اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل: برادرم به دخترم تجاوز کرد و او را کشت/او به همسرم هم نظر داشت



 انگیزه انتقام‌جویی,اخبار تجاوز,تجاوز به دختر,اخبار حوادث,برادرکشی,اخبار حوادث روز,آزار جنسی

 

قاتل: برادرم به دخترم تجاوز کرد و او را کشت/او به همسرم هم نظر داشت

حوادث - روزنامه شرق نوشت:

مردی که برادر خود را با انگیزه انتقام‌جویی به قتل رسانده بود با درخواست اولیای‌دم مقتول به قصاص محکوم شد.

این پرونده اواسط سال 88 با پیدا شدن جنازه مرد جوانی در شهر زرقان استان فارس به جریان افتاد و کارآگاهان بعد از حضور در محل رهاشدن جسد متوجه شدند این مرد که محمد نام دارد با ضربه چاقو از پا درآمده است. شواهد اولیه نشانگر آن بود که قتل با هدف سرقت انجام نشده و احتمالا انگیزه‌های شخصی در میان است به همین دلیل تجسس‌هایی در رابطه با زندگی شخصی مقتول انجام و از اختلافات این مرد با برادرش به نام یحیی پرده برداشته شد.

یحیی وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اتهام برادرکشی را انکار کرد ولی در جریان تحقیقات شواهدی به دست آمد که نشان می‌داد این فرد محمد را به قتل رسانده است. یحیی بالاخره بعد از چند جلسه بازجویی به اتهامش اقرار کرد و گفت: «به خاطر اختلافاتی که از قبل با برادرم داشتم روز حادثه او را به بهانه‌ای به منطقه‌ای خلوت کشاندم و در یک فرصت مناسب او را غافلگیر کردم و به قتل رساندم.» متهم در ادامه به بازسازی صحنه قتل پرداخت و سپس پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت. در جلسه محاکمه یحیی که چندی قبل برگزار شد نماینده دادستان جرم او را محرز دانست و اولیای‌دم محمد نیز اعلام کردند خواستار قصاص متهم هستند. سپس نوبت به یحیی رسید تا از خود دفاع کند.

 

او انگیزه‌اش را از قتل چنین شرح داد: «برادرم چند سال قبل دختر من را کشت. او فرزندم را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد برای اینکه دستش رو نشود او را به قتل رساند. اما با پیدا شدن جنازه و تحقیقاتی که پلیس انجام داد محمد دستگیر شد و به زندان افتاد. من آن زمان به این شرط که محمد از ایران برود و دیگر او را نبینم از قصاص صرف‌نظر کردم. محمد نیز بعد از آزادشدن از زندان به قولش عمل کرد و از ایران خارج شد اما چند روز قبل از اینکه برادرم را بکشم باخبر شدم او دوباره به ایران برگشته است از شنیدن این خبر خیلی عصبانی شدم.»

متهم به قتل ادامه داد: «من می‌دانستم محمد به همسرم نظر دارد برای همین نتوانستم آرام بنشینم و تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم به همین دلیل با وی قرار گذاشتم و در فرصتی مناسب نقشه‌ام را اجرا کردم.» بنا بر این گزارش هیات قضات بعد از شنیدن اظهارات متهم ختم جلسه را اعلام و پس از انجام شور، این مرد را به قصاص محکوم کردند./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
4 نفر به همسرم تجاوز کردند (داعش) Adult +18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل: برادرم بعد از تجاوز به دخترم او را کشت


برادرم چند سال قبل دختر من را کشت. او فرزندم را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد برای اینکه دستش رو نشود او را به قتل رساند.

شرق: مردی که برادر خود را با انگیزه انتقام‌جویی به قتل رسانده بود با درخواست اولیای‌دم مقتول به قصاص محکوم شد.

این پرونده اواسط سال 88 با پیدا شدن جنازه مرد جوانی در شهر زرقان استان فارس به جریان افتاد و کارآگاهان بعد از حضور در محل رهاشدن جسد متوجه شدند این مرد که محمد نام دارد با ضربه چاقو از پا درآمده است.

 شواهد اولیه نشانگر آن بود که قتل با هدف سرقت انجام نشده و احتمالا انگیزه‌های شخصی در میان است به همین دلیل تجسس‌هایی در رابطه با زندگی شخصی مقتول انجام و از اختلافات این مرد با برادرش به نام یحیی پرده برداشته شد.


یحیی وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اتهام برادرکشی را انکار کرد ولی در جریان تحقیقات شواهدی به دست آمد که نشان می‌داد این فرد محمد را به قتل رسانده است.

 یحیی بالاخره بعد از چند جلسه بازجویی به اتهامش اقرار کرد و گفت: «به خاطر اختلافاتی که از قبل با برادرم داشتم روز حادثه او را به بهانه‌ای به منطقه‌ای خلوت کشاندم و در یک فرصت مناسب او را غافلگیر کردم و به قتل رساندم.»

متهم در ادامه به بازسازی صحنه قتل پرداخت و سپس پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت. در جلسه محاکمه یحیی که چندی قبل برگزار شد نماینده دادستان جرم او را محرز دانست و اولیای‌دم محمد نیز اعلام کردند خواستار قصاص متهم هستند. سپس نوبت به یحیی رسید تا از خود دفاع کند.


او انگیزه‌اش را از قتل چنین شرح داد: «برادرم چند سال قبل دختر من را کشت. او فرزندم را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد برای اینکه دستش رو نشود او را به قتل رساند. اما با پیدا شدن جنازه و تحقیقاتی که پلیس انجام داد محمد دستگیر شد و به زندان افتاد.

من آن زمان به این شرط که محمد از ایران برود و دیگر او را نبینم از قصاص صرف‌نظر کردم. محمد نیز بعد از آزادشدن از زندان به قولش عمل کرد و از ایران خارج شد اما چند روز قبل از اینکه برادرم را بکشم باخبر شدم او دوباره به ایران برگشته است از شنیدن این خبر خیلی عصبانی شدم.»


متهم به قتل ادامه داد: «من می‌دانستم محمد به همسرم نظر دارد برای همین نتوانستم آرام بنشینم و تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم به همین دلیل با وی قرار گذاشتم و در فرصتی مناسب نقشه‌ام را اجرا کردم.»

هیات قضات بعد از شنیدن اظهارات متهم ختم جلسه را اعلام و پس از انجام شور، این مرد را به قصاص محکوم کردند.