اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«قاتل نامرئی» رشته دوستی خیابانی را برید



«قاتل نامرئی» رشته دوستی خیابانی را برید

 دختر و پسر جوانی که در پی دوستی خیابانی به یکدیگر علاقه مند شده بودند در پارکینگ یک منزل مسکونی دچار گازگرفتگی شدند و با مرگ پسر جوان، رشته دوستی خیابانی آنان از هم گسست.

چند روز قبل پسر جوانی که با دختر ۲۳ ساله ای آشنا شده بود او را سوار خودرو کرد تا مدتی را با هم سپری کنند. پسر جوان در نیمه های شب غذایی تهیه کرد اما آن ها مکان خلوتی را که به دور از چشم خانواده هایشان باشد پیدا نکردند. در همین حال فکری به ذهن پسر رسید و او خودرو را به داخل پارکینگ یکی از همسایگانشان برد که قبلا نیز خودرو را داخل آن پارک می کرد.

دختر و پسر جوان هنگام خوردن غذا، متوجه علایم گاز مونواکسید کربن در فضای پارکینگ شدند که به خاطر روشن بودن خودرو در فضا منتشر شده بود. به همین دلیل پسر جوان خودرو را خاموش کرد اما به خاطر بسته بودن در پارکینگ، گازهای سمی در فضای پارکینگ باقی ماند و دختر و پسر مذکور دچار گازگرفتگی شدند

 

این در حالی بود که دختر ۲۳ ساله به دلیل باز بودن در خودرو به پایین سقوط کرد و سر او در کنار در پارکینگ قرارگرفت همین موضوع باعث شد تا او اکسیژنی را که از لای در به داخل پارکینگ نفوذ می کرد استشمام و از مرگ نجات پیدا کند اما پسر جوان در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده بود.

این گزارش حاکی است: وقتی ساکنان محل در منطقه آزادشهر مشهد این صحنه را دیدند بلافاصله با مراکز امدادی و پلیس تماس گرفتند. دقایقی بعد دختر مذکور به بیمارستان انتقال و با اقدامات پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت.

ماموران کلانتری سجاد مشهد نیز که در پی تماس شهروندان در محل حضور یافته بودند مراتب را به قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور مقام قضایی در محل کشف جسد، تحقیقات در این باره آغاز شد.

بررسی ها حاکی از آن بود که دختر و پسر مذکور هیچ نسبتی با یکدیگر نداشته اند و تنها در پی یک آشنایی خیابانی به این مکان آمده اند. تحقیقات پلیس با دستور قاضی ویژه قتل عمد درباره این حادثه ادامه دارد. /  خراسان

 


ویدیو مرتبط :
دوستی خیابانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیغ دوستی خیابانی، شاهرگ یک زندگی را برید



تیغ دوستی خیابانی، شاهرگ یک زندگی را برید

شاهرگ گردن جوان ۲۰ ساله ای در پی نزاعی که بر سر دختر ۱۶ ساله رخ داد بریده شد و به قتل رسید.

حوادث - به گزارش خراسان این حادثه شب چهارشنبه گذشته در شهرک نوید مشهد هنگامی رخ داد که جوان ۲۱ ساله ای در حال گفت وگو با دختر نوجوانی بود که در این لحظه جوان ۲۰ ساله دیگری با آنان نزدیک شد و به مشاجره با جوان ۲۱ ساله پرداخت و گفت: با این دختر چکار داری؟ درگیری ۲ بچه محل لحظاتی بعد به نزاعی خونین کشیده شد و ناگهان جوان ۲۱ ساله چاقویی را بیرون  آورد و با آن ضربه ای به گردن جوان ۲۰ ساله زد که با بریده شدن شاهرگ گردن، او خون آلود نقش بر زمین شد. 

جوان مجروح بلافاصله به بیمارستان رضوی انتقال یافت اما تلاش پزشکان برای نجات وی به نتیجه نرسید و او بر اثر خونریزی شدید جان سپرد.در پی مرگ جوان ۲۰ ساله، ماموران کلانتری آبکوه در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان وقوع قتلی خیابانی قرار دادند.

دقایقی بعد قاضی موحدی راد به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی عازم بیمارستان شدند. جسد مربوط به جوانی بود که آثار ضربه چاقو در قسمت چپ گردنش مشاهده می شد و شریان حیاتی گردن وی قطع شده بود. این گزارش حاکی است: عقربه های ساعت حدود ۱۰ شب را نشان می داد که با دستورات ویژه مقام قضایی، ماموران کلانتری آبکوه عازم محل درگیری شدند و پس از انجام تحقیقات مقدماتی، موفق شدند ضارب را شناسایی کنند. 

ماموران ابتدا به منزل جوان مذکور رفتند اما بررسی ها حاکی از آن بود که ضارب به منزل یکی از بستگانش در بولوار ابوطالب گریخته است؛ بنابراین ماموران انتظامی با نظارت مستقیم قاضی ویژه قتل عمد، عازم بولوار ابوطالب شدند و در حالی که هنوز ساعتی از بامداد چهارشنبه نگذشته بود او را در یک عملیات غافلگیرانه به دام انداختند. 

با اعترافات ضارب، ماموران انتظامی دختر ۱۶ ساله ای را که نزاع بر سر وی رخ داده بود نیز دستگیر و به کلانتری هدایت کردند. دختر ۱۶ ساله در بازجویی های انجام شده گفت: از حدود ۲ ماه قبل با جوان ۲۰ ساله( مقتول) دوست شده بودم و از طریق تلفن با یکدیگر ارتباط داشتیم البته او گاهی از کنار خانه ما نیز عبور می کرد هنگام درگیری نیز وقتی دوستم آمد ما در حال گفت وگو با ضارب بودیم که به همین خاطر درگیری بین آن ها شروع شد. 

اظهارات این دختر در حالی است که بررسی های پلیس نشان می دهد دختر ۱۶ ساله از چندی قبل به عقد پسر جوان دیگری درآمده بود و بنا به اظهارات دختر جوان آن ها با یکدیگر اختلاف داشتند. 

متهم به قتل نیز که شبانه در کلانتری مورد بازجویی  قرار گرفته بود در حضور مقام قضایی به قتل اعتراف کرد و گفت: من برای خرید نان و پنیر بیرون رفته بودم که دختر ۱۶ ساله به من متلک گفت. او به من گفت: ماشاءا... چقدر خوش تیپی؟ من هم که چاق بودم فکر کردم او مرا مسخره می کند و همین موضوع موجب بروز بحثی میان ما شد. وقتی جوان ۲۰ ساله (مقتول) آمد و اعتراض کرد درگیری بین ما آغاز شد در این هنگام او ۲ مشت به من زد و سپس گوشی تلفنش را بیرون آورد و به دوستانش زنگ زد که بیایند و مرا کتک بزنند من هم که عصبانی شده بودم چاقویم را بیرون کشیدم و ضربه ای به گردنش زدم.

گزارش خراسان حاکی است: با اعترافات متهمان این پرونده، مقام قضایی دستور داد تا جسد مقتول برای انجام معاینات به پزشکی قانونی حمل شود. تحقیقات بیشتر درباره این جنایت ادامه دارد./خراسان