اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل زنی به خاطر دیدن دعوای خانوادگی



 

قتل زنی به خاطر دیدن دعوای خانوادگی

 

عامل حمله به زن جوان و دختر ۸ ساله روز گذشته به اتهام قتل از سوی كارآگاهان پلیس آگاهی بندرعباس دستگیر شد.

غروب ۱۶ اسفند سال گذشته و به دنبال تماس مردمی با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این كه یك زن ۲۷ ساله همراه دختر ۸ ساله‌اش مورد حمله قرار گرفته و در شرایط وخیم جسمی به سر می‌برند، ماموران با عزیمت به محل مادر و دختر مجروح را به بیمارستان منتقل كردند كه ساعتی بعد زن ۲۷ ساله بر اثر شدت جراحات به كما رفت و پس از ۵ روز از زمان بستری شدن در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس جان خود را از دست داد.



سرهنگ قطب‌زاده، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: پس از گزارش مرگ زن جوان، پرونده به دستور قضایی به پلیس آگاهی بندرعباس ارجاع و تحقیق در این زمینه آغاز شد.



با تحقیق از شاهدان عینی از جمله دختر ۸ ساله مقتول كه همراه مادرش مجروح شده بود، وی بیان كرد فردی به نام مهدی من و مادرم را مورد حمله قرار داد و پس از ضرب و جرح ما، همراه دختری كه با او دوست است، متواری شد.



رئیس پلیس آگاهی هرمزگان افزود: پس از جمع‌بندی اظهارات شاكیان، ماموران متوجه شدند مهدی با دختر ۲۲ ساله‌ای به نام آمنه در ارتباط است كه در مرحله بعدی با دستور قضایی این دختر دستگیر شد و بیان كرد نقشی در جنایت نداشته است و از مهدی نیز پس از وقوع این حادثه اطلاعی ندارد. با این اظهارات ماموران با سرنخ‌هایی كه در ارتباط با این جنایت به دست آوردند، موفق شدند روز گذشته مهدی را در مخفیگاه خود دستگیر كنند.



متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی، گفت: روز حادثه من با مادرم درگیری و مشاجره داشتم كه مقتول و دختر ۸ ساله‌اش نظاره‌گر این مشاجره خانوادگی بود.


وی افزود: هنگام مشاجره و در اوج عصبانیت به یكباره كنترل خود را از دست دادم و به سوی مادر و دختر حمله‌ور شده و ۲ لگد به قفسه سینه او زدم و همراه آمنه از محل متواری شدیم و پس از اطلاع از قتل زن ۲۷ ساله، آمنه را تهدید كردم اگر موضوع را به كسی بگوید، از او نیز انتقام خواهم گرفت..../گزارش : جام‌جم آنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
پدری در قتل فجیع خانوادگی پنج فرزندش را کشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل فراری در چادر عشایر دستگیر شد/قتل مرد 45 ساله به خاطر مشکلات خانوادگی



اخبار,اخبار حوادث , قاتل فراری

 

اخبار حوادث - قاتل فراری در چادر عشایر دستگیر شد/قتل مرد 45 ساله به خاطر مشکلات خانوادگی

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری قاتل فراری در اطراف کوه های ملکشاهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار ˈعلی دولتیˈ در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر قتل مردی 45 ساله که بر اثر نزاع و درگیری اتفاق افتاده بود، بلافاصله ماموران وارد عمل شده و موضوع را در دستور پیگیری قرار دادند.
 
وی افزود: قاتل پس از ارتکاب جرم از محل متواری شده و به کوه های اطراف فرار می کند.
 
سردار دولتی افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان ملکشاهی با اجرای طرح ها و کنترل ورودی و خروجی شهرستان و با اعزام نیروها به کوه های اطراف و سختکوشی ماموران، توانستند مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و زیر کنترل خود در آورند.
 
فرمانده ناجا استان ایلام بیان کرد: متهم که خود را در یک سیاه چادر عشایری در بخش گچی از توابع شهرستان ملکشاهی مخفی کرده بود در یک عملیات پلیسی موفق در کمتر از 24 ساعت دستگیر
 
دولتی اظهار کرد: قاتل پس از دستگیری به قتل خود اعتراف کرد و انگیزه قتل را اختلاف های خانوادگی دانست.
 
متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران