اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل پزشک اردبیلی قصد انتقام‌جویی نداشته است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به اینکه با روشن شدن این واقعیت که قاتل و ضارب قصد انتقام‌جویی از پزشک را نداشته ابعاد بیشتری از این پرونده روشن می شود، گفت:موضوع قتل قضیه‌ای متفاوت است که به زودی ابعاد آن مشخص می‌شود.

علیرضا زالی در حاشیه مراسم  درگذشت مرحوم دکتر اصغر پیرزاده پزشک اردبیلی گفت: دلیل حضور بنده در اردبیل قرار گرفتن در جریان روند بررسی و پیگیری پرونده قتل پزشک محجوب و مردمی بوده که از امروز فرصتی پیش آمد تا با رئیس کل دادگستری استان، معاون سیاسی و امنیتی، مسئولان امنیتی و اطلاعاتی استان با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس نظام پزشکی اردبیل دیدارهایی را داشته باشیم که همه بر سرعت رسیدگی به پرونده و اطلاع‌رسانی شفاف در این زمینه تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: با مدیریت خوب رئیس کل دادگستری استان زبده‌ترین قضات برای بررسی پرونده انتخاب شدند که در مدت زمان کوتاهی با هماهنگی دادگستری و مسئولان انتظامی و امنیتی پیگیری‌ها آغاز شده و پرونده با سرعت خوبی در حال پیگیری بوده و پیشرفت خوبی نیز تاکنون به دست آمده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت:آنچه تاکنون به عنوان ابعاد قطعی این پرونده مشخص و معلوم است اینکه علت قتل دلخراش و جانگداز این پزشک خدوم و صدیق اردبیل ارتباط بین پزشک و بیمار نبوده و اینکه مریض با انگیزه انتقام‌جویی پزشک خود را از پا درآورد، صحت ندارد.

زالی اضافه کرد: با روشن شدن این واقعیت که قاتل و ضارب قصد انتقام‌جویی از پزشک را نداشته ابعاد بیشتری از این پرونده در حال رسیدگی و بیان عمومی است که قطعاً با تحلیل‌ها و اقدامات فنی، قضایی و تخصصی این روند یک وضعیت مناسب و مطلوب‌تری را به همراه دارد.

وی عزم جدی مسئولان با درک حساسیت جامعه پزشکی را در رسیدگی به این پرونده با تشریک مساعی یادآور شد و ادامه داد: فصل مشترکی که در این قضیه وجود دارد، این است که همه مسئولان نسبت به جایگاه جامعه پزشکی استان با دید محترمانه و تکریم‌آمیز می‌نگرند.

زالی در ادامه گفت: امروز همه مسئولان دادگستری، انتظامی، سیاسی، امنیتی و اجرایی استان با وقوف کامل به جایگاه خطیر و با ارزش جامعه پزشکی استان و با درک حساسیت این جامعه مسئله را پیگیری می‌کنند و باور قطعی بر این است که همه به امنیت شغلی جامعه پزشکی حساس بوده و در تأمین آن تلاش می‌کنند.

زالی با بیان اینکه به امنیت شغلی پزشکان با این حوادث خدشه‌ای وارد نمی‌شود چراکه همه تلاش‌ها بر این است تا حتی در سطح کلان کشوری این امنیت به شکل کامل تأمین شود، تصریح کرد: بنده بار دیگر اعلام می‌کنم که حادثه اخیر با انگیزه انتقام‌جویانه یک بیمار و یا همراه بیمار با پزشک نبوده بلکه موضوع قضیه‌ای متفاوت است که به زودی ابعاد آن مشخص می‌شود.

 

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
قتل پزشک اردبیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام‌جویی پزشک از پرستار




انتقام‌جویی پزشک از پرستار

پزشک جوان وقتی نتوانست به نیت شوم خود دست‌پیدا کند، نقشه انتقام‌جویی از زن پرستار را طرح کرد.

به گزارش همشهری، این پرونده با شکایت پرستار جوان در پلیس فتای استان فارس به جریان افتاد. زن جوان به مأموران گفت: یکی از پزشکان بیمارستانی که در آنجا کار می‌کنم، مدتی قبل از من خواست که از شوهرم جدا شوم و با او ازدواج کنم.

 

من به او جواب رد دادم اما او دست‌بردار نبود و مدام تهدیدم می‌کرد. حتی با استفاده از نفوذی که در بیمارستان داشت، باعث شد که کار من تغییر کند و به جای دیگری منتقل شوم اما باز‌هم دست بردار نبود.

زن جوان ادامه داد: این مرد حالا مرا در بیمارستان متهم کرده که با ارسال پیامک وایمیل او را تهدید و برایش مزاحمت ایجاد کرده‌ام و همین کارش باعث شده که آبرویم در محل کارم برود.با شکایت زن جوان، تیمی از کارشناسان وارد عمل شدند و شماره موبایل و ایمیل‌های شاکی و پزشک جوان هر دو بررسی و در نامه‌ای از شرکت مخابرات استعلام گرفته شد.

در پاسخ به استعلام صورت گرفته از شرکت مخابرات مشخص شد که حرف‌های زن جوان صحت دارد و او هیچ‌گونه پیامی با موضوع تهدید یا مورد مشابه دیگری برای پزشک جوان نفرستاده است.

رئیس پلیس فتای استان فارس با بیان این خبر گفت: در ادامه پرونده با گزارش کامل پلیس در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت تا درخصوص پزشک جوان تصمیم‌گیری شود.
/ همشهری