اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش یک خودرو متفاوت در تهران



اخبار,اخبار اقتصادی,خودرو

در یک سایت خرید و فروش خودرو، یک خودروی وست فیلد ساخت انگلستان که در وضعیت بسیار عالی نگهداری شده، به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است.

این خودرو که دو نفره و از نوع سقف کروک است، فقط ۵۰۰ کیلو وزن دارد و به گفته مالک آن، تنها نمونه به رنگ مشکی در ایران ، از ۴ نمونه موجود است.

از دیگر مشخصات ذکر شده برای این خودرو که مدل ۱۳۸۷ است، می‌توان به دارا بودن موتور ۱٫۸ لیتری ۱۶ سوپاپ و شتاب صفر تا ۱۰۰ ظرف ۵ ثانیه اشاره کرد.

اخبار اقتصادی - مشرق


ویدیو مرتبط :
روش جدید و پیچیده فروش خودرو های سرقتی در تهران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مراکز جدید خرید و فروش خودرو در تهران


خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از جانمایی 2 مرکز خرید و فروش خودرو در جنوب و غرب پایتخت خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از جانمایی 2 مرکز خرید و فروش خودرو در جنوب و غرب پایتخت خبر داد.

رضا قدیمی درباره افزایش تعداد مراکز خرید و فروش خودرو شهر تهران، افزود: این کار در جهت گسترده‌تر کردن این مراکز در اقصی نقاط تهران و دسترسی آسان تر شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران درباره اینکه در حال حاضر در چهار پهنه شهر تهران 5 مرکز خرید و فروش خودرو ایجاد شده است، اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم در سال گذشته و همچنین اختصاصی کردن برخی مراکز، در نظر داریم تعداد مراکز خرید و فروش خودرو را گسترده تر کنیم.

وی ادامه داد: با ایجاد این مراکز در جنوب و غرب پایتخت، تعداد این مراکز به 7 مرکز افزایش خواهد یافت.

قدیمی درخصوص اینکه آیا این مراکز جدید نیز همچون مرکز شهید رجایی که اختصاص به وانت، مرکز آیت ا.. سعیدی که اختصاصی پراید و شهید دوران که مختص خودرو پژو است، به صورت اختصاصی فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: تصمیمات در این باره را به زودی اعلام می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسی‌خودرو، شماره‌گذاری، سلامت خودرو، بیمه، مبایعه‌نامه، تعمیرگاه، بانک و.. از جمله خدماتی است که در این مراکز انجام می‌گیرد.

به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران، خاوران، چیتگر، عبدل آباد، شهید رجایی و شهید دوران 5 مرکز خرید و فروش شهر تهران را تشکیل می‌دهند.