اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل عام وحشیانه پدر و مادر توسط پسرجوان



قتل عام وحشیانه پدر و مادر توسط پسرجوان

عامل جنایت در خانه شماره 54 وکیل آباد که سه عضو خانواده اش را با ضربه های کارد از پا درآورده بود به زودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار می گیرد.

صبح روز سه‌شنبه 5 اردیبهشت امسال ماموران پلیس مشهد در جریان قتل سه عضو یک خانواده در بلوار وکیل آباد این شهر قرار گرفتند.

تیم جنایی دقایقی بعد همراه اسماعیل شاکر بازپرس ویژه قتل در محل جنایت حاضر شده و در نخستین بررسی‌ها دریافتند قربانیان جنایت زن و مرد صاحبخانه و پسر 25 ساله شان هستند که با ضربه های کارد از پا درآمده بودند. یکی از پسران این خانواده صبح زمانی که برای سرکشی به پدر و مادرش به آنجا آمده با جسد غرق در خون سه عضو خانواده‌اش روبرو شده و موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع داده بود.

تیم امدادی پس از حضور در محل دریافتند مرد صاحبخانه و پسرش هنوز زنده هستند که بلافاصله آنها را به بیمارستان رساندند که تلاش پزشکان برای نجات جان آنها موثر واقع نشد و بر اثر شدت جراحات جان باختند.
در ادامه تحقیقات برای افشای راز این جنایت آغاز شد و بازپرس جنائی در نخستین گام به بازجوئی از پسر بزرگ خانواده که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود پرداخت .

مرد جوان گفت: من و همسرم کارمند هستیم. هر روز صبح فرزندمان را پیش مادرم می گذاشتیم و به محل کار خود می رفتیم. امروز صبح وقتی به اینجا آمدم و در زدم کسی در را باز نکرد. نگران شدم. برای بررسی موضوع بر روی دیوار رفتم که  با پیکر غرق در خون پدرم روبرو شدم. سریع وارد شده و متوجه شدم مادر و برادر کوچکترم نیز با ضربه های کارد مجروح شده اند. سریع با اورژانس و پلیس تماس گرفتم. پدرم در حالی که به سختی نفس می کشید یکی از برادرانم به نام بهروز را به عنوان ضارب معرفی کرد.

با کشف این سرنخ تحقیقات بر روی بهروز متمرکز شد. مرد جوان پس از دستگیری از ماجرا اظهار بی اطلاعی کرد .
کارآگاهان سپس به تن پیمائی از او پرداخته و با آثار درگیری بر روی بدنش و لکه های خون روی لباس روبرو شدند.

متهم که هیچ راهی برای فرار از بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف گشود و گفت : مدتی بود عقد کرده بودم و با فشارهای روحی و مالی بسیاری روبرو بودم. هر کاری می کردم نمی توانستم از این فشار ها رها شوم. به همین خاطر تصمیم به خودکشی گرفتم. برای این کار هم یک کارد تهیه کردم. قبل از خودکشی تصمیم به انتقام از اعضای خانواده گرفته و صبح روز حادثه سراغ آنها رفتم. برادر 25 ساله ام که دانشجو بود در طبقه همکف زندگی می کرد. او وقتی کارد را در دستانم دید وحشتزده قصد فرار داشت که چند ضربه به بدنش وارد کردم. بعد به طبقه بالا رفته و پدر و مادرم را مجروح کردم. برای اینکه کسی به من مشکوک نشود لباس هایم را عوض کردم. لباس ها و کارد خونی را در یک کیسه گذاشته و چند خیابان پائین تر از محل جنایت رها کردم.

بر اساس گزارش پزشکی قانونی متهم 30 ضربه به بدن مادرش وارد کرده بود که باعث مرگ او در محل درگیری شده بود. پدر و برادرش نیز با 11 و 13 ضربه کارد مجروح شده بودند که پس از انتقال به بیمارستان جان باختند. اظهارات پدرخانواده قبل از مرگ و کشف لکه های خون بر روی لباس های متهم باعث شد راز این جنایت خیلی سریع فاش شود.

در ادامه متهم به محل جنایت منتقل شد و در حضور بازپرس به بازسازی صحنه قتل پرداخت. از سوی دیگر پزشکان پزشکی قانونی نیز پس از معاینات تخصصی سلامت روحی و روانی متهم را تائید کردند.

با تکمیل تحقیقات بازپرس پرونده برای بهروز به اتهام سه فقره قتل عمدی قرار مجرمیت صادر کرد که این قرار از سوی نماینده دادستان تائید شد .

پرونده این جنایت برای محاکمه به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی فرستاده شده است و پسر جنایتکار به زودی پای میز محاکمه قرار می گیرد.

باشگاه خبرنگاران

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
جنایت وحشیانه - قتل و عام صغیر و کبیر مردم سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر در حمایت از مادر



 

قتل پدر در حمایت از مادر

 

پسر جوانی كه در پی درگیری خانوادگی و در حمایت از مادر، پدرش را با شلیك گلوله كشته بود، تحت تعقیب پلیس آگاهی دشتستان در استان بوشهر قرار گرفت.

به گزارش «جام جم»، ساعت ۲۱ سه شنبه هفته گذشته شلیك های پی در پی گلوله در محله ۶۹ هكتاری برازجان، سكوت شبانه را در هم شكست. همسایه ها هراسان از خانه هایشان بیرون آمدند تا ماجرا را جویا شوند كه در همین موقع مشاهده كردند پسر یكی از همسایه ها كه یك سلاح شكاری به دست دارد، در حال فرار از خانه شان است.

تعدادی از همسایه ها به تعقیب مرد مسلح پرداختند تا با سد كردن راه وی، مانع فرارش شوند؛ اما او با سلاح تهدیدشان كرد و ناچار از ادامه تعقیب پسر همسایه بازماندند.

یكی از همسایه ها با نزدیك شدن به خانه ای كه محل حادثه بود، مشاهده كرد، مرد میانسال همسایه با شلیك گلوله زخمی شده و تقاضای كمك دارد .مرد همسایه با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد. دقایقی بعد ماموران انتظامی عازم محل حادثه شدند و با دیدن مرد زخمی، وی را به مركز درمانی انتقال دادند، اما وی به دلیل شدت جراحات تسلیم مرگ شد. با هماهنگی قضایی، جسد به پزشكی قانونی انتقال یافت و همسر مقتول برای رازگشایی از این جنایت به پلیس آگاهی دشتستان در استان بوشهر احضار شد.

پسر مقتول، عامل جنایت بود

همسر مقتول در بازجویی به پلیس گفت: شب حادثه من و شوهرم دعوایمان شد و درگیری مان بالا گرفت. در همین موقع پسر ۲۱ ساله مان كه به خانه برگشته بود، قصد میانجیگری میان ما ۲ نفر را داشت كه شوهرم عصبانی شد و با او دعوا كرد. وی اضافه كرد: پسرم سلاح شكاری را كه در خانه داشتیم برداشت و به سمتان آمد. او به طرفداری از من یك گلوله به پهلوی پدرش شلیك كرد.

همسر مقتول گفت: با زخمی شدن شوهرم، پسرمان كه وحشت كرده و ترسیده بود، سلاح به دست از خانه فرار كرد . به كمك همسایه ها، شوهرم را به بیمارستان انتقال دادیم؛ اما او جانش را از دست داد. با اطلاعات به دست آمده از همسر مقتول، پسر وی به عنوان عامل جنایت تحت تعقیب قرار گرفت و جستجو برای دستگیری وی آغاز شده است..... / جام جم آنلاین