اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش عروس هندی به خاطر 15 پوند !



 

رسانه‌های دولتی هندوستان اظهار كردند كه دختران خانواده‌های فقیر تنها برای 15 پوند به عنوان عروس فروخته می‌شوند. به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش دپارتمان پلیس هندوستان ایالات «هاریانا»، «بیهار»، «بنگال غربی» و «اوتار پرادش» جزو فقیرترین مناطق این كشور محسوب می‌شوند.

خانواده‌ها در این نواحی دختران خود را در هر سن و سالی كه باشند به كمترین مبلغ یا به عبارتی 15 پوند به عنوان عروس می‌فروشند.

در این گزارش كه در پایگاه اطلاع‌رسانی تلگراف منتشر شده است، پلیس تاكنون موفق شده 318 مورد از این دختران را از چنگال قاچاقچیان انسان برهانند و هم‌اكنون این دختران تحت پوشش و حمایت دولت هندوستان قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این گزارش همچنین آمده است كه در برخی از موارد كه سن دختر كمتر باشد، وی را تا مبلغ دو هزار پوند هم می‌فروشند.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
وقتی می گن هندی ئبازی در نیار ب ه خاطر این کارهاست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلاق زوج جوان به خاطر فروش کباب کوبیده تایلندی



 

 

 

طلاق زوج جوان به خاطر فروش کباب کوبیده تایلندی

 

 

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی ۳۳ ساله و مردی ۳۲ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کردند. نمی خواهم کباب پزی در تایلند را رها کنم

مرد در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه حاضر نیستم شغل کباب پزی که در تایلند راه انداختم را رها کرده و به ایران بیایم، گفت: همسرم نمی تواند در کنار من، به زندگی در تایلند ادامه دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پدر و مادرم در ایران هستند و من حتی به آنها گفته ام که نمی توانم دست از شغلم در تایلند بردارم، افزود: من برای به دست آوردن شغلم بسیار زحمت کشیدم، در حقیقت از یک مغازه ۹ متری چوبی شروع به کار کردم.

کباب پزی را به ۶ سال زندگی مشترک ترجیح می دهم

در ادامه مرد جوان با بیان اینکه کباب پزی را به ۶ سال زندگی مشترک ترجیح می دهم، گفت: طی یک سفر به تایلند، یک نفر آشنا پیدا کرده و با اصرار او شروع به کار کردم و از صفر به اینجا رسیدم.

وی عنوان کرد: نمی توانم کارم را رها کنم چرا که خود همسرم در جریان است که من چقدر زحمت برای شغلم کشیدم بنابراین همسرم را طلاق داده و کارم را حفظ می کنم.

ماجرای بیمه و آشنایی منجر به ازدواج زن و مرد جوان

زن جوان در دادگاه خانواده ونک حضور داشت و بیان کرد: من و شوهرم زمانی که به یکی از شعب تأمین اجتماعی برای حل مشکل بیمه رفته بودیم، یکدیگر را دیدیم و آشنا شدیم، در حقیقت من و شوهرم حدود یک سال با یکدیگر آشنا بوده و ازدواج کردیم.

وی ادامه داد: حاضر به زندگی در تایلند نیستم چرا که کشور تایلند برای زندگی ایرانی ها مناسب نیست و من تحمل آنجا را ندارم؛ در واقع شوهرم حاضر نیست به خاطر زندگی در کنار من به ایران بیاید.

کوبیده سیخی ۹ هزار تومان

مرد در ادامه با بیان اینکه من در تایلند کباب کوبیده را سیخی ۹ هزار تومان می فروشم، اظهار داشت: باید از همسرم جدا شوم چرا که با یکدیگر به این نتیجه رسیده ایم.

وی افزود: همسرم مرا درک می کند و خود می داند که من این شغل را با سختی به دست آوردم و رهایی از آن برایم غیر قابل تحمل است و این کار را انجام نمی دهم.

۴ سال تایلند را تحمل کردم

زن در برابر قاضی عموزادی گفت: ۴ سال زندگی در تایلند را به خاطر شوهرم تحمل کردم ولی دیگر طاقت ندارم و نمی خواهم از ایران دور باشم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه من ۶ سال از عمر خود را به خاطر شوهرم در تایلند زندگی کردم ولی او در حال حاضر کباب پزی را به من ترجیح داده است، عنوان کرد: شوهرم شغلش را بیشتر از من دوست دارد.

از هزار و ۱۱۰ سکه طلا، تنها ۱۱۰ سکه می خواهم

زن در ادامه درباره میزان مهریه خود، اظهار داشت: از هزار و ۱۱۰ سکه بهار آزادی تنها ۱۱۰ سکه را می خواهم بنابراین شوهرم موظف است که ۱۱۰ سکه را بپردازد.

وی در پاسخ به پرسش قاضی عموزادی مبنی بر اینکه شوهرت چگونه می خواهد ماهیانه یک سکه را به دستت برساند، افزود: شوهرم وعده داده است که هر ماه یک سکه را به مادرشوهرم بدهد تا به دست من برساند و من به او اطمینان دارم.

شوهرم وابستگی شدیدی به تایلند دارد

زن در حضور رئیس شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده ونک با بیان اینکه شوهرم وابستگی شدید به کشور تایلند دارد، اظهار داشت: اگر شوهرم بازگردد تمام مشکلات حل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اختلاف نظر بین من و شوهرم بسیار است ولی اگر شوهرم به ایران بیاید، تمام مشکلات را حل می کنم، گفت: شوهرم قرار است بعد از اجرای حکم طلاق، به تایلند بازگردد.

طلاق برای استشمام بوی کباب کوبیده

قاضی عموزادی خطاب به مرد بیان کرد: به خاطر کبابی که درست می کنی، زندگیت را نابود نکن و در ایران به این شغل بپرداز.

وی ادامه داد: حدود ۶ سال از زندگی مشترکتان می گذرد، به یکدیگر فرصت دهید چرا که جدا شدن تنها راه حل نیست.

بعد از چند دقیقه سکوت و با اصرار زن و مرد، حکم طلاق توافقی صادر شد...../ فارس