اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل مادر برای شادی روح پدر


مقامات پلیس انگلستان از آزادی دختری جوان خبر دادند كه در پی تلقین ارواح شیطانی، مادرش را با ضربات چاقو بشدت مجروح كرده بود.

لورین بولیوا كه هم‌اكنون 20 سال دارد، روز گذشته توسط مقامات قضایی از اتهاماتش تبرئه و از زندان آزاد شد. در گزارش رسانه‌های رسمی انگلستان آمده است كه این دختر در زمان ارتكاب جرم تنها 18 سال داشته و با استفاده از یك چاقو به مادرش حمله كرده و او را از نقاط حساس بدن بشدت مجروح كرده است، به طوری كه مادر این دختر جوان در یك قدمی مرگ قرار گرفته بود.



مقامات رسمی انگلستان در مصاحبه‌ای با روزنامه دیلی‌میل اعلام كردند كه این دختر جوان كه رتبه اول مدرسه را هم داشته، در پی تلقین ارواح شیطانی دست به این عمل زده است. با این حال، باید وی 120 ساعت كار اجباری انجام دهد و تحت مراقبت و نظارت روانپزشك باشد. پیش از این، این دختر جوان در یكی از بازجویی‌هایش عنوان كرده بود كه مادربزرگش، مادرش را مقصر اصلی مرگ پدرش می‌داند و به همین دلیل تصمیم گرفته بود مادرش را برای خوشحال كردن روح پدرش بكشد.

منبع : جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
شادی کنگره آمریکا از قتل یک مادر ۳۴ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر در حمایت از مادر



 

قتل پدر در حمایت از مادر

 

پسر جوانی كه در پی درگیری خانوادگی و در حمایت از مادر، پدرش را با شلیك گلوله كشته بود، تحت تعقیب پلیس آگاهی دشتستان در استان بوشهر قرار گرفت.

به گزارش «جام جم»، ساعت ۲۱ سه شنبه هفته گذشته شلیك های پی در پی گلوله در محله ۶۹ هكتاری برازجان، سكوت شبانه را در هم شكست. همسایه ها هراسان از خانه هایشان بیرون آمدند تا ماجرا را جویا شوند كه در همین موقع مشاهده كردند پسر یكی از همسایه ها كه یك سلاح شكاری به دست دارد، در حال فرار از خانه شان است.

تعدادی از همسایه ها به تعقیب مرد مسلح پرداختند تا با سد كردن راه وی، مانع فرارش شوند؛ اما او با سلاح تهدیدشان كرد و ناچار از ادامه تعقیب پسر همسایه بازماندند.

یكی از همسایه ها با نزدیك شدن به خانه ای كه محل حادثه بود، مشاهده كرد، مرد میانسال همسایه با شلیك گلوله زخمی شده و تقاضای كمك دارد .مرد همسایه با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد. دقایقی بعد ماموران انتظامی عازم محل حادثه شدند و با دیدن مرد زخمی، وی را به مركز درمانی انتقال دادند، اما وی به دلیل شدت جراحات تسلیم مرگ شد. با هماهنگی قضایی، جسد به پزشكی قانونی انتقال یافت و همسر مقتول برای رازگشایی از این جنایت به پلیس آگاهی دشتستان در استان بوشهر احضار شد.

پسر مقتول، عامل جنایت بود

همسر مقتول در بازجویی به پلیس گفت: شب حادثه من و شوهرم دعوایمان شد و درگیری مان بالا گرفت. در همین موقع پسر ۲۱ ساله مان كه به خانه برگشته بود، قصد میانجیگری میان ما ۲ نفر را داشت كه شوهرم عصبانی شد و با او دعوا كرد. وی اضافه كرد: پسرم سلاح شكاری را كه در خانه داشتیم برداشت و به سمتان آمد. او به طرفداری از من یك گلوله به پهلوی پدرش شلیك كرد.

همسر مقتول گفت: با زخمی شدن شوهرم، پسرمان كه وحشت كرده و ترسیده بود، سلاح به دست از خانه فرار كرد . به كمك همسایه ها، شوهرم را به بیمارستان انتقال دادیم؛ اما او جانش را از دست داد. با اطلاعات به دست آمده از همسر مقتول، پسر وی به عنوان عامل جنایت تحت تعقیب قرار گرفت و جستجو برای دستگیری وی آغاز شده است..... / جام جم آنلاین