اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: راننده عجول زیر قطار لِه شد


خودرو یک راننده بی‌باک و عجول آمریکایی که سعی داشت با نادیده گرفتن میله‌های راه‌بند در تقاطع خیابان با راه آهن، پیش از رسیدن قطار از ریل عبور کند، در آخرین لحظه با قطار برخورد کرد، اما سرنشینان خودرو به طرز معجزه آسایی نجات یافت.

العالم: خودرو یک راننده بی‌باک و عجول آمریکایی که سعی داشت با نادیده گرفتن میله‌های راه‌بند در تقاطع خیابان با راه آهن، پیش از رسیدن قطار از ریل عبور کند، در آخرین لحظه با قطار برخورد کرد، اما سرنشینان خودرو به طرز معجزه آسایی نجات یافت.

پلیس ایالت تگزاس آمریکا ویدیویی را منتشر کرده که در آن راننده یک خودرو بدون توجه به نرده های راه‌بند و علامت نزدیک شدن قطار سریع السیر، درصدد عبور از ریل است که همزمان قطار می رسد و به خودرو وی برخورد می کند و چندین متر آن را با خود می برد.

سرنشینان این خودرو که دو مرد و دو کودک بودند، نجات یافتند و در بیمارستان بستری هستند.

پلیس اعلام کرده که راننده خودرو به دلیل عبور از چراغ قرمز و نادیده گرفتن علائم مسدود کردن راه، تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
برخورد قطار سریع با خودرو راننده عجول!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: راننده زن عجول!


برخی از راننده ها همیشه عجله دارند و حتی حاضر نیستند لحظاتی پشت سر یک تاکسی که قصد سوار یا پیاده کردن مسافران را دارد، صبر کنند.

جام جم آنلاین: برخی از راننده ها همیشه عجله دارند و حتی حاضر نیستند لحظاتی پشت سر یک تاکسی که قصد سوار یا پیاده کردن مسافران را دارد، صبر کنند.

 شب هنگام در خیابانی در شهر مدلین کلمبیا یک تاکسی ظاهرا برای سوار کردن مسافر توقف کرده است. اما راننده زنی که پشت سر تاکسی پشت فرمان است خیلی عجول است.

او یکی دوبار بوق می زند و سپس برای ناگزیر کردن راننده تاکسی به حرکت شیوه ای دیگری را در پیش می گیرد.