اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فلاحیان:نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوم/دولت من با آمریکا رابطه عادی دارد در صورتی که...



فلاحیان:نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوم

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نامزد خواهم شد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش فارس از بیرجند حجت‌الاسلام والمسلمین علی فلاحیان طی سفری به خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت من در صورتی که آمریکا منویات مقام معظم رهبری را در سیاست‌های خود تحقق بخشد رابطه عادی با آمریکا برقرار می‌کند.

این مسئول با تایید نامزدی‌اش در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با توجه به پیشنهادات مکرر دولتمردان آمریکا در مناسبت‌های مختلف و نیاز آمریکا به حمایت ایران برای تثبیت امنیت در کشورهای خاورمیانه از جمله افغانستان، عراق، تونس و مصر ما افق روشنی برای روابط بین ایران و آمریکا می‌بینیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها صادقانه گام بردارند و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری را در سیاست‌های خود عملی کنند در آینده نزدیک پیشنهاد گفت‌و‌گو با آمریکا منجر به روابط عادی بین دو کشور خواهد شد.

فلاحیان خاطرنشان کرد: برای ایجاد دولت پیشرفته اسلامی بر پایه دولت الکترونیک و فراصنعتی مبتنی بر مدیریت قوی و با تجربه به عرصه انتخابات گام نهاده‌ام و کابینه‌ای دانش‌محور و امین جدای از هر نوع گرایش سیاسی تشکیل می‌دهم.

وی در ارتباط با قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: اگر این پروسه مبتنی قانون باشد و از حالت استقراض بانکی به حمایت از تولید ملی و توسعه صنایع تبدیلی گرایش پیدا کند و از طرفی در بودجه‌گذاری به آن توجه شود نه تنها سبب نقدینگی نخواهد شد بلکه سبب اشتغال قشر تحصیل‌کرده و سازماندهی نیروی انسانی خواهد شد.

وزیر اطلاعات دوره سازندگی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید اطلاعات سیاسی و امنیتی داشته باشد ولی شخصی اطلاعاتی به معنای عام نباشد، تاکید کرد: این بینش اطلاعاتی، دولت را دچار احساسات روزمرگی نمی‌کند تا مسائل حاشیه‌ای برای خود و سایر قوا پیش آورد و سبب تنش‌های اجتماعی شود.

فلاحیان، میرحسین موسوی و مهدی کروبی را به دلیل اعتراض بی‌مورد به نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که سبب مسائل حاشیه‌ای و امنیتی شد، جزء سران فتنه دانست و افزود: بهتر است آنها را دست قانون سپرد.

وی به نارضایتی و گلایه‌مندی مردم از یکشنبه سیاه اشاره کرد و یادآور شد: شاید محبوبیت بعضی از شخصیت‌ها و رجال سیاسی قوای مجریه و مقننه پیش مردم کم شده باشد، ولی مردم هنوز اعتمادشان را از آنها سلب نکرده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: اگر تولید داخلی کیفیت لازم را داشته باشند و مردم نیز استقبال کنند نیاز چندانی به واردات بی‌رویه کالاهای خارجی نخواهیم داشت و تحریم‌ها تاثیرگذار نخواهند بود.

فلاحیان حضورش در جمع مردم بیرجند را دعوت مردم و حامیان انتخاباتی خود دانست و عنوان کرد: خراسان جنوبی منابع سرشار انسانی و خدادادی دارد و اگر به توسعه صنایع تبدیلی منطقه‌ای و کشاورزی اندکی توجه شود می‌توانیم استانی خودکفا داشته باشیم./فارس

 


ویدیو مرتبط :
سقوط هواپیمای نامزد انتخابات ریاست جمهوری برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دولت آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قصد درگیری با هیچ کشوری را ندارد



دولت آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قصد درگیری با هیچ کشوری را ندارد

اسرائیل «کروز» ندارد

صدای روسیه: «ارتش اسرائیل از بسیاری از تجهیزات استراتژیک و عملیاتی همچون سامانه "کروز" بی بهره است. به همین خاطر روی کمک ایالات متحده حساب کرده است.»

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

"الکساندر خرامچیدین" رئیس انستیتو پژوهش های سیاسی و نظامی روسیه، در تفسیر هشدار اخیر سردار "حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران مبنی بر پاسخ قاطع ایران به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی، به "صدای روسیه" (RUVR) گفت: «فرماندهان ارشد ایران همواره از موضع اقتدار سخن می گویند.»

خرامچیدین ادامه داد: «اسرائیل همیشه آماده جنگ و حملات نظامی بوده و این در حالی است که ارتش اسرائیل از بسیاری از تجهیزات استراتژیک و عملیاتی همچون سامانه "کروز" بی بهره است. به همین خاطر روی کمک ایالات متحده حساب کرده است.»

وی افزود: «اما دولت آمریکا در آستانه انتخابات جدید ریاست جمهوری قصد درگیری با هیچ کشوری را ندارد و باراک اوباما در پایان دور اول ریاست جمهوری اش چنین ریسکی نخواهد کرد.»/جام نیوز