اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل بیرحمانه یک دختر جوان مقابل چشمان خواهرش! +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: والدین سنگدل یک دختر نوجوان در اقدامی بی رحمانه و وحشتناک او را مقابل چشمان خواهرش به قتل رساندند ، سپس جنازه ی وی را به رودخانه انداختند ، چون معتقد بودند وی باعث شرمساری خانواده شده است.

 

قتل بیرحمانه

 

این دختر به جرم اینکه یک غربی تمام عیار شده و از خواسته والدینش سرپیچی کرده است به قتل رسید. حرفهای والدین این دختر در دادگاه

 

والدین این دختر متهم هستند که او را مقابل چشم خواهرش کشته و جنازه اش را به رودخانه انداخته اند. . این اتفاق مربوط به سال 2004 است و جنازه تجزیه شده "شفیعه احمد" چند روز بعد از مرگش پیداشد. والدین این دختر که هنگام مرگ 17 ساله بود علت قتل وی را سرپیچی از مقررات خانواده اعلام کرده اند.

 

آنها به قاضی گفتند 1سال تلاش کردند تا این دختر را به راه سابق بازگردانند اما چون متوجه شدند او به فرهنگ غرب بیشتر علاقه مند شده است او را به قتل رساندند. پدر او 52 ساله و مادرش 49 ساله است آنها هنگام پیدا شدن جنازه هم در معرض اتهام بودند اما به دلیل اینکه شاهدی برای این ماجرا وجود نداشت و آنها قتل را انکار کردند آزاد شدند.

 

قاضی میگوید علت اینکه این پرونده انقدر دیر پیگیری شده است این است که در زمان حادثه شاهدی وجود نداشته است. و حالا خواهر کوچکتر مقتول که در زمان قتل نوجوان بوده است زمانیکه توسط والدینش به جرم سرقت از منزل به دست پلیس سپرده شد پرده از این راز خانوادگی برداشت و خانواده را روانه دادگاه کرد.

 

قتل بیرحمانه

 

این دختر یک پاکستانی الاصل بود که با مهاجرتش به انگلستان تحت تاثیر فرهنگ غرب به زندگی غربی پرداخته است که همین مسئله باعث مرگش شد. والدین او بعد از کشتن وی دیگر بچه های خانواده را ترسانده بودند که در مورد این مسئله به کسی حرفی نزنند./ گروه خبری پرداد


ویدیو مرتبط :
دزدی بیرحمانه از دختر جوان!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر جوان، شاهد تجاوز و قتل خواهرش بود/عکس



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار حوادث - دختر جوان، شاهد تجاوز و قتل خواهرش بود/عکس

قاتل بدنام و متجاوز سریالی در خواست عجیب خود را از پشت میله‌های زندان مطرح کرد.

 پانول براندو 50ساله قاتل و متجاوز بد نام کانادایی پس از انجام اعمال فجیع با دو دختر محصل در حالی که مدت محکومیت خود را می‌گذراند با پیشنهاد عجیب خود خبر ساز شد.

او در زندان از همدست و هم جرم خود به نام کارلا هومولکا درخواست ازدواج کرد و از مسئولان زندان خواست که اجازه دهند آنان در هر ماه دو روز یکدیگر با ببینند.

کارلا هومولکا 30ساله به عنوان همدست و همسر وی در آدم ربایی و تجاوز منجر به مرگ مبادرت داشت و همچنین شاهد تجاوز و قتل خواهر خود توسط پانول بوده است.

به گزارش این خبرگزاری کریستین فرنچ 15 و لینزا ماهفی 14ساله در سال 1990 توسط پانول پس از تحمل شکنجه و تعرض جنسی وحشیانه به قتل رسیدند.

پانول در پرونده خود بیش از ده‌ها مورد تجاوز و جرایم جنسی و همچنین قتل دارد که در زندانی در کانادا به سرمی‌برد.

به گزارش این خبرگزاری حکم آزادی مشروط پانول براندو برای تاریخ 17فوریه سال2015 در دادگاه مطرح شد که به دلیل مجرم خطرناک بودن و بد نامی وی تأیید نشد. 

اخبار حوادث - روز نو