اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل، پایان عكس گرفتن از دختر دایی


ماموران پلیس آگاهی ایلام در حال بررسی صحت ادعای دختر جوانی هستند كه مدعی شده بود پسرعمه‌اش قصد داشته از او تصاویر بدون پوشش تهیه كند.

روزنامه اعتماد: ماموران پلیس آگاهی ایلام در حال بررسی صحت ادعای دختر جوانی هستند كه مدعی شده بود پسرعمه‌اش قصد داشته از او تصاویر بدون پوشش تهیه كند.

 تایید صحت وسقم ادعاهای دختر جوان از این نظر حایز اهمیت است كه به گفته پدرش وی بر اساس همین صحبت‌ها دستش را به خون خواهر‌زاده خود آلوده كرده است.

سرهنگ علیرضا گوهری، رییس پلیس آگاهی استان ایلام درباره این قتل گفت: متهم بدون اینكه هیچ تحقیقی در زمینه ادعای دخترش انجام دهد دست به این قتل زده است.

بر اساس این گزارش ساعت دو بامداد اوایل مردادماه امسال وقوع یك فقره نزاع از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 به ماموران كلانتری11 اعلام شد كه با توجه به نوع گزارش دریافتی مبنی بر نزاع منجر به جرح در خیابان رسالت ایلام، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور ماموران كلانتری 11 این شهرستان در محل حادثه مشخص شد مرد جوانی حدودا 30 ساله به نام رضا با ضربه چاقو از پای در آمده است. با حضور عوامل امدادی در محل پیكر نیمه‌جان رضا برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات درباره شناسایی عوامل این نزاع آغاز شد.

با این حال رضا جراحات وارده به ناحیه شكمش را تاب نیاورد و در بیمارستان جان خود را از دست داد و به این ترتیب پرونده‌یی تحت عنوان قتل عمد در اداره آگاهی این شهرستان تشكیل شد. با آغاز تحقیقات از سوی كارآگاهان جنایی استان ایلام مشخص شد كه رضا با دایی خودش كه مرتضی نام داشت درگیر شده و به قتل رسیده است. پس از اینكه رضا در بیمارستان جان خود را از دست داد ،دایی 44 ساله‌اش با مراجعه به پلیس آگاهی ایلام خود را تسلیم ماموران كرد.

 این مرد در اعترافاتش به ماموران گفت: قبول دارم كه رضا را كشتم. روز قبل از این حادثه دخترم پیش من آمد و ماجرایی را تعریف كرد كه دیگر نتوانستم عصبانیت خودم را كنترل كنم. وی در ادامه اعترافاتش گفت: دخترم به من گفت كه رضا او را به زور سوار ماشین خود كرده و به خانه شان برده است و به زور خواسته از او عكس بگیرد. من هم كه این حرف‌های دخترم را شنیدم دیگر قدرت فكر و تصمیم‌گیری نداشتم. همان شب چاقویی تهیه كردم و به سراغ رضا رفتم و آنچه كه نباید می‌شد، شد.

به گفته رییس پلیس آگاهی ایلام تحقیق درباره صحت ادعای دختر دایی مقتول آغاز شده است و پرونده در حال حاضر مراحل قضایی خود را می‌گذراند.


ویدیو مرتبط :
تجاوز و قتل دختر و ملاقات پدر دختر با مجرمان در محل جرم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواستگاری با قتل دختر جوان پایان یافت



 قتل عمد, جریمة قتل

 

مرد میانسال وقتی به خواستگار دخترش جواب منفی داد نمی دانست این جواب به قیمت جان دختر جوان تمام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد سه شنبه مسوولان بیمارستانی در غرب تهران با ماموران پلیس تماس گرفته و از مرگ مشکوک دختر جوانی در آنجا خبر دادند.

دقایقی بعد ماموران کلانتری گلستان خود را به آنجا رسانده و با جسد دختر جوانی به نام ندا روبرو شدند که با ضربه کارد از پا در آمده بود. مسوولان بیمارستان در جریان تحقیقات مدعی شدند ، دختر جوان دقایقی قبل در حالی که دچار خونریزی شدید شده بود از سوی خانواده اش به بیمارستان انتقال یافت که تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد و ندا روی تخت جراحی جان سپرد.

ماموران تجسس کلانتری سپس به تحقیق از خانواده دختر جوان پرداختند که پدر او در بازجوئی ها به قتل اعتراف کرد و گفت: امشب پسر جوانی همراه خانواده اش به خواستگاری دخترم آمد. پس از صحبت متوجه شدم او آمادگی ازدواج ندارد و خانواده اش از نظر فرهنگی با ما فرق دارند. به همین خاطر به آنها جواب منفی دادم و خواستگارها عصبانی خانه را ترک کردند. بعد از رفتن آنها متوجه شدم دخترم به خواستگارش علاقه شدیدی دارد. او از رفتار من ناراحت شد و قصد ترک خانه را داشت که من سد راهش شدم. نمی دانم چطور کارد آشپزخانه در دستانم آمد. در یک لحظه عصبانی شده و ضربه ای به او زدم. ندا غرق در خون روی زمین افتاد . سریع او را به بیمارستان رساندیم اما دیگر دیر شده بود.

پس از اطلاع ماجرا به قاضی شاهنگیان –بازپرس جنائی تهران او دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. متهم نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.... / خبرگزارى مهر