اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل عام خانواده همسر برای گرفتن انتقام طلاق/ قاتل پس از 30 سال به مجازات مرگ رسید + تصاویر



قاتل بی رحم اهل " فلوریدا " به مجازات مرگ رسید.

آقای " جری کورل " 59 ساله به اتهام قتل همسر سابق و دختر 5 ساله اش و همچنین 2 تن از اعضای خانواده همسرش در سال 1985 سرانجام پس از 30 سال به مجازات رسید.

براساس گزارش پلیس این جنایت کار بی رحم که قاتل 4 قربانی از جمله همسرش خانم " سوزان کورل " دختر 5 ساله شان " تیوزدی  " و مادر زنش خانم " ماری لو همنز " و خواهر زنش خانم " ماری بث جونزد " بود در سال 1986 به مجازات اعدام محکوم شد اما اجرا حکم او به دلیل برخی مسائل قانونی تاکنون اجرا نشده و او به مدت 30 سال در حبس به سر برد و هر روز منتظر اجرای حکم مرگ خود بود .

پلیس در ادامه افزود اجساد قربانیان در جولای 1985 در خانه ی خانم " هنیز " واقع در " اور لاندو " غرق در خون یافت شد به طوری که دختر 5 ساله در 10 مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود و دیگر قربانیان هر یک 14 مورد جراحت در بدن آنها مشاهده شد .

پلیس از طریق اثر انگشت به جامانده از "کورل "در صحنه جنایت او را به اتهام قتل بازداشت کرد که در تحقیقات گسترده تر پلیس انگیزه ی او از این جنایت هولناک اقدام به گرفتن انتقام از همسرش بود که به دلیل مصرف مواد مخدر از او جدا شده بود و به همراه  دخترشان او را برای همیشه ترک کرده بود .

این جنایت کار در نهایت با دادن سم در غذایش در زندان " فلوریدا " به مجازات مرگ رسید.

 

اخبار,اخبار حوادث, قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث, قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث, قتل عمد

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دلقک قاتل: قتل عام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل شوهر همسر سابق برای گرفتن انتقام جدایی / قاتل به جنازه مقتول هم رحم نکرد(+تصاویر)



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مین نیون 39 ساله به خانه همسر سابقش در آشبورن ویرجینیا رفت و شوهر دوم این خانم، را به ضرب گلوله به قتل رساند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ،مین نیون 39 ساله به خانه همسر سابقش در آشبورن ویرجینیا رفت و شوهر دوم این خانم، را به ضرب گلوله به قتل رساند.

او حتی به جنازه او رحم نکرد و جنازه او را با ضربات مشت و لگد کتک زد.

 

او وقتی دید که همسر سابقش باردار است بیشتر عصبانی شد و همسرش قبل از مرگش قاتل را فرزندانش دور کرد و مانند یک قهرمان جان داد.

این قاتل به گفته خودش موسس شبکه اجتماعی  Plaxo در سال 2002 بوده‌است. مین نیون حتی پس از طلاق از همسرش، او و خانواده‌‌اش را همچنان تحت کنترل داشت.

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

 

قاضی دادگاه با توجه به اینکه این قاتل همچنان به عنوان خطر برای این خانواده محسوب می‌شود او را به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش دیلی میل، این خانواده 5 فرزند داشتند که 3 تای آن‌ها حاصل ازدواج این خانم با مین نیون بود و همسر جدیدش از آن‌ها هم نگهداری می کرد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران