اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل فجیع نوزاد 3 ماهه توسط مادر روانی!


هنگامی که مادر جوان به همراه فرزندش در منزل تنها بود، به دلیل بیماری روحی و روانی پسرش را خفه کرد.

خراسان: مادری که دچار بیماری روحی و روانی بود نوزاد 3 ماهه اش را در مشهد خفه کرد.

 این حادثه در حوزه استحفاظی کلانتری شهرک ناجای مشهد رخ داد؛ هنگامی که مادر جوان به همراه فرزندش در منزل تنها بود، به دلیل بیماری روحی و روانی پسرش را خفه کرد.

همسر این زن وقتی از سر کار به منزل بازگشت و با این صحنه مواجه شد، بلافاصله همسایگان را خبر کرد و بدین ترتیب به دستور قاضی ویژه قتل عمد، جسد این نوزاد برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شد.

بررسی های قاضی اسماعیل شاکر نشان داد که مادر 25 ساله سابقه بستری در بیمارستان روانی ابن سینا را داشته و با اعلام رضایت بستگانش از بیمارستان ترخیص شده است.

با توجه به این که زن جوان به دلیل عوارض این بیماری قادر به بازجویی نیست، دوباره در بیمارستان بستری شده است تا پس از بهبودی نسبی مورد بازجویی قرار گیرد.     


ویدیو مرتبط :
شوک.قتل فجیع نوزاد 6 ماهه.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل نوزاد 8 ماهه برای ازدواج با مادر



اخبار حوادث - قتل نوزاد 8 ماهه برای ازدواج با مادر

فرمانده انتظامی لاهیجان شناسایی مادر این نوزاد را نخستین اقدام پلیس عنوان کرد و گفت: مادر این نوزاد در مسافرخانه‌ای در حال استراحت بود که پس از بیدار شدن متوجه مفقود شدن نوزاد شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری قاتل نوزاد هشت ماهه با تلاش پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، محمود قاسمی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری قاتل یک نوزاد هشت ماهه را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه جسد یک نوزاد هشت ماهه در کنار رودخانه لاهیجان کشف شده بود، اظهار کرد: پلیس پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده انتظامی لاهیجان شناسایی مادر این نوزاد را نخستین اقدام پلیس عنوان کرد و گفت: مادر این نوزاد در مسافرخانه‌ای در حال استراحت بود که پس از بیدار شدن متوجه مفقود شدن نوزاد شد.

وی از ردپای صاحب مسافرخانه در پرونده مذکور خبر داد و افزود: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما با توجه به دلایل و مستندات پلیس به قتل این نوزاد هشت ماهه اعتراف کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه متهم نوزاد را مانعی برای ازدواج با مادرش می‌دانست، تصریح کرد: قاتل سنگدل پس از خواب مادر، نوزاد را برداشت و در داخل رودخانه انداخت.

وی خاطرنشان کرد: قاتل نوزاد هشت ماهه پس از دستگیری و تحقیقات لازم تحویل مراجع قضایی شد. 

اخبار حوادث - فارس