اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل معاون وزیر صنعت از آشنایان وی بوده است/ قتل با انگیزه‌های شخصی



قاتل معاون وزیر صنعت

عبداللهی:
قاتل معاون وزیر صنعت از آشنایان وی بوده است/ قتل با انگیزه‌های شخصی

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور اعلام کرد: قاتل معاون وزیر صنعت و معدن پس از دستگیری به جرم خود اقرار کرده است.


علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به دستگیری قاتل مرحوم صفدر رحمت آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت گفت: قاتل مرحوم رحمت آبادی با تلاش مجدانه نیروی انتظامی تهران بزرگ بازداشت شد.

وی افزود: همانگونه که از ابتدا اعلام شد، انگیزه قتل شخصی بوده است.

عبداللهی تاکید کرد: قاتل پس از دستگیری به جرم و نیت خود اقرار کرده است.

معاون وزیر کشور ادامه داد: قاتل مرحوم رحمت آبادی از آشنایان وی بوده و پلیس از ابتدا به این شخص مظنون بوده که پس از قطعیت او را بازداشت کرده است.

/فارس

 


ویدیو مرتبط :
معاون وزیر صنعت: صنعت پیشران توسعه اقتصادی است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل معاون وزیر صنعت با انگیزه شخصی رخ داد


سید حسین نقوی حسینی با اشاره به کشته شدن معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: مطابق آخرین اطلاعاتی که به دست آمده، قتل رحمت آبادی با انگیزه های شخصی رخ داده است.

خبرگزاری مهر: سید حسین نقوی حسینی با اشاره به کشته شدن معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: مطابق آخرین اطلاعاتی که به دست آمده، قتل رحمت آبادی با انگیزه های شخصی رخ داده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ترور دادستان زابل نیز طی آخرین اخبار نهادهای اطلاعاتی با انگیزه های شخصی رخ داده بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این اتفاقات برخواسته از مسائل امنیتی نیست و به صورت انتظامی باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز از طریق نیروهای انتظامی این مسأله را پیگیری خواهد کرد.

نقوی اضافه کرد: چون این موضوع یک موضوع انتظامی است باید نهادهای انتظامی به این مسئله رسیدگی ویژه کنند تا به نظم اجتماعی لطمه وارد نشود.

صفدر رحمت آبادی، در دولت دهم معاون پارلمانی مهدی غضنفری وزیر صنعت وقت بود و با روی کار آمدن دولت یازدهم و حضور نعمت زاده در وزارت صنعت، همچنان این سمت را برعهده داشت.