اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاچاق مواد با «تیروکمان»به داخل زندان


مرد افیونی که با استفاده از «سنگ و تیرکمان» اقدام به توزیع مواد مخدر در داخل زندان می‌کرد دستگیر شد. مرد افیونی که با استفاده از «سنگ و تیرکمان» اقدام به توزیع مواد مخدر در داخل زندان می‌کرد دستگیر شد.


سرهنگ سیروس فتحی، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر اینکه مردی سابقه دار به نام «حمید» با استفاده از «تیرکمان» در امر ورود مواد مخدر صنعتی به داخل محوطه هواخوری «زندان» به صورت خرده‌فروشی فعالیت دارد، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین قرار گرفت.

این مقام آگاه شگرد متهم را چنین توضیح داد: وی با در اختیارگذاشتن شماره حساب خود به تعدادی از زندانیان پولی را برای فروش موادمخدر از آنان دریافت وسپس با استفاده از سنگ و تیرکمان بسته‌های کوچک مواد مخدر صنعتی را از جاده فرعی کنار زندان به محوطه هوا خوری پرتاب می‌کرد و زندانیان مواد‌ها را برداشته بین مشتریان فروشنده تقسیم می‌کردند. متهم در یک عملیات غافلگیرانه مأموران دستگیر شد .

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
قاچاق مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۹ سال زندان برای ۲ ستاره خاطی لالیگایی به خاطر قاچاق مواد مخدر



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار لالیگا

حکم زندان دو بازیکن حرفه‌ای شاغل در لیگ فوتبال اسپانیا به علت دست داشتن در قاچاق مواد مخدر تایید شد.

روز گذشته دادگاه عالی اسپانیا حکم محکومیت و حبس 9 ساله «خسوس امیلیو دیزومیر» و «پدراگ استانکوویچ» را به همین منظور تایید کرد.

دیزومیر که به «تکسوتکسی» معروف است و در تیم بیلبائو بازی می‌کرد و استانکوویچ (ارکولس) در سال 2009 همراه با دو واسطه بازیکن به خاطر به همراه داشتن 950 کیلوگرم کوکایین به ارزش 32 میلیون یورو به هنگام ورود به خاک اسپانیا دستگیر شدند.

در مارس سال 2014 دادگاه ملی این دو بازیکن خاطی را به 9 سال زندان محکوم کرد که خواهان تجدید نظر شدند.

دادگاه ثانوی نیز روز گذشته رای قبلی را تایید کرد.

 

اخبار ورزشی - فارس