اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم‌هایی که سوره به نمایش خانگی می‌برد


برای سومین سال متوالی «رخ دیوانه» اثر برگزیده جشنواره فیلم فجر از نظر مردم توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سعید خندق‌آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره گفت: به تازگی فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داوود بیدل و تهیه‌کنندگی روح الله شمقدری توسط این موسسه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. بعد از این هم در تدارک توزیع فیلم سینمایی «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی هستیم که به زودی در این ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

خندق‌آبادی گفت: مجموعه «شکرستان» هم قرار است تا دو هفته دیگر در مجموعه بسته‌های ۱۰ قسمتی به صورت یکجا عرضه شود. ممکن است علاقمندان این مجموعه همه قسمت‌ها را به طور کامل نداشته باشند که در این صورت می‌توانند با قیمت مناسب ۱۵ هزارتومان، ۱۰ قسمت را با هم خریداری کنند.

وی افزود: موسسه هنرهای تصویری سوره برای سومین سال متوالی فیلمی را که سیمرغ بلورین مردمی جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد توزیع می‌کند. این موسسه در دوره سی و یکم «حوض نقاشی»، دوره سی و دوم «شیار۱۴۳» را توزیع کرد. امسال هم به تازگی «رخ دیوانه» خریداری شده و در صددیم تا مهرماه فیلم را در شبکه نمایش خانگی توزیع کنیم.


ویدیو مرتبط :
فیلم/ آنونس نسخه نمایش خانگی «چ» رونمایی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شش فیلم به شبکه نمایش خانگی می آید



 

شش عنوان فیلم ایرانی و خارجی در دومین مرحله از توزیع آثار سینمایی در سال جاری از سوی موسسه رسانه‌های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی کشور می‌شود.



در این مرحله چهار عنوان فیلم ایرانی از جمله :"کات" به کارگردانی وحید باقری (محصول سال۱۳۸۸)،"کلاه قرمزی شماره۲" به کارگردانی ایرج طهماسب (محصول سال۱۳۸۸)،"حکم" به کارگردانی مسعود کیمیایی (محصول سال۱۳۸۳) و "تخته سیاه" محصول سال(۱۳۷۸) به شبکه ویدئویی راه می‌یابد .


"زندگی ناتمام" به کارگردانی لاسه هالستروم (محصول سال ۲۰۰۵ آمریکا) و "جنگجویان صحرا" به کارگردانی انزوجی کاستلاری(محصول سال ۱۹۸۴ایتالیا) از دیگر آثاری هستند که در این مرحله عرضه خواهد شد.



در نخستین مرحله از توزیع آثار سینمایی در سال جاری نیز فیلم سینمایی "مکس" به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی مرتضی شایسته (محصول سال ۱۳۸۳) به شبکه نمایش خانگی راه یافته است..../ خبرگزارى مهر