا او نیز در این خصوص اظهارنظر کند.

نماینده دادستان بعد از بررسی مدارک موجود در پرونده با نظر بازپرس موافقت و با اعلام اینکه سودابه قاتل مریم است برای وی کیفرخواست صادر کرد به این ترتیب پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد .


صبح امروز قرار بود متهم در دادگاه کیفری محاکمه شود. در حالی که او همچنان بر بی گناهی خود اصرار داشت دادگاه به دلیل حاضر نشدن اولیای دم برگزار نشد و جلسه دادگاه به روز دیگری موکول شد.

قضات همچنین متهم را برای بررسی سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی معرفی کردند.      


ویدیو مرتبط :
اجرا و صدای فوق العاده دختر خردسال - حس مبهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل غم انگیز یک دختر 16 ساله توسط مادرش +عکس



به گزارش پرداد به نقل از یاهو: این دختر 16 ساله توسط مادرش انقدر گرسنه ماند تا درگذشت. "مارکیا بلکلی" 16 ساله از نظر روانی اندکی مشکل داشت و هنگام مرگش  تنها 40 پوند وزن داشت.

 

قتل غم انگیز,قتل,قتل عمد

 

قتل غم انگیز یک دختر 16 ساله توسط مادرش +عکس

خویشاوندان او معتقدند مادرش به او گرسنگی داده است تا بمیرد. حالا این خانم 38 ساله به اتهام قتل دختر 16 ساله اش به دادگاه فراخوانده شده است.

 

گفته شده است این مادر از دخترش متنفر بوده و به همین دلیل به بهانه عضویت در گروهی اینترنتی که مشوق گرسنگی هستند به او غذا نمیداده به طوریکه این دختر بارها از خانه فرار کرده و دست به دزدی از فروشگاههای اطراف محل زندگی اش زده بود.

 

پدر این دختر که جدا از خانواده زندگی میکرده است از این جریان شوکه شده است و میگوید باور نمیکند کسی حتی با بدترین دشمن خود این کار را انجام دهد. این زن بارها و بارها از سوی انجمن حمایت از کودکان مورد بازجویی قرار گرفته است.

 

همسایه های این خانواده میگویند تا کنون ندیده اند بچه های این زن به مدرسه بروند . یکبار این دختر با پدرش تماس گرفته و به او در مورد رفتار مادرش شکایت کرده بود اما پدرش از او خواست با پلیس تماس بگیرد. زمانیکه پلیس در جریان قرار گرفت و ماموران را به خانه این زن فرستاد دختر را درحالی دیدند که بی جان روی زمین افتاده بود.... /pardad.ir

 

 

قتل غم انگیز,قتل,قتل عمد