اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش لیزینگی پرادو 4 درب آغاز شد/فروش اقساطی یکی از محبوب ترین خودروهای ب ام و



فروش لیزینگی پرادو 4 درب آغاز شد

فروش لیزینگی خودرو پرادو 4 درب از سوی واسپاری ملت آغاز شد

پس از قطع واردات خودرو در اوایل دهه 70 شمسی خودروهای داخلی شاسی بلند مانند پاترول بازار را فتح کردند، اما پس از آن تولید این خودروها به دلیل مصرف بالایشان کاهش یافت و واردات خودرو دوباره آغاز شد.

در این بین  این تویوتا بود که با محصول پرادوی خود بازار پاترول سواران را به دست آورد. پرادو از سواری نرم و جذابی برخوردار است به خصوص در نمونه سه در شش سیلندر که قدرت بالایی نیز دارد. صندلی های پرادو بسیار راحت است.

حتی فضای بار آن در مدل سه در نیز قابل قبول است می توان بدون خواباندن صندلی ردیف دوم روی  محل بار آن حساب کرد. این روزها پرادو توانسته جای خود را در بازار به دست بیاورد و از بازار دست دوم خوبی نیز برخوردار است و افت قیمت کمتری را در نمونه های کار کرده به نسبت پاجرو و مورانو شاهد هستیم. گفتنی است جدول فروش این خودرو به شرح فایل پیوست قابل مشاهده است:

 

فروش لیزینگی خودرو پرادو4 درب,بازار خودرو

 مشاهده اندازه واقعی تصویر

 

 

فروش اقساطی یکی از محبوب ترین خودروهای ب ام و

واسپاری ملت از آغاز فروش اقساطی خودرو bmw x3 خبر داد.

(BMW X3) خودرویی شاسی بلند است و اولین نسل از این خودرو در کمپانی ب ام و (BMW) بشمار می رود . از موتوری 6سیلندر به حجم 3 لیتر استفاده کرده که این پیشرانه توانایی تولید 225 اسب بخار را دارد . انتقال نیرو در آن به هر چهار چرخ می باشد. گفتنی است جدول تسهیلات اعطایی از سوی واسپاری ملت به شرح زیر است.

 

فروش اقساطی محبوب ترین خودروهای ب ام و

مشاهده اندازه واقعی تصویر

 

 

  

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

/باشگاه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
تحویل خودروهای طرح فروش اقساطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز فروش اقساطی محصولات ایران خودرو



آغاز فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

برنگار بازار باشگاه خبرنگاران ، فروش اقساطی محصولات ایران خودرو از طریق لیزینگ ملت تا تاریخ 13 بهمن ماه 1391 ادامه خواهد داشت پیش فروش ویژه محصولات شرکت پارس خودرو به مناسبت دهه فجر آغاز تا پایان وقت اداری روز سه شنبه سوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در این طرح خودروهای تندر90 E2 با پیش پرداخت 15 میلیون و خودروی پارس تندر با 17 میلیون تومان با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور 92و سود مشارکت 7 درصد و انصراف 5 درصد آماده ثبت نام علاقه مندان خواهد بود. بر اساس این گزارش خودروی مگان نیز با شرایط پرداخت 40 میلیون تومان و با سود مشارکت 8 درصد و انصرف 6 درصد و تحویل تیر ،مرداد و شهریور92 نیز، آماده ثبت نام علاقه مندان خواهد بود.

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

علاوه بر این، خودرو تیانا با پیش پرداخت 70 میلیون تومان با موعد تحویل تیر 92 و سود مشارکت16 درصد و انصراف 14 درصد و همچنین خودروی پیکاپ با پیش پرداخت 35 میلیون تومان با موعد تحویل خرداد و تیر 92با سود مشارکت و انصراف بترتیب 15 و 13درصد نیز جزء سبد محصولات این طرح هستند.

همچنین فروش محصولات بصورت اینترنتی نیز امکان پذیر بوده و مشتریان محترم می توانند جهت ثبت نام با مراجعه به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی در این طرح اقدام کنند.

گفتنی است کلیه ثبت نام ها با محدودیت کد ملی اعمال می شود و متقاضیان می توانند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 3 بهمن، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور ویا به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه کنن/باشگاه خبرنگاران