اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فـال روزانه 91/4/18



 
  



فروردین

غرور و تکبر را کنار بگذارید و نقاط ضعف خود را بپذیرید. قدر دوستانی را که همیشه در کنارتان هستند و از هیچ کمکی دریغ نمی کنند بدانید. منتظر یک اتفاق جالب و شیرین در زندگی شخصی خود باشید. چیزی را مدت ها از خدا خواسته اید و او آن را به شما عطا کرده است. پس بیشتر از قبل قدردان نعمت های او باشید.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 5

اردیبهشت

شاید برخورد شما با بعضی افراد اشتباه بوده و موجب ناراحتی آنها شده است. شاید در مورد جایگاه خود و دیگران مرتکب اشتباه شده اید و بر اساس این قضاوت تصمیم های اشتباهی گرفته اید. ولی مطمئن باشید که هنوز برای جبران فرصت هست پس از همین امروز شروع کنید. بعضی عادت های شما به سلامتتان لطمه می زنند بیشتر مراقب سلامتی خود باشید.

رنگ شانس شما: قهوه ای

عدد شانس شما: 9

خرداد

تغییری در یکی از جنبه های زندگی خود مثلا در روابط عاطفی یا محل زندگیتان ایجاد کرده اید. برای بهبود و تقویت روباط رومانتیکتان انرژی مضاعفی گرفته و شدیدا خواهان آن هستید که طرف مقابل را با خود همراه کنید. اخیرا با اشخاص جدیدی آشنا شده اید که می توانند درهای تازه ای را در زندگیتان بگشایند. فقط مراقب باشید بی دلیل و بدون فکر به دیگران اعتماد نکنید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 11

تیر

در زندگی گذشته خود مرتکب اشتباهاتی شده اید که آثار آن را در زندگی کنونی خود می بینید. نگران نباشید چون هنوز فرصت کافی برای جبران دارید. اگر از شرایط کاری و شغل خود راضی نیستید هرچه زودتر برای تغییر آن اقدام کنید. شاید در حال حاضر امیدی به یافتن شغل جدی نداشته باشید ولی مطمئنا پس از تلاش کافی موفق خواهید شد.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 8

مرداد

ممکن است در محیط زندگی شما تغییری به وجود بیاید یا به اطرافیان شما کسانی اضافه یا کم شوند. ممکن است ناچار شوید با کسانی معاشرت و برخورد کنید که منش و رفتارشان را نمی پسندید. لازم است با بردباری و حوصله بیشتر با مسائل روزمره زندگی روبرو شوید و بعضی تغییرات را بپذیرید. یادتان باشد مهم نگاه شما است.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 3

شهریور

سعی کنید کسانی را پیدا کنید که اهداف و سلایقی نظیر اهداف و سلایق شما دارند چرا که همکاری و بودن در کنار آنها انگیزه شما را بیشتر خواهد کرد. ممکن است در محل کار یا تحصیل شرایطی پیش آمده باشد که زمینه را برای ایجاد یک رابطه دوستانه یا رومانتیک فراهم کنند. حتما از این فرصت استثنایی استفاده کنید و آن را از دست ندهید.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 12

مهر

بعضی مهارت ها را باید بیاموزید تا وابستگیتان به دیگران  در بعضی زمینه ها کم شود.  چشم هایتان را به روی اشتباهات دیگران ببندید و آنها را ببخشید تا روحتان آسوده شود. یکی از اعضای خانواده تغییری در یکی از جنبه های زندگی خود به وجود می آورد که باعث می شود بیشتر از گذشته به کمک شما نیاز پیدا کند.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 1

آبان

اگرچه  از مسئله ای ناراحت و نگران هستید،  ولی به روی خود نمی آورید و سعی می کنید به تنهایی مشکل را حل و فصل کنید. بد نیست اگر گاهی از دیگران کمک بخواهید و از مشورت و همفکری دیگران استفاده کنید. هرگز از تلاش و کوشش برای رسیدن به آنچه که می خواهید دست برندارید و دلسرد نشوید. موفقیت در انتظالر شما است.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 2

آذر

درست است که رسیدن به همه آرزوها ممکن نیست، ولی نا امیدی و دلسردی بزرگترین ظلمی است که می توانید در حق خود روا بدارید. موفقیت در چند قدمی شما وجود دارد، ولی برای رسیدن به آن تنبلی می کنید. امروز از انجام بعضی کارهای روزمره خسته  هستید و دوست دارید تنوعی در روند زندگیتان ایجاد کنید. همین امروز دست به کار شوید و تغییرات مثبتی را که در ذهن دارید در زندگی ایجاد کنید.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 12

دی

به نظر می رسد که اختلاف شما با شخصی خاص حل شدنی نیست، و هر از گاهی مثل آتش زیر خاکستر با یک جرقه شعله ور می شود. توصیه می کنیم همه تقصیر ها و کوتاهی ها را به گردن طرف مقابلتان نیندازید و از خودتان بپرسید آیا آنچه شما انجام داده اید درست بوده یا نه. این روزها به مراتب مشغله کمتری دارید و می توانید به بعضی امور نیمه تمام سر و سامان بدهید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 7

بهمن

قضاوت دیگران در مورد شما تا حدی اشتباه بوده و به همین دلیل احساس ناراحتی و حتی دلشکستگی می کنید. شاید کوتاهی از خودتان بوده، و در اثبات حسن نیت خود کوتاهی کرده اید. از همین امروز شروع کنید و در مکالمه ای روشن و صریح، به دیگران اعلام کنید که در صدد جیران هستید. ممکن است شما یا یکی از اعضای خانواده به مسافرت بروید، خود را برای تغییراتی نه چندان کوچک آماده کنید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 11

اسفند

درست است که دلتان شکسته و واقعا از دست کسی ناراحتید، ولی به نفع شما است اگر او را ببخشید و به آرامش برسید. به زودی برای انجام کاری مهم به جایی سفر می کنید. تکلیف شما در زمینه ای خاص مشخص نیست و به همین دلیل احساس پریشانی و سردرگمی می کنید. به زودی همه کارها سرو سامان می گیرد و فصل جدیدی از زندگی شما آغاز خواهد شد.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 12

اگر امروز روز تولدتان است

کوین بیکن (بازیگر) هم متولد امروز است. شما فردی واقع بین، عمل گرا و بسیار سختکوش هستید. احساس مسئولیت بالا و حمایت و توجهی که به دیگران ارزانی می کنید ستودنی است. به خانواده خود بسیار وفادار هستید. همیشه پس اندازی دارید که هم شما و هم اعضای خانواده به آن تکیه می کنید



 




ویدیو مرتبط :
کلمات انگلیسی روزانه اپیسود 91

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فـال روزانه 91/03/18


 
 


فـال روزانه  1391/03/18


متولدین فروردین

مسلماً شما حق دارید تصمیمتان را عوض کنید و کاری را انجام بدهید که خودتان می خواهید، ولی یادتان باشد که اگر مرتباً تصمیمتان عوض شود کم کم اعتماد دیگران را از دست خواهید داد. وقتی تصمیمی می گیرید، به آن اطمینان کنید و دیگر به گذشته نگاه نکنید. بر آنچه که در حال انجامش هستید تمرکز کنید و اجازه ندهید مسائل جانبی و نامربوط ذهنتان را از مسیر درست منحرف کنند. یادتان باشد اگر به خودتان اعتماد کنید دیگران هم به شما اعتماد خواهند کرد.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 3

متولدین ماه اردیبهشت

در حال حاضر اوضاع مالیتان سریعاً تغییر می کند پس بهتر است برای رسیدن به اهداف مالیتان به راه های جدیدی متوسل شوید. راه هایی پیدا کنید که به شما کمک می کنند به اندازه کافی پس انداز کنید. فقط به توصیه های کسانی عمل کنید که از تجربه و هوش کافی برخوردار هستند. اطلاعات خود را به روز نگه دارید. هنگام بیان احساساتتان شفاف تر باشید و نقاط مبهم را از بین ببرید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 2

متولدین ماه خرداد

نقش شما در زندگی خانوادگی از آنچه که فکر می کنید بزرگ تر است. دیگران به راهنمایی و همفکری شما نیاز دارند پس سکوت خود را بشکنید. در برابر کسی که دوستش دارید مغرور نباشید چون غرور شما می تواند به این رابطه لطمه بزند. در حال حاضر انرژی مثبت زیادی در اطراف شما وجود دارد که می توانید از آن برای تغییر مسیر زندگیتان بهره ببرید. نگران آینده نباشید چون آینده شما روشن و امیدوارکننده است.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 8

متولدین ماه تیر

موقعیتی بر سر راهتان قرار می گیرد که از طریق آن توافقی با کسی حاصل می شود یا تعهدی تازه برای شما ایجاد می شود. سعی کنید کنترل همه چیز را در دست بگیرید و مطمئن باشید که فرایند موردنظرتان به خوبی انجام خواهد شد. در جریان کارها نقشی فعال داشته باشید.همه اراده و اعتماد به نفستان را به کار بگیرید و به نتیجه کار امیدوار باشید. از پرسیدن ابایی نداشته باشید و از مشورت و همفکری افراد قابل اعتماد بهره مند شوید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 1

متولدین ماه مرداد

قبل از اینکه یک تصمیم مالی مهم بگیرید، سعی کنید ذهنتان را آرام کرده و همه چیز را به صورت شفاف و بدون ابهام مشخص کنید. هرگز احساساتتان را در مسائل اقتصادی وارد نکنید چون مدیریت شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد. اجازه ندهید موقعیت احساسی ای که پیش می آید تصمیم های شما را تحت تاثیر قرار دهد. در روزهای آینده سرتان به مراتب خلوت تر خواهد بود ولی باید مراقب باشید که بیهوده وقت هدر ندهید و از وقت های آزادتان نهایت استفاده را ببرید.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 9

متولدین ماه شهریور

این روزها سرتان شلوغ است و ممکن است در چند روز آینده شلوغ تر هم بشود. البته تلاش و کوشش شما نتیجه خواهد داد و به آنچه که می خواهید دست خواهید یافت. تغییراتی در انتظار شما هستند، البته ممکن است بعضی از آنها چندان مطابق میلتان نباشند ولی مطمئناً در درازمدت به سود شما خواهند بود. از اینکه دیگران گاهی درکتان نمی کنند یا هیچ تلاشی برای بهتر شدن اوضاع نمی کنند دلخور نباشید چون هیچ کس به اندازه خود شما نمی تواند کمکتان کند.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 12

متولدین ماه مهر

کسی هست که می خواهد در مورد مسئله مهمی با شما صحبت کند ولی از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیست. شاید طرز برخورد شما باعث می شود که جرات این کار را نداشته باشد. کمی نرم تر برخورد کنید و به دیگران اجازه بدهید به راحتی نظرات یا پیشنهادات خود را مطرح کنند. بعضی از دوستانی که ارتباطشان با شما قطع شده است خواهان برقراری دوباره این ارتباط هستند، پس به خودتان و آنها فرصتی دوباره بدهید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 4

متولدین ماه آبان

مهم است که به آنچه به آن اعتقاد دارید پایبند بمانید سعی کنید بر دیگران تاثیری واقعی و مثبت بر جای بگذارید. اگر به تازگی با کسی ملاقات داشته اید و می خواهید او را به گونه ای مثبت تحت تاثیر قرار دهید، سعی کنید به جای توسل به حربه های مادی، از جذابیت طبیعی خود استفاده کنید. تصویری واقعی از آنچه که هستید در ذهن طرف مقابل ایجاد کنید و هیچ گاه به آنچه که نیستید تظاهر نکنید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 11

متولدین ماه آذر

بدترین ظلمی که می توانید در حق خودتان بکنید این است که خودتان را گول بزنید و واقعیت را نپذیرید. شخصی یا موقعیتی هست که باید آن را آن طور که هست قبول کنید. بعضی چیزها از کنترل ما خارج هستند و هرگونه تلاش برای تغییر آنها بیهوده است. شخصیت قدرتمند و مستقل شما باعث می شود که زیر بار حرف زور نروید و آنچه را که به نظرتان اشتباه است نپذیرید. اما بد نیست اگر لحظه ای پیش داوری ها و ذهنیت های قدیمی خود را کنار بگذارید و به این فکر کنید که شاید حق با طرف مقابل باشد.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 10

متولدین ماه دی

چرا از کاه کوه می سازید و این همه استرس به خودتان وارد می کنید؟ زندگی آنقدرها که فکر می کنید سخت نیست. گاهی بهتر است از کنار بعضی مسائل بی تفاوت رد شویم و اجازه ندهیم هر چیز کوچکی باعث آشفتگی ما شود. خوشحال باشید چون امروز با کسی ملاقات می کنید که شدیداً دلتنگش بوده اید. ممکن است به یک مهامانی دعوت شوید. اوقات بسیار خوب و خوشی در انتظار شما است.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما:

متولدین ماه بهمن

در محل کار مرزها مسئولیت های خود را مشخص کنید و سعی کنید وظایف خود را به طور کاملاً مشخص تعریف کنید. با این کار دیگران هم تکلیف خود را با شما خواهند دانست. در مسائل عاطفی بیش از حد مصلحت اندیش و محتاط نباشید و این همه حساب و کتاب نکنید. گاهی بهتر است دل را به دریا بزنید و ریسک کنید. از ولخرجی و اسراف بپرهیزید و در هر کار حد وسط را نگه دارید. در تماسی تلفنی از خبر جدیدی آگاه خواهید شد.

رنگ شانس شما: نقره ای

عدد شانس شما: 5

متولدین ماه اسفند

شاید برنامه ریزی هایی که کرده بودید درست از آب در نیاید. ولی نباید عصبی و ناامید شوید چون فرصت برای جبران هست. خود را برای تغییرات عمده ومثبت در زندگی شخصیتان آماده کنید. بیشتر از قبل به فکر اعضای خانواده تان باشید. به مسئولیت هایی که علاقه دیگران ایجاب می کند بیشتر توجه کنید. خودتان را از نصیحت و توصیه های دیگران بی نیاز ندانید.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 6

اگر امروز روز تولدتان است

پرینس (موسیقیدان) هم متولد امروز است. شما همیشه به آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد توجه می کنید و گاهی از آن الهام می گیرید. به همین دلیل است که همیشه مد، سیاست و تغییرات اجتماعی را دنبال می کنید. نوگرایی و خلاقیت زیاد شما موجب می شود که گاهی از نظر دیگران عجیب به نظر برسید، هرچند اکثر افراد شما را شخصی جذاب و زیرک می دانند.