اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فساد به کجا رخنه نکرده؟



اخبار,اخبار اقتصادی,فساداقتصادی در کشور


اخبار اقتصادی - جمهوری اسلامی: فساد به کجا رخنه نکرده؟
 روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: علیرضا محجوب، دبیر خانه كارگر و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از فساد گسترده در صنعت فولاد خبر داد. وی در گفتگو با افكار نیوز گفت: "فساد صنعت فولاد از تأمین اجتماعی هم بیشتر است". با توجه به اینكه فساد در بیمه، تأمین اجتماعی، سیستم بانكی، صنعت و... بیداد می‌كند، اكنون باید پرسید فساد در كجا رخنه نكرده است!
اخبار اقتصادی - روزنامه جمهوری اسلامی


ویدیو مرتبط :
تیتراژ رخنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری اعضای یك شبكه فساد مالی



 

با پیگیری و تحقیقات سربازان گمنام امام زمان (عج)‌، اعضای یك شبكه كه ۵ میلیارد تومان اختلاس كرده بودند، دستگیر شدند.


تعداد ۱۵ نفر از اعضای یك شبكه فساد مالی و تضییع حقوق بیت‌المال كه در میان آنها شهردار و ۳ نفر از اعضای شورای شهر یكی از شهرهای اقماری غرب استان تهران نیز هستند، به دست سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در اداره كل اطلاعات غرب استان تهران شناسایی، بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.


متهمان در بازجویی‌های خود به دریافت رشوه، سندسازی و اختلاس از حساب شهرداری اعتراف كردند و متهم به تضییع بیش از ۵۰ میلیارد ریال از حقوق بیت‌المال هستند كه پرونده آنان در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان كرج تحت رسیدگی است.