اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل دختر پرخاشگر به دست پدر



قتل دختر پرخاشگر به دست پدر

مردی که دخترش را به دلیل پرخاشگری های او به قتل رسانده بود، در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

 این پرونده روز هفتم بهمن دو سال قبل در پی مرگ دختر 14ساله ای به نام سوسن تشکیل شد. پدر سوسن وقتی با پلیس تماس گرفت و ماموران را به محل حادثه کشاند، مدعی شد فرزندش با خوردن داروهای اعصاب به زندگی اش پایان داده است اما کارآگاهان در جریان بررسی های میدانی مرگ سوسن را مشکوک تشخیص دادند و ضمن انتقال جسد به پزشکی قانونی پدر وی به نام بهرام را نیز بازداشت کردند.

بهرام در بازجویی ها منکر قتل شد و گفت: «من، همسر و دو دخترم زندگی آرامی داشتیم. من و همسرم 25سال قبل به آلمان مهاجرت کردیم و سوسن نیز در آنجا به دنیا آمد اما او از نظر روحی و روانی مشکلاتی داشت به همین دلیل به ایران برگشتیم تا بلکه دخترم بهتر شود در این مدت نیز در خانه خواهرم زندگی می کردیم تا اینکه سوسن خودکشی کرد.»

متخصصان پزشکی قانونی مدتی بعد با انجام آزمایش های تخصصی اعلام کردند سوسن بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن خفه شده و به قتل رسیده است. اعلام این نظریه سبب شد بهرام دوباره تحت بازجویی قرار گیرد.

او این بار اتهام قتل دخترش را قبول کرد و گفت: «سوسن دختر پرخاشگری بود به گونه ای که نمی شد تحملش کرد. او وقتی در آلمان به مدرسه رفت رفتارهای ناهنجاری از خودش نشان داد. با همه دعوا می کرد. معلم ها را کتک می زد، شیشه مدرسه را می شکست و پرخاشگری های دیگر انجام می داد به همین دلیل به ایران آمدیم تا بلکه او در محیط تازه آرام شود اما این اتفاق نیفتاد و روز حادثه دوباره شروع به پرخاشگری کرد.

 

من برای اینکه وی را آرام کنم دستم را جلو دهانش گرفتم البته به هیچ وجه قصد نداشتم او را به قتل برسانم اما دخترم ناگهان از حال رفت و متوجه شدم دیگر نفس نمی کشد به همین دلیل در تماس با پلیس مدعی شدم سوسن خودکشی کرده است.»

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به بازجویی از مادر سوسن پرداختند. او حرف های شوهرش را تایید کرد و گفت: «دخترم به شدت عصبی بود البته هیچ نوع دارویی مصرف نمی کرد. ما در آلمان او را نزد چند پزشک بردیم اما همگی گفتند سوسن از نظر روحی و روانی مشکلی ندارد و پرخاشگری هایش به دلیل شرایط سنی و قرارگرفتن در مرحله نوجوانی است اما هر کاری می کردیم دخترم آرام نمی گرفت. بازگشت ما به ایران هم هیچ فایده ای نداشت.»

پس از آنکه بازپرس جنایی به بررسی پرونده پرداخت، مادر سوسن با مراجعه اعلام کرد هیچ شکایتی از شوهرش ندارد و به او رضایت می دهد. با این وجود بهرام در زندان ماند و بعد از صدور کیفرخواست پرونده وی روز گذشته در اختیار قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت تا این مرد را محاکمه و میزان مجازات وی را مشخص کنند./شرق

 


ویدیو مرتبط :
تجاوز و قتل دختر و ملاقات پدر دختر با مجرمان در محل جرم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار فیلم قتل سه دختر به دست پدر



 

 

انتشار فیلم قتل سه دختر به دست پدر

 

 

مردی که سه دختر خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده است، در حالی همچنان تحت تعقیب پلیس قرار دارد که دیروز فیلمی منتسب به این جنایت در سایت های اینترنتی منتشر شد.

 

این مرد ۵۳ساله که مهرداد نام دارد و به مرادسیاه معروف است، پیش از این به جرم قاچاق اسلحه محاکمه و به حبس ابد محکوم شده بود.

او در شهریور ماه سال جاری به دلیل اینکه دختر ۱۹ساله اش قصد داشت ازدواج کند با سپردن وثیقه از زندان مرخصی گرفت.

مهرداد که ساکن روستای تختگاه کرمانشاه است، روز حادثه به بهانه اینکه برای جشن عروسی قصد خرید دارد، سه دختر ۱۹، ۱۲ و هفت ساله خودش را سوار بر وانت آبی رنگش کرد و به منطقه ای خلوت رفت.

او سپس هر سه دختر خود را با شلیک سلاح کلاشینکف از پا درآورد. مهرداد که به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد، بعد از قتل به خانه بازگشت و به همسرش خبر داد دخترانش را کشته است.

او نشانی محل رها شدن اجساد را نیز اعلام کرد و گفت به دلیل اینکه زندانی بوده و می دانسته در نبود او فرزندانش آینده خوبی نخواهند داشت و با فقر و بدبختی زندگی خواهند کرد، تصمیم به این جنایت گرفته است. او بعد از گفتن این جملات فراری شد و از آن زمان ردی از وی به دست نیامده است.

دیروز فیلم منتسب به این جنایت هولناک روی سایت های مختلف اینترنتی قرار گرفت. این صحنه با دوربین موبایل و توسط دختر بزرگ مهرداد آخرین قربانی تهیه شده و در آن دیده می شود متهم بعد از متوقف کردن اتومبیل در منطقه ای مسطح و خلوت سلاحی را در دست می گیرد و آن را مسلح می کند.

در این هنگام سه دختر او به فاصله از یکدیگر ایستاده اند و هرچند سلاح را در دست پدر خود می بینند، اما هرگز تصور نمی کنند چه سرنوشتی در انتظارشان است. در واقع رفتار این دختران نشان می دهد برای آنها مسلح بودن پدر اتفاقی عادی و طبیعی است.

در همین هنگام ناگهان مهرداد فرزند هفت ساله خود را هدف می گیرد و دو گلوله به او شلیک می کند. پس از آن فیلمبردار و خواهرش در حالی که جیغ می کشند، شروع به دویدن می کنند اما مهرداد به راحتی به سمت فرزند ۱۲ساله اش تیراندازی می کند و بعد از شلیک دو گلوله سراغ دختر بزرگش می رود و او را نیز به قتل می رساند.

این پرونده اکنون در دادسرای کرمانشاه در جریان است و پلیس همچنان می کوشد عامل این کشتار را دستگیر کند..../روزنامه شرق