اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل زن اسپانیایی به دست همسرش



 

پلیس اسپانیا، مردی را به اتهام قتل همسرش دستگیر كرد.زن ۵۸ ساله اسپانیایی با ۳ ضربه گلوله به دست همسر ۶۲ ساله‌اش در خانه‌شان واقع در یكی از شهر‌های شمالی اسپانیا به قتل رسید.


این یكی دیگر از فاجعه‌های خونباری بود كه طی چند وقت اخیر، پرونده اجتماعی اسپانیا را لكه‌دار كرده است.



از قرار معلوم، پلیس زمانی به صحنه جرم وارد می‌شود كه همسر قربانی، مسلح و با دستان خونین، خسته و پشیمان، كنار جسد نشسته بود. جسد به پزشكی قانونی منتقل و همسر قربانی به اتهام قتل عمد او بازداشت شد.



به گفته همسایه‌های این زوج، آنها ۲۰ سال بود كه در این خانه زندگی می‌كردند و به نظر زوج نرمالی بودند..../ جام‌جم آنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
‫ارتباط نامشروع زن متاهل با پسرخاله همسرش، منجر به این قتل دردناک شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فجیع یک زن به دست همسرش در کازرون



فرمانده انتظامی کازرون استان فارس از دستگیری مردی خبر داد که پس از وارد کردن ضربه چاقو به گردن همسرش، او را به آتش کشیده بود.

به گزارش فرهیختگان، سرهنگ مهرداد ‌مشوق در این زمینه گفت: «بامداد پانزدهم فروردین امسال ماموران انتظامی پاسگاه فامور از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ باخبر شدند پیکر نیمه‌جان یک زن که به طرز مشکوکی دچار سوختگی شده به بیمارستان ولیعصر(عج) کازرون منتقل شده است.»

ماموران با حضور در بیمارستان با پیکر زن ۵۰ ساله که دچار سوختگی شدید شده بود روبه‌رو شدند. در آن بین برادر زن میانسال به پلیس گفت شوهر خواهرش پس از درگیری با خواهرش او را از ناحیه گردن با چاقو زخمی کرده و سپس با ریختن نفت روی بدنش، او را به آتش کشیده است.

با وجود تلاش پزشکان، زن 50 ساله به علت سوختگی بالا و مجروح شدن بر اثر ضربه چاقو در بیمارستان جان سپرد و تلاش برای ردیابی مرد متهم آغاز شد.

پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم به قتل را در حوزه استحفاظی شهرستان ممسنی شناسایی و او را بامداد شنبه بازداشت کرد. این متهم به جنایت اعتراف و علت این اقدامش را اختلافات خانوادگی و مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

اخبار حوادث - فرهیختگان