اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش 800 میلیارد تومان از اموال میزان


با تایید قوه قضائیه و ابلاغ بندهای مصوبه شورای امنیت کشور امکان فروش ٢٠٠هزار مترمربع از ابنیه‌های ساخته و آماده بهره‌برداری شده پدیده بلامانع شد و نیز مقرر شده تا املاک و اموال قابل فروش میزان توسط بانک صادرات فروخته شود.

تابناک: با تایید قوه قضائیه و ابلاغ بندهای مصوبه شورای امنیت کشور امکان فروش ٢٠٠هزار مترمربع از ابنیه‌های ساخته و آماده بهره‌برداری شده پدیده بلامانع شد و نیز مقرر شده تا املاک و اموال قابل فروش میزان توسط بانک صادرات فروخته شود.

درحالی که این روزها اخبار ضد و نقیضی از دو مجموعه بزرگ اقتصادی بحران‌زده میزان و پدیده به گوش می رسد و سریال تجمع های اعتراضی همچنان بی نتیجه ادامه دارد نماینده مردم سبزوار در مجلس بر ابلاغ تمام مصوبات شورای امنیت کشور به مدیران پدیده تاکید کرد.

وی گفت: در این جلسه که با حضور رشیدیان، استاندارخراسان‌رضوی برگزار شد پس از ارائه گزارش استانداری در ارتباط با پدیده، به ابلاغ بندهای مصوبه شورای امنیت کشور اشاره و تاکید شد.

محمدرضا محسنی‌ثانی در پاسخ به تعیین‌تکلیف سپرده‌گذاران پدیده و پرداخت حواله‌های این شرکت با توجه به سررسید موعد برخی از حواله‌های صادر شده، گفت: با تایید قوه قضائیه و ابلاغ بندهای مصوبه شورای امنیت کشور امکان فروش ٢٠٠هزار مترمربع از ابنیه‌های ساخته و آماده بهره‌برداری شده توسط این شرکت بلامانع گردید و این شرکت با فروش این ابنیه می‌تواند پاسخگوی سپرده‌گذارانی باشد که تمایل به ادامه همراهی با این شرکت ندارند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس افزود: البته سایر سهام‌دارانی که می‌خواهند همچنان سهام‌دار این شرکت باشند نیز مشکلی برای ادامه همراهی این سهام‌داران تا اتمام پروژه‌های پدیده وجود ندارد.

فروش ٨٠٠ میلیارد تومان از اموال میزان

محسنی‌ثانی در پاسخ به آخرین تصمیمات گرفته شده برای میزان در دیدار نمایندگان استان با استاندار خراسان‌رضوی، گفت: با تعیین‌تکلیف صورت گرفته بخشی از مشکلات میزان نیز برطرف خواهد شد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در این جلسه تصمیم بر آن شد که آن بخش از املاک میزان که امکان فروش دارد توسط بانک صادرات و به صورت مستقیم به‌منظور تامین پول سپرده‌گذاران فروش و به‌حساب هیئت تسویه واریز شود. علاوه بر آن درصد دیگری از اموال این موسسه منحله به صورت نیابتی توسط بانک صادرات فروخته شود


ویدیو مرتبط :
2 میلیارد و 800 میلیون تومان:فروش نقاشی سهراب سپهری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیاوران متری 8.800.000 تومان/ آخرین قیمت "فروش" سایر واحدهای مسکونی در تهران +جدول



بازار مسكن ,قیمت مسكن

نیاوران متری 8.800.000 تومان/ آخرین قیمت "فروش" سایر واحدهای مسکونی در تهران +جدول

قیمت خرید مسکن در مناطق مختلف تهران را در جدول زیر مشاهده نمایید.

 قیمت ها به شرح جدول زیر است:

بازار مسكن ,قیمت مسكن

باشگاه خبرنگاران