اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیس بوك زندگی خواننده مشهور پاپ را متلاشی كرد!



 

پنج سال جدایی از زن و  فرزندان، !

 

یكی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارایه كرد. او دلیل اصرارش بر طلاق را ارتباط همسرش با كسانی خواند كه قبل از ازدواج با آنها آشنایی داشته است.

این خواننده مشهور در این باره گفت: من در زندگی مشترك با همسرم هیچ كمبودی برای او و دخترم نگذاشته ام و او با این كار به خوبی جواب محبت ها و اعتماد من را داد.

وی افزود: من به دلیل حرفه ای كه دارم خیلی راحت می توانستم به همسر و زندگی مشترك مان خیانت كنم اما هرگز به خود اجازه چنین كاری را ندادم، زیرا خود را از همان ابتدا متعهد به زندگی و همسرم می دانستم اما او خیلی راحت به زندگی یازده ساله مان پشت كرد.

این خواننده پاپ در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر اینكه مگر همسرت در حق زندگی تان چه كار اشتباهی را مرتكب شده است، گفت: همسرم از طریق facebook با كسانی كه قبل از ازدواج مان آشنایی داشته است، مجددا ارتباط برقرار كرده است، ابتدا من این مساله را متوجه نشدم اما یك بار فراموش كرده بود كه صفحه اش را در فیس بوك ببندد و من به طور اتفاقی همه چیز را دیدم، ارتباط آنها با توجه به نوع پیام های شان بسیار صمیمی بود، زمانی كه از او درباره این كارش توضیح خواستم گفت آنها دوستان خانوادگی ما هستند و من یكی دوستی ساده با آنها دارم.

وی درحالی كه به شدت عصبانی شده بود، ادامه داد: همسرم در حق من خیانت كرده، او حتی به فكر دختر ۱۰ ساله اش نبود و زندگی مان را متلاشی كرد، من دیگر نمی توانم با چنین فردی به زندگی ادامه دهم.

همسر این خواننده پاپ در حالی كه به آرامی گریه می كرد، عنوان كرد: من اشتباه خود را قبول دارم و از همسرم می خواهم به خاطر دخترمان گذشت كند. زیرا من هم یك بار در زندگی اشتباه او را نادیده گرفتم و از او نیز همین را می خواهم.

این خواننده جوان در پاسخ به همسرش گفت: من خیانت همسرم را نمی توانم فراموش كنم و دیگر به او اعتماد ندارم و بدون اعتماد نمی شود به زندگی مشترك ادامه داد.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد و از آنها خواست طی ۲۰ روز آینده داورهای خود را به دادگاه معرفی كنند..... /خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
خواننده های مشهور پاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواننده مشهور پاپ انگلیس متهم به تعرض‌جنسی + عکس



اخبار,اخبار فرهنگی , خواننده پاپ

 

اخبار فرهنگی - خواننده مشهور پاپ انگلیس متهم به تعرض‌جنسی

این خواننده انگلیسی که تاکنون بیش از یک صد آلبوم منتشر کرده است، در سال 1995 میلادی، لقب شوالیه را از ملکه انگلیس دریافت کرد.

پلیس برکشایر انگلیس روز پنجشنبه یک ملک متعلق به «کلیف ریچارد» خواننده مشهور پاپ را در ارتباط با اتهام تعرض جنسی وی، مورد بازرسی قرار داد.

به گزارش ایرنا، پلیس انگلیس گفته است این خواننده مشهور پاپ 73 ساله متهم به تعرض جنسی به یک پسر نوجوان 16 ساله در دهه 1980 میلادی است.

روزنامه دیلی میل در این باره نوشت: پلیس در جریان این تجسس که روز پنجشنبه صورت گرفت به دنبال یافتن مدارکی در ارتباط با اتهام یاد شده بود.

به گفته پلیس انگلیس، درجریان این تحقیقات کسی بازداشت نشده است.

کلیف ریچارد، خواننده مشهور پاپ که هم اینک در خارج از بریتانیا به سر می برد، اتهام خود را «کاملا بی اساس» خوانده است.

این خواننده انگلیسی در بیانیه ای گفت: اتهام های وارد شده کاملا دروغ است. من از گذشته تاکنون به این گونه اتهامات دروغین پاسخی نداده ام در حالی که این کار به منزله دادن اکسیژن بیشتر به آنها بوده است.

وی افزود: پلیس بدون اطلاع، آپارتمانم را در برکشایر مورد تجسس قرار داد و من بعد از پخش خبر آن در رسانه ها مطلع شدم اما بدون هیچ بحثی آماده همکاری کامل با پلیس در این زمینه هستم.

از سوی دیگر، شبکه بی بی سی گزارش داد که این خواننده انگلیسی که از جمله موفق ترین موزیسین های تاریخ انگلیس به شمار می رود، صبح پنجشنبه به همراه خواهر و یکی دیگر از نزدیکانش راهی پرتغال شده و به گفته سخنگویش، حاضر به گفت وگو در این رابطه نیست.

این خواننده انگلیسی که تاکنون بیش از یک صد آلبوم منتشر کرده است، در سال 1995 میلادی، لقب شوالیه را از ملکه انگلیس دریافت کرد.

گفته می شود تاکنون 21 میلیون نسخه از کارهایش در انگلیس و بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه از آثار این خواننده مشهور پاپ که اصالتا هندی است، در سراسر جهان به فروش رفته است.
اخبار فرهنگی - ایرنا