اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرو کردن چاقو در گلوی پسر 14 ساله در روز تولد مادرش(+تصاویر)



اخبار حوادث - فرو کردن چاقو در گلوی پسر 14 ساله در روز تولد مادرش/ جنایت قاتل 19 ساله انگلیسی قضات را شوکه کرد(+تصاویر)

"برک" 14 ساله که معتاد به بازیهای اینترنتی آنلاین بود، پس از آشنایی با فردی به نام "دینس" 19 ساله از طریق همین بازیهای آنلاین که کم کم تمام باورهای او را نغییر داده بود به طور مرموزی توسط این فرد در آپارتمان او به قتل رسید.

یک نابغه کامپیوتر سادیسمی 19 ساله ،دوست 14 ساله اش " برک بدنار " را که با یکدیگر در بازیهای ویدئو گیم آنلاین آشنا شده بودند ، در اولین دیدار ، باضربات کشنده در ناحیه گردن در خانه خودش در شهر "اسکس " انگلیس به قتل رساند. 
 
قاتل بچه سال " لوییس دینس" 19 ساله ، برای جرم شوک بر انگیزش کل دادگاه  "چلمسفورد " را شوکه کرده بود.
 
پسر مذهبی اهل رفتن به  کلیسا ،"برک بدنار" فرزند یک مرد میلیونربه نام "بری بدنار " بود و مانند هر پسرنوجوانی معتاد به بازیهای کامپیوتری آنلاین بود. او در این ویدئو گیم ها ، از طریق چت آنلاین هنگام بازی با قاتل"دینس" آشنا شده بود.

اخبار,اخبار حوادث, فرو کردن چاقو در گلوی پسر

 مادر متولد آمریکا "برک" "لورین لافیو" 47 ساله می گوید :من در روز تولدم، پسرم را از دست دادم و حالا کاملا ویران شده ام . نه تنها پسرم مرد، بلکه تمام وجود من نیز در این روز نابود شد .3  قلو های کوچکم حالا نه تنها برادر بزرگتر خود را از دست دادند بلکه مادر خود را نیز از دست دادند.
 
خانم "لافیو" افزود : " برک " پسر بسیار خوب و باهوش و درس خوانی بود اما مثل بیشتر نوجوانان امروزه ،او بسیار درگیر و معتاد کامپیوتر و بازیهای انلاین بود.
 
مشکل از آنجایی شروع شد که درنده ای به نام " دینس" تلاش می کرد که  آرمان ها و عقاید پسرم را درباره دین ، خدا ،خانواده ،تحصیلات و همه چیزاو را در کنترل خود بگیرد. متاسفانه پسرم " برک " به دلیل مهارت های کامپیوتری و سبک و سیاق  این پسرکه حالا قاتل اوست، شیفته اش شده بود.

اخبار,اخبار حوادث, فرو کردن چاقو در گلوی پسر

 خانم " لافیو" در ادامه بیان می کند : حرفهای این درنده اینترنتی بسار روی پسرم تاثیر گذاشته بود .من تلاش می کردم که به دروغ های بدیهی آن پسر ،اشاره کنم و "برک" را روشن کنم اما اودیگر حرفهایم را نمی فهمید.
 
پسر عموی "برک " 14 ساله می گوید :برای او سخت بود که دوستی پیدا کند و اغلب از  برقراری روابط اجتماعی در مدرسه گریزان بود.او مثل هر پسر دیگر معتاد به بازی های سرگرم کننده اینترنتی بود.او در نهایت در همین بازیهای آنلاین با فردی آشنا شد که گمان می کرد دوستش باشد .همین پسری که " برک" با او آشنا شده بود و حالا قاتلش محسوب می شود به نام "دینس" ،مرتب به " برک " می گفت که والدینش از او متنفر هستند . او نباید با آنها زندگی کند.همچنین او به "برک " میگفت که خدایی وجود ندارد و او نباید به کلیسا برود . او به " برک " حسادت می کرد چرا که "برک " خانواده ،پول ،دین و خیلی چیزهای دیگر داشت که "دینس" از انها بی بهره بود. او در آپارتمانی که توسط مادر و پدر بزرگش برای او اجاره کرده بودند تنها زندگی می کرد .
 
به گزارش پلیس ، اعضای خانواده مقتول "برک " گفتند که او خانه را بعد از تنظیم قول و قرار با دوست آنلاینش ترک کرد."برک" سپس با قطاری که 2 ساعت در راه بود به شهر "اسکس" در انگلیس رسید و به آپارتمان دوست آنلاینش "دینس" 19 ساله رفت. ساعاتی بعد از ان جسد نوجوان مرده "برک"  در حالی که جراحت عمیق چاقو در گلو بود ، توسط پلیس پیدا شد.

اخبار,اخبار حوادث, فرو کردن چاقو در گلوی پسر

 یکی از دوستان آنلاین " برک " می گوید: ما همه می دیدیم که "دینس" چطور کم کم روی "برک" تاثیر می گذاشت و روابط او را با خانواده اش  خراب می کرد و باور و اعتقاداتش را زیر سوال می برد. ما همه تلاش کردیم تا برای "برک" توضیح دهیم که او یک آدم دروغگو است و از تو سوء استفاده می میکند اما "برک" توجهی نمی کرد.ما یک گروه 8 نفره بودیم که با یکدیگر بازی آنلاین می کردیم.ماهمه به دلیل اینکه از "دینس" متنفر بودیم گروه را ترک کردیم و تنها کسی که با او ماند " برک " بود.
 
محاکمه این قاتل بچه سال 19 ساله "دینس " تا 2 ماه دیگر همچنان ادامه دارد چرا که انگیزه او برای قتل "برک " هنوز مشخص نیست.
 
مادرقربانی" برک" به تمام والدین هشدار داد که خطری بسیار بزرگ توسط درنده های آنلاین، این روزها فرزندانتان را تهدید میکند پس مراقب  آنها باشید. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
فرو کردن چاقو در کمر پسر توسط دوست دخترش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش پسر ۴ ساله ایزدی را مجبور به گردن زنی مادرش کرد + تصاویر



اخبار,اخبار بین الملل,داعش

" تروریست‌های داعش پسر‌بچه ایزدی را مجبور کردند مادرش را سر ببرد..

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان دیلی میل نوشت :  "هامو،” پسر‌بچه ۴ ساله ایزدی، اوت گذشته (مرداد ۹۳) همراه با مادر و دیگر خواهر و برادرانش بوسیله تروریست‌های داعش اسیر شد. بزرگترین خواهر و برادر او برای فروش در بازار برده‌فروشان به رقه فرستاده شدند. مادر این پسر‌بچه نیز مانند ۲ هزار ایزدی دیگر مجبور به زندگی در کمپ تحت کنترل نظامی داعش بود؛ اما "هامو” برای فرا گرفتن آموزش‌های داعش اجبارا از مادرش جدا شد.

 

اخبار,اخبار بین الملل,داعش

 
تروریست‌ها به وی آموزش‌های نظامی دادند و از او خواستند مادرش را به جرم کافر بودن سر ببرد. آموزش‌های دیگری مانند شلیک‌کردن، سر‌بریدن و انجام عملیات انتحاری به "هامو” داده شد؛ اما کودک ۴ ساله در برابر خواسته تروریست‌ها مقاومت زیادی کرد و بارها به همین دلیل مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

 

مادر "هامو” نیز در کمپ تحت کنترل داعش با سختی‌های فراوانی مواجه بود. تروریست‌ها در مخزن آب ایزدی‌ها ادرار می‌کردند، غذای آنها را با خرده شیشه مخلوط می‌شد و …

 

اخبار,اخبار بین الملل,داعش

 

مادر ۳۵ سال تصمیم گرفت با به خطر انداختن جان خود و دو کودک خردسالش از دست تروریست‌ها فرار کند. وی قبل از اینکه پسر ۴ ساله‌اش متقاعد به سر‌بریدن او شود به عراق گریخت و در کمپ پناهجویان سوری مستقر شد.

 

اخبار,اخبار بین الملل,داعش

 

اخبار بین الملل -  میزان