اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فـال روزانه 1391/07/7



 

فال روزانه متولدین فروردین

تغییری در کار یا زندگیتان به وجود می آید. اجازه ندهید احساس نا امنی یا ترس به زندگیتان راه پیدا کند.

پیش بینی روابط شما: دوستان واقعی خود را بشناسید و به هر کسی اعتماد نکنید. غرور و تکبر آفت زندگی انسان ها است. در پذیرفتن اشتباهات خود سرسختانه و لجوجانه برخورد نکنید و حرف های درست و منطقی دیگران را بپذیرید.

پیش بینی شغل شما: با کسی اختلاف پیدا می کنید که شدیدا بر عقاید خود پافشاری می کند. اما مراقب باشید چون قضیه از آنچه این فرد ادعا می کند پیچیده تر است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت
موقعیتی برای یک سفر طولانی پیش می آید. این سفر ممکن است کاری باشد.

پیش بینی روابط شما: بیشتر از گذشته به فکر اعضای خانواده تان باشید.  اگر از آنها دور هستید حتما  حالشان را  بپرسید چون ممکن است اخیرا احساس کرده باشند که نسبت به آنها بی تفاوت هستید.

پیش بینی شغل شما: در محل کار شما اتفاقاتی می افتد که اصلا خوشایند نیستند و ذهن شما را درگیر می کنند. فعلا راه حلی سریع وجود ندارد اما آرام باشید چون این موقعیت بهبود پیدا می کند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز کارتان سبک است ولی از نظر ذهنی درگیر هستید. به نظر می رسد موضوعی که قبلا اهمیت چندانی نداشته کم کم جای بیشتری در زندگی شما باز کرده است.

پیش بینی روابط شما: همیشه حد و مرزی را برای هر چیز را مشخص کنید تا دیگران در برخورد با شما تکلیفشان را بدانند. بعضی حرف ها را بهتر است در دل نگه ندارید چون چون دیگران حق دارند که از آنها آگاه شوند.

پیش بینی شغل شما: برای بهتر شدن اوضاع کاری خود نیاز به تفکر و تدبیر دارید. گاهی بی گدار به آب می زنید، این اشکال کار شما است.

فال روزانه متولدین تیر

تعادل و جدیت شما در کار، دلیل اصلی موفقیتتان است، البته اگر این جدیت را با مشورت و همفکری همراه کنید.

پیش بینی روابط شما: مراقب باشید ناخواسته به زندگی خصوصی دوستانتان بیش از حدی که باید وارد نشوید و سوالاتی را مطرح نکنید که آنها را وادار به دروغ گفتن کند.

پیش بینی شغل شما: رئیسی که در حال حاضر با او کار می کنید بعضی چیزها را در نظر نمی گیرد و این کوتاه بینی او مشکلاتی را برای شما و همکاران ایجاد کرده است. بهتر است با رویکردی ملایم با او صحبت کنید نه با لحنی تهدیدآمیز و تند.

فال روزانه متولدین مرداد

از اینکه به بعضی چیزهایی که می خواسته اید نرسیده اید ناراحت و ناامید نباشید. بر چیزی که شدنی نیست اصرار نورزید چون ممکن است اصلا به نفعتان نباشد.

پیش بینی روابط شما: شما و یکی از اطرافیان دوست دارید یک کار متفاوت انجام دهید. این کار می تواند رفتن به یک سفر باشد. شاید هم یک مهمانی دوستانه که فرصتی برای دیدن دوستان خوب خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: هرگز تصور نکنید که کاری که انجام می دهید بی معنا یا کم اهمیت است. کار شما برای اطرافیان مهم است و آنها قدردان شما هستند.

فال روزانه متولدین شهریور

برای اینکه سلامت جسم و روان خود را حفظ کنید، لازم است حتما به ورزش و تمرین بپردازید و آن را در فهرست اولویت های زندگی خود قرار دهید.

پیش بینی روابط شما: . امروز در جمعی صمیمی و شاد  حضور خواهید یافت و اوقات خوشی را در کنار آنها خواهید گذراند. با این حال کسی که دوستش دارید امروز کمی بی قرار است و به وجودتان نیاز دارد.

پیش بینی شغل شما: برنامه های شما با موفقیت روبرو خواهند شد. این موفقیت بیشتر از آنکه به قول بعضی ها "شانسی" باشد، از تدبیر و تلاش شما ناشی می شود.

فال روزانه متولدین مهر
امروز بین نیروهای درونی و بیرونی شما نوعی درگیری به وجود می آید. سعی کنید به این درگیری توجه کنید و از آن به نفع خود بهره ببرید.

پیش بینی روابط شما: اگرچه ظاهری آرام دارید ولی از بودن با افراد ماجراجو و هیجان طلب لذت می برید. امروز با بعضی از این افراد همراه می شوید و خنده و هیجان را تجربه می کنید.

پیش بینی شغل شما: اگر خواهان آن هستید که اوضاع بهتر شود باید همین الان دست به اقدام بزنید. دلیلی ندارد کار امروزرا به فردا موکول کنید. به هرحال در هر تغییر ریسک وجود دارد.

فال روزانه متولدین آبان

مهم است که احساس خود را با دیگران در میان بگذارید چون از آنها حرف های خوب و مفیدی خواهید شنید.

پیش بینی روابط شما: تعامل با افراد مختلف با پیش زمینه های متفاوت به شما کمک می کند تا سطح دانایی و تجربه خود را بالا ببرید. روابط عاطفی خوب و صمیمانه ای دارید ولی نباید اجازه بدهید همه جنبه های زندگیتان را تحت الشعاع قرار دهد.

پیش بینی شغل شما: کارتان را با جدیت دنبال کنید. اگر احساس می کنید که لازم است شخصی را دوباره به همکاری و دعوت دعوت کنید، این کاررا انجام دهید.

فال روزانه متولدین آذر

گرایش شما به صحبت های نسنجیده و بدون فکر ممکن است برایتان دردسر ایجاد کند پس بیشتر مراقب باشید.

پیش بینی روابط شما: اینکه دیگران راجع به شما چه فکر می کنند برایتان مهم نیست، اما نباید آنقدر بی تفاوت باشید که خواسته ها، انتخاب ها و تصمیم های آنها را کاملاً ندیده بگیرید.

پیش بینی شغل شما: اطلاعات و تجارب ارزشمند خود را به کار بگیرید. اگرچه ممکن است از کار خود ناراضی باشید، ولی فعلا سعی کنید در همین کار لیاقت و شایستگی خود را نشان دهید.

فال روزانه متولدین دی

پول خوبی به دستتان رسید و اقداماتی را انجام داده اید تا از آن بیشترین استفاده را ببرید. در روزهای آینده یک وام یا کمک مالی دریافت خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: بالاخره دهان بازکردید و آنچه آزارتان می داد را با طرف مقابل در میان گذاشتید. اما آیا او به وعده خود عمل می کند؟ تنها گذر زمان به این پرسش پاسخ می دهد.

پیش بینی شغل شما: اینکه در محل کار تحت فشار هستید قابل انکار نیست ولی سعی کنید خستگی و ناراحتی را وارد محیط خانه و زندگی شخصی خود نکنید.


فال روزانه
متولدین بهمن


 مخارج شما از درآمدتان بیشتر است؟ لازم است در مسائل مالی هوشمندانه تر عمل کنید و مراقب افراط و تفریط هایی که گاهی مرتکب می شوید باشید.

پیش بینی روابط شما: روابط عاشقانه تان دچار حس یکنواختی و روزمرگی شده است؟ شما می توانید شور و هیجانی دوباره به وجود بیاورید. به کتاب های روانشناسی یا یک مشاور خوب مراجعه کنید.

پیش بینی شغل شما: برنامه ریزی شما درست و خوب است، ولی نمی توانید دیگران را با خود همراه کنید. دلیل آن شاید این باشد که در بیان منظور خود ظرافت لازم را به کار نبرده اید.

فال روزانه متولدین اسفند

به یک مهمانی دعوت شده اید. قرار است با افرادی جدید ملاقات کنید مراقب باشید اولین تاثیر شما بر ذهن آنها درست و ماندگار باشد.

پیش بینی روابط شما: به کسی که دوستش دارید قولی داده اید. تمام سعی خود را بکنید تا پای این قول بمانید وگرنه اعتماد او را از دست خواهید داد.

پیش بینی شغل شما: دوست دارید شغلی جدید پیدا کنید اما چندان در جست و جو مصمم نیستید. یافتن یک شغل خوب آسان نیست و نیاز به پرس و جو و تلاش دارد.


با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی صبح بخیر به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، این نظرات نیز تا روز 4 مهر ماه (سه شنبه) بر روی سایت قرار دارد و از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید
http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما




ویدیو مرتبط :
محمد اسماعیلی در مجلس نهم 30-07-1391

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فـال روزانه 1391/07/3



 

فال روزانه متولدین فروردین

احتمالا سفری در پیش رو دارید. این سفر ممکن است کاری یا تفریحی باشد.

پیش بینی روابط شما: امکان دارد که در موقعیت دوگانه قرار بگیرید به طوری که ناچار شوید که بین دروغ و راست یکی را انتخاب کنید. چون اهل حرف زدن و تظاهر نیستید آرامش ظاهریتان دیگران را به اشتباه می اندازد.

پیش بینی شغل شما: بعضی برخوردها و رفتارهای شما در محل کار، دیگران را متعجب یا ناراحت می کند. بهتر است به رفتار خود بیشتر دقت کنید تا پشت سرتان حرفی زده نشود.

فال روزانه متولدین اردبیهشت

نگرش مثبت شما بر اطرافیان اثر می گذارد و می تواند الهام بخش آنها باشد. نظرات شما جالب است به خصوص در رابطه با مسایل مالی و اقتصادی.

پیش بینی روابط شما: بعضی از اطرافیان آنقدر شما را دوست دارند که همیشه حواسشان به شما هست و کوچکترین تغییر در رفتارتان را احساس می کنند. هرچند از سوال پیچ شدن متنفرید ولی امروز مجبورید پاسخ بعضی از سوالات را بدهید.

پیش بینی شغل شما: اگر از جایی که فکرش را هم نمی کنید پولی به دستتان رسید تعجب نکنید. سرمایه گذاری ای که قبلا انجام داده اید نتیجه ای خوب و پربار خواهد داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

در این بازه زمانی بد نیست اگر ریسک کنید و ایده های تازه را بیازمایید. در برهه ای قرار دارید که امکان بررسی چیزهای تازه وجود دارد.

پیش بینی روابط شما: دوستانتان شما را تحسین می کنند و بیشتر از قبل روی شما حساب می کنند. به همین دلیل خواهید توانست با اعتماد به نفس بیشتری به تلاش و کوشش ادامه بدهید.

پیش بینی شغل شما: اگرچه به طور اصولی و حساب شده کار می کنید و از اهمیت نظم و برنامه ریزی غافل نیستید، ولی در هفته های آینده با بعضی موانع روبرو خواهید شد.

فال روزانه متولدین تیر

ورزش و نرمش انرژی شما را چند برابر می کند. این انرژی بر کار شما هم تاثیر خواهد گذاشت.

پیش بینی روابط شما: اگر کدورتی بین شما و یکی از اطرافیان پیش آمده از قدرت فوق العاده خود در جلب نظر دیگران استفاده کنید و روابط را دوباره به حالت عادی در آورید.

پیش بینی شغل شما: در روزهای آینده وسیله یا وسایلی برای دفتر کارتان خریداری خواهید کرد. مراقب باشید محصولاتی که می خرید حتما ضمانت بعد از فروش داشته باشند.


فال روزانه متولدین مرداد

کمی گرفته و غمگین هستید ولی شاید حتی دلیل اصلی آن را ندانید. سعی نکنید احساس یأس یا کمبود خود را انکار کنید بلکه با آنها روبرو شوید و سعی کنید ریشه آنها را پیدا کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز به بعضی مکالمات گوش می دهید ولی تمایلی به شرکت در آنها نخواهید داشت. اگرچه در بعضی مواقع نمی توانید جلوی خنده تان را بگیرید.

پیش بینی شغل شما: بعضی همکاران شما به هم اعتماد ندارند و نمی توانند با هم کار کنند. لازم است بعضی تغییرات در محل کار یا در طرز برخورد افراد ایجاد شود.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر به فکر خرید خانه یا ملک هستید به زودی شرایط آن را پیدا می کنید. در حال حاضر به نظر می رسد که هر نوع برنامه ریزی به سود شما تمام شود.

پیش بینی روابط شما: اگر کسی شما را رنجانده است، فکرتان مشغول نکنید و قضیه را بزرگتر از آنچه که هست نبینید. بگذارید زمان سپری شود چون فقط گذر زمان می تواند آتش خشم شما را خاموش و طرف مقابل را پشیمان و شرمنده کند.

پیش بینی شغل شما: ناچار هستید دو کار مهم را به طور تقریبا همزمان انجام دهید، به همین دلیل ممکن است دچار احساس گیجی و سردرگمی شوید یا از بعضی چیزها غافل شوید.


فال روزانه متولدین مهر

امروز صبح ممکن است احساس رخوت یا کسالت داشته باشید ولی با نزدیک شدن به ظهر کم کم این حالات رفع می شود.

پیش بینی روابط شما: دیدار با کسانی که مدت هاست آنها را ندیده اید روحیه تان را عوض خواهد کرد. علاوه بر مکالمات صمیمانه و جالب، منتظرشنیدن یک خبر شیرین هم باشید.

پیش بینی شغل شما: در حال حاضر نگاه به گذشته و درس گرفتن از آن مفیدتر از فکر کردن به آینده است. چیزهایی زیادی هست که می توانید از گذشته خود بیاموزید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز از نظر شما فرقی با روزهای دیگر ندارد. خیلی وقت است که دوست دارید تغییر و تنوعی در زندگی یا کارتان به وجود آورید.

پیش بینی روابط شما: علیرغم یکنواخت بودن زندگی همچنان از روابط عاشقانه خود لذت خواهید برد. امروز شما و کسی که دوستش دارید بیشتر از هر زمان دیگری به هم نزدیک و صمیمی خواهید بود.

پیش بینی شغل شما: به شما ثابت شده است که انسان را آنچه را که کاشته اند درو می کنند. به همین دلیل امروز تلاش می کنید تا حاصل آن را در آینده درو کنید. اگر به همین صورت ادامه دهید موفقیت از آن شما است.

فال روزانه متولدین آذر

پیشرفت های قبلی شما را برای جهشی بزرگ آماده کرده اند. نسبت به موقعیت هایی که از طریق اینترنت پیدا می کنید خوش بین باشید.

پیش بینی روابط شما: کمتر پیش می آید تحت تاثیر دیگران عقاید خود را عوض کنید یا انتقاد دیگران را از ته دل بپذیرید به همین دلیل امروز ممکن است بحث و جدلی بین شما و کسی به وجود بیاید.

پیش بینی شغل شما: در سه یا چهار هفته آینده از امضای هر گونه قراردادی خودداری کنید. این قرارداد چیزی که شما می خواهید نخواهد بود.

فال روزانه متولدین دی

اگر به مشکلی در زندگیتان برخورده اید گناه آن را به گردن این و آن نیندازید بلکه ریشه را در گذشته و در عملکرد خودتان جست و جو کنید.

پیش بینی روابط شما: اشتباهی را در گذشته مرتکب شده اید و پشیمانید. اما کسی که باید شما را ببخشد، هنوز با خودش کنارنیامده است. شما از معذرت خواهی و توضیح خسته اید. متاسفانه تنها گذر زمان می تواند این مشکل را حل کند.

پیش بینی شغل شما: امروز دیگران منظور شما را اشتباه متوجه می شوند و ناچار هستید همه چیز را از اول و آخر روشن کنید تا دیگران پیام واقعیتان را متوجه شوند.

فال روزانه متولدین بهمن

در زندگی از این شاخه به آن شاخه نپرید. هدف خاصی را تعیین و برای رسیدن به آن تلاش کنید. بعضی کارهای مهم را نیمه کاره رها کرده اید که توصیه می شود هرچه زودتر انجام شوند

پیش بینی روابط شما: امروز منتظر بعضی حرف های جالب و مکالمات سرگرم کننده باشید. دیگران دوست دارند بگویند و بخندند و شما هم آنها را همراهی می کنید.

پیش بینی شغل شما: برای شرکت در یکی از مهم ترین مسابقات یا مصاحبه های زندگی خود دعوت می شوید. کسی با شما تماس می گیرد و مطلب مهمی را مطرح می کند.

فال روزانه متولدین اسفند

از آنجایی که دارای حافظه ای قوی هستید بعضی رویدادهای گذشته را همچنان با تمام جزییات به خاطر می آورید که بعضاً ناراحت کننده هستند. اما یادتان باشد گذشته ها گذشته و تنها زمان حال است که اهمیت دارد.

پیش بینی روابط شما: اختلافی که با همسر، همکار یا همکلاسی خود داشته اید حل نشده ولی امروز ترجیح می دهید به آن فکر نکنید. بخشیدن جزئی از شخصیت شما است.

پیش بینی شغل شما: کار یا درس به شما اجازه نخواهد داد به اندازه گذشته تفریح کنید، ولی این شرایط برای رسیدن به اهداف بزرگتر لازم هستند. امید خود را از دست ندهید و همواره به خود گوشزد کنید که چه اهداف بزرگی در سردارید.