اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل شوهر عمه داماد، عروسی را به خون آلود



قتل عمد,حوادث قتل

قتل شوهر عمه داماد، عروسی را به خون آلود

جشنی كه قرار بود در تالار عروسی المپیك شهرستان متل قو برگزار شود در حالی به عزا تبدیل شد كه برادر داماد شوهرعمه خود را به قتل رساند. مقتول (حسن) در حالی جمعه گذشته به قتل رسید كه قهرمان رزمی كاری بوده و صاحب مدال كشوری بوده است.

جنایت بیست و دوم شهریورماه در حالی یك عروسی را به خون آلود كه پلیس هنوز نتوانسته متهم را دستگیر كند. گفته می شود شاهدان آخرین بار وی را در حال رفتن به چالوس دیده اند. در هر حال انگیزه متهم هنوز مشخص نیست و كارآگاهان متل قو در پی یافتن سرنخ هایی برای این جنایت هستند.

ساعات ابتدایی جمعه بیست و دوم شهریور ماه امسال بود و تنها خانواده های نزدیك عروس و داماد وارد تالار شده بودند كه ورودی این تالار غرق خون شد و مردی حدودا 35 ساله بر زمین افتاد. شنیده های خبرنگار «اعتماد» از مردمی كه در تالار بودند حاكی از آن است كه زمانی كه عمه و شوهرعمه داماد وارد تالار شده اند هنوز افراد زیادی نیامده بودند و به همین دلیل شوهرعمه داماد به عنوان میزبان جلوی در ورودی ایستاد تا به میهمانان خوشامدگویی كند.

مقتول به بیمارستان نرسید
یكی ازكسانی كه در این جشن خونین شركت كرده بود درباره روز حادثه گفت: هنوز خیلی از میهمان ها و همچنین عروس و داماد نیامده بودند كه برادر داماد (حمید) به شوهرعمه اش حمله ور شده و كاردی كه در دست داشته را با شدت به گردن و پهلوی وی زده است. بر اساس این گزارش حمید كه تنها 22 سال دارد بلافاصله پس از قتل از میهمانی خارج و قبل از اینكه پلیس به محل برسد متواری شده است.

یكی دیگر از میهمانان كه این صحنه را شاهد بوده است در پاسخ به اینكه آیا قاتل از قبل كاردی به همراه داشته است یا خیر، گفت: هیچ كس ندید «حمید» كارد را از كجا آورد و یا از قبل داشته است و همه ما ناگهان متوجه شدیم كارد را چند بار به پهلو و یك بار محكم به گردن حسن فرو كرد و با پاره شدن شریان اصلی او (مقتول) محدوده ورودی تالار غرق در خون شد و مقتول بر زمین افتاد.

 

بلافاصله پلیس با تماس مردم در جریان قرار گرفت و به همراه اكیپ حفظ صحنه جرم و كارشناس پزشكی قانونی راهی محل حادثه شدند. به گفته كسانی كه در مجلس حضور داشتند حسن 35 ساله جمعه شب گذشته قبل از اینكه به بیمارستان برسد جان خود را از دست داد.
 
آخرین بار در مسیر چالوس
شنیده ها حاكی از این است كه متهم پس از فرار از مجلس تا ساعت 12 شب دیده نشده و هیچ كسی از او خبر نداشته است. بر اساس این گزارش دوستان متهم (حمید) گفتند: «حمید» ساعت 12 شب در خروجی شهر متل قو به سمت چالوس در حال گرفتن تاكسی دیده شده بود.

 

یكی از دوستان متهم  گفت: زمانی كه دیدیم او تنها سه، چهار ساعت بعد از قتل، چمدانی به دست دارد و منتظر تاكسی ایستاده است متوجه شدیم در حال فرار از پلیس است اما چون خیلی عصبانی بود هیچ یك از ما نتوانستیم با او گفت وگو كنیم و هیچ كدام از ما جلو نرفتیم.

متهم از چه خانواده یی بود
بر اساس این گزارش متهم اعتیاد به مواد مخدر نداشته ولی اهل شرب خمر بوده است و این موضوع چند بار باعث درگیری در محل زندگی وی شده بود. همچنین شنیده های خبرنگار  حاكی از این است كه برادر 18 ساله متهم (حمید) سال گذشته خود را حلق آویز كرده و در معبر عمومی خود را دار زده است. تاكنون خانواده متهم از مخفیگاه پسر خود اظهار بی اطلاعی كرده اند و گفته اند هیچ خبری از وی ندارند.
  
این گزارش همچنین حاكی از این است كه حسن 35 ساله روز یكشنبه گذشته بیست و چهارم شهریور ماه در امامزاده یی در متل قو به خاك سپرده شد.
  
كارآگاهان پلیس متل قو همچنان در پی یافتن سرنخ هایی برای دستگیری متهم فراری 22 ساله هستند./اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
قتل داماد در مراسم عروسی.شوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل تازه داماد 4 روز بعد از جشن عروسی



قتل تازه داماد 4 روز بعد از جشن!

تازه داماد وقتی سراغ عروس قهر كرده رفت پای در سرنوشتی مرگبار گذاشت و به قتل رسید.

به گزارش ایران این جنایت زمانی رخ دادكه عروس خانم 4 روز بعد از مراسم جشن مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و به حالت قهر به خانه پدرش در فاز 4 مهرشهر كرج رفت. شامگاه سه‌شنبه 28 شهریور ماه سال جاری ماجرای جنایتی فامیلی به كلانتری 29 كرج مخابره شد و تیمی از مأموران خود را به قتلگاه تازه داماد رساندند و با پیكر خونین فرامرز كه با ضربات چاقو نقش بر زمین شده بود روبه‌رو شدند.

همزمان با حضور بازپرس ویژه قتل تیمی از كارآگاهان به تجسس‌های میدانی پرداختند و پی بردند قربانی تازه داماد بوده و چون همسرش به نام «سارا» به حالت قهر نزد خانواده‌اش رفته بود به سراغش رفته و قربانی خشم برادرزن شده است.

«سارا»كه در صحنه جنایت حضور داشت و باور نمی‌كرد 4 روز بعد از ازدواج شوهرش كشته شده باشد تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «بلافاصله بعد از عروسی بر سر مهریه اختلاف پیدا كردیم و من وقتی نتوانستم تحمل كنم از خانه قهر كرده و به خانه پدرم رفتم و اصلاً تصور نمی‌كردم چنین حادثه‌ای رخ بدهد. وی افزود: شب شده بود كه فرامرز به در خانه پدرم آمد خیلی ناراحت بود و با عصبانیت حرف می‌زد برادرم كه در خانه بود در هواخواهی از من سراغ شوهرم رفت و این درگیری به جایی رسید كه به جان هم افتادند و فرامرز با ضربات چاقوی برادرم روی زمین افتاد.

مأموران خیلی زود دریافتند قاتل كسی جز «ناصر» برادر عروس‌خانم نیست و وی با دیدن صحنه افتادن دامادشان روی زمین با وحشت پا به فرار گذاشته است. بدین ترتیب با دستور بازپرس جنایی كرج «ناصر» تحت تعقیب قرار گرفته و كارآگاهان به تحقیقاتی ویژه دست زدند و شنیدند «ناصر» كه جوانی 24 ساله است از گذشته با دامادشان اختلاف داشته و وقتی دعوای وی با «سارا» را دیده است به سمت وی رفته و در كمتر از 10 دقیقه به قاتل فراری تبدیل شده است. سارا كه 20 ساله است در بازجویی‌های تكمیلی كارآگاهان گفت: اصلاً باور نمی‌كنم در كمتر از 4 روز تنها شده باشم اگر بر سر مهریه با فرامرز دعوا نمی‌كردم هیچ وقت شوهرم كشته نمی‌شد و برادرم نیز در شرایط سخت قرار نمی‌گرفت.»

بنابراین گزارش، تیم پلیس در حال ردیابی‌های گسترده برای دستگیری ناصر است تا پرده از جزئیات این جنایت بردارد./ایران