اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش كلیه برای خرید آی‌ پد!


رسانه‌های رسمی چین اعلام كردند كه یك نوجوان 17 ساله برای خرید «آی‌پد» كلیه‌اش را فروخت.

براساس گزارش رسانه‌های رسمی چین، این دانش‌آموز كه اهل استان «آنهوئی» است، با فروش یكی از كلیه‌هایش موفق شد «آی‌پد» دلخواهش را بخرد.

این نوجوان در باره فروش كلیه‌اش به روزنامه گلوبال تایمز افزود: برای خرید «آی‌پد» دلخواهم پول كافی نداشتم. به همین دلیل، تصمیم گرفتن با فروش یكی از كلیه‌هایم پول كافی را به دست بیاورم. من با شخصی در اینترنت آشنا شدم كه به من پیشنهاد فروش كلیه داد.



این نوجوان در ادامه یادآور شد: در 28 آوریل با فروش كلیه‌ام 20 هزار یوآن به دست آوردم و آی‌پد مورد علاقه‌ام را خریدم. این نوجوان بدون اطلاع مادرش دست به این كار زد و هنگامی كه مادرش از موضوع آگاه شد مقامات چین را مطلع كرده تا آنان خریدار كلیه را شناسایی و دستگیر كنند.

منبع : جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
خرید و فروش مواد معدنی ، خرید و فروش باریت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید و فروش عتیقه به گروگانگیری رسید



 

آدم‌ربایانی كه با گروگانگیری قصد اخاذی ۲۰۰ میلیون تومانی را داشتند با هوشیاری و سرعت عمل پلیس ناكام ماندند.



صمد فرامرزی، معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی در این باره گفت: ماموران پلیس آگاهی از ربوده شدن شخصی ساكن شهرستان مراغه اطلاع یافتند و به دلیل حساسیت موضوع سریعا اكیپی ویژه برای بررسی موضوع به شهرستان بناب اعزام شد و پس از تحقیقات محسوس و نامحسوس با همكاری پلیس آگاهی بناب وارد عمل شدند.



وی گفت: آدم‌ربایان ضمن تماس با خانواده ربوده شده درخواست ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد كرده بودند كه ماموران با شیوه‌های خاص پلیسی، تعقیب و مراقبت لازم را در دستور كار قرار دادند.



فرامرزی افزود: در تحقیقات تخصصی معلوم شد آدم‌ربایان در شهر زنجان هستند؛ بر همین اساس، با تلاش ماموران سرانجام گروگان در زنجان از چنگ آدم‌ربایان نجات یافت.



در ادامه تحقیقات مشاهده شد كه بدن این فرد در اثر شكنجه ربایندگان زخمی و كبود شده و به دلیل ترس زیاد از گروگانگیران، حاضر به حرف زدن نیست كه پس از مدتی متقاعد شد و لب به سخن گشود وبیان كرد: به خاطر اختلا‌ف در زمینه خرید و فروش عتیقه آدم رباها مرا ربوده و درخواست پول كرده بودند.


تحقیق در این زمینه ادامه دارد.