اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل: دختر خوانده ام نامزد کرد، او را خفه کردم!


روز حادثه در نبود همسرم به خانه او رفتم و به بهانه اینکه دنبال شناسنامه‌ام می‌گردم لیلا را از خواب بیدار کردم و از او خواستم شناسنامه را پیدا کند. او مخالفت کرد و بعد از مشاجره چاقویی را به طرفم گرفت من هم او را هل دادم و سرش به دیوار خورد بعد لیلا را خفه کردم.

 مهر:  مرد جنایتکار که دختر 16 ساله همسر صیغه ای خود را خفه کرده بود صبح امروز با رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت.

26 مهر سال 86 زن جوانی به پلیس محمدشهر کرج مراجعه کرد و از ناپدید شدن مرموز دخترش خبر داد.

او در شکایتش گفت: چندی قبل من از شوهرم جدا شدم و با دو دختر هشت و 16 ساله‌ام زندگی می‌کنم که بعد از مدتی با مردی به نام صباح آشنا شدم و به عقد موقت او درآمدم روز حادثه سر کار بودم که صباح به خانه ما آمد و دختر کوچکم معصومه را از خانه بیرون فرستاد و بعد در حالی‌که به گفته معصومه شی‌ء مشکوکی را لای فرش پیچیده بود آن را داخل مینی‌بوسش گذاشت و از خانه رفت و از آن به بعد لیلا ناپدید شد.


کارآگاهان در جریان تحقیقات صباح را بازداشت کردند و این مرد در بازجویی‌های تخصصی به کشتن دختر16 ساله اعتراف کرد و گفت: «من با لیلا رابطه داشتم اما از وقتی او نامزد کرد از دستش عصبانی شدم.

 روز حادثه در نبود همسرم به خانه او رفتم و به بهانه اینکه دنبال شناسنامه‌ام می‌گردم لیلا را از خواب بیدار کردم و از او خواستم شناسنامه را پیدا کند. او مخالفت کرد و بعد از مشاجره چاقویی را به طرفم گرفت من هم او را هل دادم و سرش به دیوار خورد بعد لیلا را خفه کردم برای اینکه معصومه متوجه ماجرا نشود به بهانه‌ای او را از خانه بیرون فرستادم و سپس جنازه را در فرش پیچیدم و از خانه بیرون بردم و در منطقه چهارباغ رها کردم.


در ادامه پرونده متهم برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری ارسال شد. او در جلسه دادگاه که 26 آذر سال 87 برگزار شد اتهام قتل دختر 16 ساله را قبول کرد اما منکر آزار و اذیت او شد.

در ادامه حکم مجازات از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد و پرونده برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنائی فرستاده شد. در حالی که صباح در یک قدمی چوبه دار قرار داشت، با تلاش کمیته صلح و سازش دادسرای جنائی اولیای دم مقتول حاضر به گذشت از قاتل شدند.

در ادامه پرونده برای محاکمه از جنبه عمومی جرم به شعبه 71 دادگاه کیفری فرستاده شد که قضات دادگاه صبح امروز به اتهام صباح رسیدگی کردند.


متهم به قتل در این جلسه با قبول اتهام خود گفت: روز حادثه برای برداشتن شناسنامه خود به خانه لیلا رفتم اما او آن را مخفی کرده بود.

در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و او را خفه کردم. مدت 4 سال است در زندان هستم و از قضات دادگاه می خواهم مرا ببخشند.


قاضی عزیز محمدی و چهار قاضی مستشار سپس ختم جلسه را اعلام کرده و برای صدور حکم وارد شور شدند. 


ویدیو مرتبط :
وهابیون یک دختر بچه دیگر را خفه کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه قاتل یک مادر و دختر پس از 35 سال/ آتش زدن خانه نامزد سابق برای گرفتن انتقام + تصویر



قاتلان یک پرونده قتل پس از 35 سال شناسایی و مجازات شدند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یک مرد 54 ساله اهل " پنسیلوانیا امریکا " به اتهام قتل یک مادر و دختر در دادگاه محاکمه شد .

براساس گزارش پلیس در سال 1980 خانم " نانسی پترسون " و دخترش " دبورا پترسون " 17 ساله در یک جنایت برنامه ریزی شده به قتل رسیدند به طوری که پس از به آتش کشیدن خانه شان در ساعت 3 صبح روز 30 آگوست وقتی در حال فرار از خانه بود توسط 2 مرد که ماسک به صورت داشت مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به قتل رسیدند .

اخبار,اخبار حوادث, انتقاگیری


همسر خانم " پترسون " نیز در این حادثه زخمی شد اما جان سالم بدر برد و دیگر فرزندان آنها موفق به فرار شدند و به خانه همسایه پناه بردند .

سرانجام پس از دستگیری قاتل در یک پرونده ی مجزا در سال 2011 که مربوط به تهدید یک کارمند به مرگ بود پلیس یک ارتباط بین یافته های پرونده قتل با این متهم پیدا کرد .

آقای "آبراهام کروز " 54 ساله که یک جنایت کار خطر ناک بود و با پرونده ی وسیع از گزارشات رفتارهای شرورانه و بزهکارانه تحت بازداشت به سر می برد در مورد پرونده قتل تحت بازجویی قرار گرفت و مشخص شد که " ابراهام " به همراه عموی خود " ارسمو کروز" و نفر سوم آقای "روپرتو گاریسا "دست به این  جنایت وحشتناک زدند .

پلیس در ادامه افزود : آقای " اراسمو " که در زمان جنایت به تازگی نامزدی خود را با مقتول خانم " دوبرا " به هم زده بود در یک رفتار کینته توزانه و به انگیزه ی انتقام تصمیم به آتش زدن خانه نامزد سابقش گرفت و وقتی موفق به کشتن او در آتش نشد با اصابت گلوله توسط " ابراهام " به هدف شوم خود رسید .

این جنایتکاران در دادگاه روز سه شنبه  به قتل 2 نفر و ایجاد حریق عمدی متهم شدند و به زودی رای دادگاه برای مجازات آنها اعلام خواهد شد .

 

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران