اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فعالان بازارسیاه نمی خواهندسیمان وارد...



 

 

 

فعالان بازارسیاه نمی خواهندسیمان وارد...

 

فعالان بازار سیاه نمی خواهند سیمان وارد بورس كالا شود      

یك مقام آگاه با اشاره به آغاز عرضه سیمان در بورس كالا گفت: عده ای با هدف حمایت از بازار سیاه سیمان، با عرضه این محصول در بورس مخالفت و در این زمینه سنگ اندازی می كنند.

یك مقام آگاه با اشاره به آغاز عرضه سیمان در بورس كالا گفت: عده ای با هدف حمایت از بازار سیاه سیمان، با عرضه این محصول در بورس مخالفت و در این زمینه سنگ اندازی می كنند.

یك مقام آگاه در گفتگو با فارس، با اشاره به برخی مقاومت های موجود در مقابل عرضه سیمان در بورس گفت: عده ای به خرید و فروش سیمان در بازار سیاه عادت كرده اند و به دنبال اعمال روش های سنتی در معامله این محصول هستند.وی با بیان این كه همیشه عرضه كالا در بورس باعث شفاف سازی قیمت ها می شود، تصریح كرد: برخی نگرانند كه با عرضه سیمان در بورس، قیمت این محصول كاهش یابد، در حالی كه فروش سیمان از طریق بورس باعث كاهش یا افزایش ناخواسته قیمت این كالا نخواهد شد.

وی با اشاره به كمبود سیمان در بازار استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و كردستان اظهار كرد: هم اكنون در این استان ها هر تن سیمان ۲۰ هزار تومان گران تر از قیمت مصوب معامله می شود.

وی تصریح كرد: با افزایش عرضه سیمان در بورس، بازار سیاه این محصول از بین خواهد رفت.پس از گذشت چند سال از مطرح شدن بحث عرضه سیمان در بورس، این كالا برای اولین بار ۲۷ تیر امسال در بورس كالا عرضه شد..../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // شکلگیری بازارسیاه از صبح زود‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزير امور خارجه ايران وارد منامه شد.






وزیر امور خارجه



منامه - وزير امورخارجه ايران جمعه شب وارد منامه پايتخت بحرين شد و مورد استقبال رسمي "نزار بحارنه" وزير مشاور در امور خارجه اين کشور قرار گرفت.

 

 

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا ، "منوچهر متکي" که پيش از بحرين به سودان و جيبوتي سفر کرده بود ، براي شرکت در ششمين نشست مباحث امنيتي منامه وارد بحرين شده است.

 

 

متکي در حاشيه اين نشست قرار است با برخي از مسئولان عاليرتبه بحريني و کشورهاي حاضر در اين نشست ديدار کند.