اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش زمین به خارجی‌ها با مالکیت ۱۰۰درصدی



اخبار,اخبار اقتصادی,فروش زمین

وزیر صنعت گفت: آماده هستیم بازار خود را برای تولید مشترک در اختیار خارجی‌ها قرار دهیم و در این مسیر ایران هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در بنگاه ها حتی با مالکیت صد درصدی خارجی‌ها برای مالکیت زمین به منظور تولید ندارد.

محمد رضا نعمت زاده در گفتگو با « ایل سوله ونتی کواترو اوره» روزنامه ایتالیایی با اشاره به روابط تجاری دیرینه این کشور و ایران گفت: ما امادگی داریم تا در بخش های فناوری و اقتصادی و با حضور شرکت های کوچک و متوسط ایتالیا سرمایه گذاری مشترک داشته باشیم.

وزیر صنعت صنایع غذایی و کنسرو سازی را یکی از زمینه های همکاری های دوجانبه خواند و افزود: هدف ما از ایجاد سرمایه گذاری مشترک، جذب سرمایه گذاران خارجی و تولیدات محصولات برای ارائه به بازارهای بین المللی است و به همین علت جمهوری اسلامی ایران برای سرمایه گذاری در کشور محدودیت قائل نمی شود و حق مالکیت بر زمین و حق سهامداران را تضمین می کند.

نعمت زاده،که دیروز به منظور شرکت در روز ملی ایران در اکسپو ایتالیا به میلان سفر کرده بود، در جریان این دیدار با کلادیو دسکالتسی، مدیر عامل شرکت نفت ایتالیا « انی »نیز دیداری خصوصی داشت .

ایل سوله ونتی کواترو اوره، نوشت، وزیر صنعت ایران نفت و گاز را یکی از زمینه های مهم همکاری میان رم و تهران خواند و گفت: ما همواره با « انی » و دیگر صنایع ایتالیایی فعال در بخش پتروشیمی و به ویژه بخش پلیمرها همکاری خوبی داشته ایم و از تقویت این روابط استقبال می کنیم.

وزیر صنعت کشورمان روز گذشته در مراسم روز ملی ایران در اکسپو میلان که علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مقامات بلند پایه دو کشور حضور داشتند،با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی ایران در همکاری با کشورهای دیگر بعد از توافق هسته‌ای خاطرنشان کرد: در حال حاضر دیدگاه غرب درباره ایران تغییر کرده، بنابراین آماده هستیم بازار خود را برای تولید مشترک در اختیار خارجی‌ها قرار دهیم و در این مسیر ایران هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در بنگاه ها حتی با مالکیت صد درصدی خارجی‌ها برای مالکیت زمین به منظور تولید ندارد.

وی تاکید کرد: آماده هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری و تولید در زمینه‌های خرد و کلان با سرمایه‌گذاران خارجی هستیم.


اخبار اقتصادی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
مشارکت ۱۰۰درصدی خارجی ها در پروژه های صنعتی ایران مجاز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

:فروش خودروهای کارکرده خارجی(سوناتاو پرادو)



فروش فوری خودروهای کارکرده

فروش فوری خودروهای کارکرده,فروش خودروهای کارکرده,فروش خودروها

 اندازه واقعی تصویر

 واسپاری ملت

قیمت انواع خودرو در بازار ایران