اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاچاقچی مواد مخدری که داعشی شد!



اخبار,اخبار بین الملل, قاچاقچی مواد مخدر


 اخبار بین الملل -  قاچاقچی مواد مخدری که داعشی شد!

این عضو سابق داعش تصریح کرد: اعضا و سرکرده‌های داعش سیگار می‌کشند اما اگر یک غیرنظامی را ببینند که در حال سیگار کشیدن است، وی را بازداشت کرده و او را می‌زنند و مجازاتش می‌کنند.

روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی به بیان داستان زندگی یکی از سرکرده‌های داعش که از یک قاچاقچی مواد مخدر به یک تروریست داعشی تبدیل شده، پرداخته است.

به گزارش ایسنا، این روزنامه می‌نویسد: تناقضاتی در داستان زندگی صدام جمال از سرکرده‌های داعش وجود دارد چراکه وی در گذشته قاچاقچی مواد مخدر بوده اما به یک تندرو تبدیل شده است. این معمایی است که ابو عبدالله، عضو سابق داعش آن را حل کرده و می‌گوید گروه تروریستی داعش آنگونه هم که گفته می‌شود، به احکام و آموزه‌های دین اسلام پایبند نیست و نیروهای این گروه به این مساله توجه ندارند که اقداماتشان در راستای اجرای این احکام یا نقض آن است یا خیر.

ابو عبدالله در گذشته بادیگارد شخصی صدام جمال بوده و پس از اینکه برایش مشخص شد تروریست‌های داعش دست به جنایت‌هایی می‌زنند که هیچ ارتباطی با دین و انگیزه‌های دینی ندارد، از این گروه تروریستی جدا شده و پا به فرار گذاشته است.

این عضو سابق داعش می‌گوید، صدام جمال پس از آغاز اعتراضات در سوریه توانست با قاچاق مواد مخدر ثروت هنگفتی را به دست آورد و وی پس از آن به جرگه ارتش آزاد سوریه برای جنگ با نظام پیوست و سپس از ارتش آزاد جدا شده و به یک داعشی تبدیل شد.

ابو عبدالله عنوان داشت: وضعیت صدام جمال همانند وضع سایر سرکرده‌های داعش است که از ربودن‌ها و ترورها توانستند اموال زیادی را جمع کنند.

وی افزود: آنها یک ساختمانی را که مملو از زنان، کودکان و افراد بی‌گناه بود، منفجر می‌کردند تا فقط یک شخص مدنظر خود را به قتل برسانند.

این عضو سابق داعش تصریح کرد: اعضا و سرکرده‌های داعش سیگار می‌کشند اما اگر یک غیرنظامی را ببینند که در حال سیگار کشیدن است، وی را بازداشت کرده و او را می‌زنند و مجازاتش می‌کنند.

ابو عبدالله یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های جمال صدام را بیان کرده و می‌گوید: وی یک خانواده آواره سوری را که در یکی از مدارس زندگی می‌کردند، مجبور کرد تا از مدرسه خارج شوند و سپس آنها را از کوچک تا بزرگ به صف کشید و سر کودکان را در مقابل چشمان پدر و مادر برید و سپس سرها را به دیوار مدرسه آویخت و مکان را ترک کرد.

وی افزود: این عملیات با بریدن سر کودکی 13 ساله آغاز شد و پس از وی سر اعضای خانواده یکی پس از دیگری بریده شد. داعشی‌ها این کار را با خونسردی هرچه تمام‌تر انجام دادند و پدر و مادر شاهد ذبح شدن فرزندانشان بودند.


 اخبار بین الملل  - ایسنا


ویدیو مرتبط :
طنز مواد مخدری(محشره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 7 قاچاقچی ایرانی مواد مخدر در مالزی




اخبار حوادث - دستگیری 7 قاچاقچی ایرانی مواد مخدر در مالزی

 پلیس مالزی طی عملیاتی هفت قاچاقچی ایرانی را دستگیر کرد.

به گزارش ایسنا از مالزی، بخش ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مالزی که چند ماهی است آغاز به کار کرده است به تازگی موفق به متلاشی کردن یک سندیکای تولید و فروش مواد مخدر در کوالالامپور کرده است.

در عملیات این گروه ویژه 11 نفر از جمله هفت ایرانی دستگیر شده‌اند که در میان دستگیر شدگان یک خانم ایرانی نیز وجود دارد و مابقی افراد محلی هستند.

از این گروه مواد مخدر شیشه و هروئین به ارزش سه میلیون رینگیت کشف شده است.

یکی از اعضای ایرانی این باند قاچاق مواد مخدر سال گذشته نیز به دلیل مشابه دستگیر شده اما به دلیل نبود شواهد کافی آزاد شده بود و گفته می‌شود همین فرد سرکرده این باند بوده است.

نور رشید ابراهیم، رئیس دپارتمان مبارزه با مواد مخدر پلیس مالزی در این خصوص گفت: در جریان عملیات نیروهای ویژه پلیس دو ازمایشگاه تولید ماده مخدر نیز در سطح کوالالامپور کشف شد.

قاچاق و در اختیار داشتن ماده مخدر در مالزی مجازات اعدام در پی دارد.
 اخبار حوادث -  ایسنا