اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل مادر توسط پسرش به خاطر سوءظن!


فروردین ماه امسال به ماموران آگاهی شهرستان داراب در استان فارس خبر رسید، زنی به طرز فجیعی در خانه‌اش كشته شده است.

شرق: مشكوك شدن پسرجوانی به رفتار مادرش سبب شد، او دست به چاقو ببرد و جان مادر را بگیرد.

فروردین ماه امسال به ماموران آگاهی شهرستان داراب در استان فارس خبر رسید، زنی به طرز فجیعی در خانه‌اش كشته شده است.

زمانی كه كارآگاهان جنایی به محل حادثه رفتند با پیكر بی‌جان زنی حدودا 45 ساله به‌نام عفت روبه‌رو شدند كه بر اثر اصابت ضربات متعدد كارد از پا در آمده بود. شواهد از آن حكایت داشت كه زمان وقوع این جنایت هیچ‌كس در خانه حضور نداشته و چند ساعت پس از مرگ این زن یكی از همسایه‌های عفت متوجه واقعه شده است. در چنین شرایطی جسد مقتول به پزشكی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت كلید خورد.

افسران آگاهی در جریان تفحص‌های ویژه پی بردند این جنایت توسط یكی از نزدیكان عفت رخ داده است زیرا هیچ نشانه‌ای مبنی بر ورود اجباری قاتل به خانه مقتول به دست نیامد. همچنین بررسی وضعیت خانوادگی این زن حاكی از آن بود مقتول پسر جوانی به‌نام حبیب دارد كه جوان خوش نامی نیست. از این رو نام وی به عنوان یكی از مظنونان این جنایت مطرح شد.

زمانی كه كارآگاهان قصد داشتند حبیب را به پلیس آگاهی احضار كنند معلوم شد او از چند روز قبل به طرز مشكوكی ناپدید شده است. مفقود شدن حبیب موجب شد، تكه‌های پازل فرضیه كارآگاهان درخصوص دست داشتن حبیب در قتل مادرش كامل شود. به همین سبب تجسس‌های گسترده‌ای برای دستگیری حبیب آغاز شد.

با گذشت چند روز از متواری شدن حبیب ماموران با ردیابی‌های گسترده به اطلاعاتی درباره مخفیگاه متهم به قتل دست یافتند و سرانجام وی را بازداشت كردند. حبیب در بازجویی‌های مقدماتی اتهام قتل مادرش را بر عهده گرفت و گفت چون به مادرش مشكوك شده بود، وی را كشت.

جوان مادركش در این‌باره گفت: از مدت‌ها قبل نسبت به مادرم مشكوك شده بودم. او رفتار مرموزی داشت و من فكر می‌كردم او به ما خیانت می‌كند و با مرد دیگری در ارتباط است. به همین دلیل در حالی كه به شدت از دست مادرم عصبانی بودم روز حادثه تصمیم گرفتم او را بكشم. آن روز منتظر شدم او به خانه برگردد. بعد از آن در یك فرصت مناسب با چاقویی بالای سرش رفتم و او را غافلگیر كردم. سپس با چاقو چندین ضربه به او زدم و جانش را گرفتم.

در پی اعترافات متهم به قتل او صحنه جنایت را بازسازی كرد و با تكمیل تحقیقات پرونده این جنایت خانوادگی با صدور قرار مجرمیت و كیفرخواست به دادگاه كیفری استان فارس ارسال شد و قرار است حبیب به زودی در برابر اتهام قتل مادرش از خود دفاع كند.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
لحظه رسیدن مادر آنتونی مارتین به صحنه قتل پسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل مادر به خاطر سوءظن



 

قتل مادر به خاطر سوءظن

 

از مدت ها قبل نسبت به مادرم مشكوك شده بودم. او رفتار مرموزی داشت و من فكر می كردم او به ما خیانت می كند و با مرد دیگری در ارتباط است. به همین دلیل در حالی كه به شدت از دست مادرم عصبانی بودم روز حادثه تصمیم گرفتم او را بكشم.

مشكوك شدن پسرجوانی به رفتار مادرش سبب شد، او دست به چاقو ببرد و جان مادر را بگیرد.

فروردین ماه امسال به ماموران آگاهی شهرستان داراب در استان فارس خبر رسید، زنی به طرز فجیعی در خانه اش كشته شده است.

زمانی كه كارآگاهان جنایی به محل حادثه رفتند با پیكر بی جان زنی حدودا ۴۵ ساله به نام عفت روبه رو شدند كه بر اثر اصابت ضربات متعدد كارد از پا در آمده بود. شواهد از آن حكایت داشت كه زمان وقوع این جنایت هیچ كس در خانه حضور نداشته و چند ساعت پس از مرگ این زن یكی از همسایه های عفت متوجه واقعه شده است. در چنین شرایطی جسد مقتول به پزشكی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت كلید خورد.

افسران آگاهی در جریان تفحص های ویژه پی بردند این جنایت توسط یكی از نزدیكان عفت رخ داده است زیرا هیچ نشانه ای مبنی بر ورود اجباری قاتل به خانه مقتول به دست نیامد. همچنین بررسی وضعیت خانوادگی این زن حاكی از آن بود مقتول پسر جوانی به نام حبیب دارد كه جوان خوش نامی نیست. از این رو نام وی به عنوان یكی از مظنونان این جنایت مطرح شد.

زمانی كه كارآگاهان قصد داشتند حبیب را به پلیس آگاهی احضار كنند معلوم شد او از چند روز قبل به طرز مشكوكی ناپدید شده است. مفقود شدن حبیب موجب شد، تكه های پازل فرضیه كارآگاهان درخصوص دست داشتن حبیب در قتل مادرش كامل شود. به همین سبب تجسس های گسترده ای برای دستگیری حبیب آغاز شد.

با گذشت چند روز از متواری شدن حبیب ماموران با ردیابی های گسترده به اطلاعاتی درباره مخفیگاه متهم به قتل دست یافتند و سرانجام وی را بازداشت كردند. حبیب در بازجویی های مقدماتی اتهام قتل مادرش را بر عهده گرفت و گفت چون به مادرش مشكوك شده بود، وی را كشت.

جوان مادركش در این باره گفت: از مدت ها قبل نسبت به مادرم مشكوك شده بودم. او رفتار مرموزی داشت و من فكر می كردم او به ما خیانت می كند و با مرد دیگری در ارتباط است. به همین دلیل در حالی كه به شدت از دست مادرم عصبانی بودم روز حادثه تصمیم گرفتم او را بكشم. آن روز منتظر شدم او به خانه برگردد. بعد از آن در یك فرصت مناسب با چاقویی بالای سرش رفتم و او را غافلگیر كردم. سپس با چاقو چندین ضربه به او زدم و جانش را گرفتم.

در پی اعترافات متهم به قتل او صحنه جنایت را بازسازی كرد و با تكمیل تحقیقات پرونده این جنایت خانوادگی با صدور قرار مجرمیت و كیفرخواست به دادگاه كیفری استان فارس ارسال شد و قرار است حبیب به زودی در برابر اتهام قتل مادرش از خود دفاع كند.... / روزنامه شرق