اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتلین خونسرد جنایت هولناکشان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند + تصاویر



قاتلین بی رحم قربانی وحشت زده را که برای آزادی اش اشک می ریخت به ضرب گلوله به قتل رساندند وبا ارسال تصاویر این جنایت رذل بودن خود را در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از دیلی میل، "اسرائیل فیدلز"  قربانی 25 ساله این حادثه بی رحمانه به ضرب گلوله قاتلین خونسرد در حالی کشته شد که دست هاش را با دستبند بسته بودند.

مرد جوان که ملتمسانه برای بخشش و آزادی اش اشک می ریخت چنان مورد توجه این قاتلین قرار گرفت که از این صحنه ها با اشتیاق فیلم می گرفتند.

مردان مسلح که صدای آنها در فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی ضبط شده است ،جوان نگون بخت را ابتدا با شلیک سه گلوله به بدن و یک گلوله به سر به قتل رساندند.

پلیس به منظور یافتن مجرمین تحقیقات خود را با باز کردن پرونده قتلی دیگر در برزیل آغاز کرده است و در همین خصوص دو نفر به عنوان سر نخ تاکنون شناسایی شده اند.

انجام آزمایشهای فنی به منظور تطبیق صدای ضبط شده و صدای مضنونین دستگیر شده در دستور کار تیم تحقیقاتی قرار گرفته است.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 

اخبار حوادث  -  باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی قاتلین خونسرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی



دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی

رییس پلیس فتای استان اصفهان از دستگیری فردی که با ایجاد صفحه‌ای جعلی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یک شهروند اصفهانی کرده بود، خبرداد.

سرهنگ خسروی دراین‌باره گفت: درپی شکایت یکی از شهروندان اصفهانی مبنی براین که فرد یا افرادی با ایجاد صفحه‌ای جعلی در یکی از شبکه‌اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی کرده‌اند، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

خسروی با بیان اینکه پس از تحقیقات متهمه شناسایی و به پلیس فتا احضار شد، گفت: متهمه که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به بزه خود اقرار و انگیزه خود از این عمل را هتک حیثیت شاکی به علت مسائل شخصی و خانوادگی اعلام کرد.

رییس پلیس فتای استان اصفهان به افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت در محیط مجازی می کنند هشدارداد : بر اساس قانون جرایم رایانه‌ای هر فرد که در فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند، افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود./ایسنا