اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرمانده ناجا: پاسخ مثبت به فراخوان ضدانقلاب جرم است



 

 

 

فرمانده ناجا: پاسخ مثبت به فراخوان ضدانقلاب جرم است

 

فرمانده ناجا: پاسخ مثبت به فراخوان ضدانقلاب جرم است / تجهیزات دریافت ماهواره مثل یك ویروس است

فرمانده نیروی انتظامی كشور گفت: در طول برنامه چهارم توسعه حداقل 50 درصد بر توان انتظامی استان خوزستان افزوده شده و این روند در طول برنامه پنجم ادامه خواهد داشت.

سرتیپ «اسماعیل احمدی مقدم» در سفر به خوزستان و در آیین صبحگاه مشترك فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار داشت:احمدی مقدم با اشاره به شیطنت دشمنان و لزوم حفظ هوشیاری افزود: دشمن تلاش دارد تا در نقاطی كه ضعف وجود دارد، موج سواری كند.

وی تاكید كرد: هركس با فراخوان سایت های دشمن و ضدانقلاب به میدان بیاید، جزو اصحاب باطل و ضدانقلاب است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه چهاردهمین همایش معاونان اجتماعی فرماندهان انتظامی استانهای سراسر كشور درباره چگونگی برخورد ماموران پلیس با ماهواره، اظهار كرد: قانون برخورد با تجهیزات دریافت از ماهواره ها جاری است و تعطیل و منسوخ نشده است و پلیس هم وظیفه دارد كه در برخورد با جرایم مشهود اقدام كند و در جرم غیرمشهود نیاز به مجوز قضایی دارد.

وی خاطرنشان كرد: تجهیزات دریافت از ماهواره ها مثل یك ویروس است وقتی یك نفر ماهواره ای را نصب می كند و چیزی به آن نمی گویند 50 نفر دیگر اقدام به آن می كنند و پلیس باید با این موضوع برخورد كند چون حرمت قانون شكسته می شود وگرنه طرح جدیدی در دستور كار پلیس نیست و نیروی انتظامی هم از وظایف قانونی خود فراتر نمی رود.

احمدی مقدم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه دادستان تهران اعلام كرده كه فروختن موادمحترقه جرم است، اظهار كرد: مواد محترقه خطرناك طبیعتا جرم است و مصارف خاصی همچون استفاده در معدن و غیره دارد كه دارای مجوزهای خاصی است و فروش این مواد به منظور تفریح در خیابان جرم است و پلیس با این موضوع برخورد می كند و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می كند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز كه فاصله چندانی هم با چهارشنبه آخر سال نداریم شاهد كاهش شدید عرضه این نوع مواد خطرناك در جامعه هستیم و كشفیات پلیس در این رابطه كاهش یافته و اصناف هم همكاری های خوبی با پلیس داشته اند.

احمدی مقدم به ایسنا گفت: پیش بینی من این است كه در چهارشنبه سوری امسال كمترین حوادث را خواهیم داشت و روندی كه در گذشته رو به بهبود بوده امسال نیز ادامه خواهد داشت و توصیه های خاص مربوط به این روز را هم به مردم ارائه خواهیم كرد.

احمدی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خودرویی كه بالاترین تیراژ تولید را دارد از بیشترین تعداد تصادفات برخوردار است كه مسلما 35 تا 40 درصد خودروهایی كه تولید می شود پراید است. البته شركت تولید این خودروها همكاری خوبی با نیروی انتظامی داشته است و برای ایمن سازی خودروهای خود تلاش می كند.

همچنین به گزارش فارس فرمانده نیروی انتظامی گفت: ورود 5/17 تن تریاك برای مصارف دارویی 100درصد مجاز بود.

وی گفت: ورود اینگونه مواد با مجوز سازمان های مرتبط انجام می شود و كارخانه داروسازی پس از اخذ مجوز لازم به میزانی كه در مجوز اعلام شده می تواند موادمخدر به كشور وارد كند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
حمله اوباش به فرمانده ناجا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرمانده ناجا : رفتن رادان از جانشینی فرماندهی شایعه است/با سازمان محیط زیست تعامل مثبت داریم



فرماندهی ناجا ,سازمان محیط زیست

فرمانده ناجا : رفتن رادان از جانشینی فرماندهی شایعه است/با سازمان محیط زیست تعامل مثبت داریم

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برخی شایعات در مورد جابه‌جایی سردار رادان از سمت جانشینی فرماندهی ناجا گفت: این اخبار شایعه است و از این شایعات زیاد مطرح می‌شود.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از موزه دفاع مقدس، گفت: اخیراً شایعات زیادی پیرامون تغییرات در ناجا مطرح شده است که یکی از آنها نیز مربوط به رفتن من از نیروی انتظامی می‌شد.

وی تأکید کرد: جابه‌جایی جانشین فرماندهی ناجا نیز از همین قسم شایعات است و نباید به آنها توجه کرد.

احمدی‌مقدم در مورد تغییرات صورت گرفته در سطح فرماندهان ناجا گفت: ما دارای 30 تا 40 فرمانده و معاون هستیم که هر چند وقت یکبار باید تغییراتی در آنها اعمال کنیم و تغییرات در ناجا نیز مانند تغییرات در سایر دستگاه‌ها امری طبیعی به حساب می‌آید.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به نامه رئیس سازمان محیط زیست به نیروی انتظامی جهت جلوگیری از ساخت یک جاده مرزی، گفت: نامه خانم ابتکار به دست من رسید و من نیز بر روی آن دستور دادم.

وی افزود: به مرزبانی دستور دادیم تا با سازمان محیط زیست همکاری کند و ملاحظات زیست‌محیطی را رعایت کند.

فرمانده ناجا تأکید کرد: اصل احداث جاده در مکان مربوطه اجتناب ناپذیر است اما باید در تعامل با محیط زیست خسارت‌های زیست‌محیطی را تا حد امکان کاهش داد.

وی در ادامه با اعلام اینکه نیروی انتظامی برای همکاری با سازمان محیط زیست در همه مناطق و همه زمینه‌ها آمادگی کامل دارد، گفت: من شخصاً از خانم ابتکار گلایه کردم که چرا این نامه را رسانه‌ای کردید که وی ضمن عذرخواهی به من گفت این نامه در استان مربوطه رسانه‌ای شده و ما نیز قصدمان رسانه‌ای کردن نامه نبوده است.

احمدی‌مقدم در پایان با اشاره به احداث جاده‌های مرزی گفت: خراسان شمالی تنها استان کشور است که فاقد جاده مرزی است که ما باید برای احداث جاده‌های این استان تدبیری بیاندیشیم که کمترین خسارت زیست‌محیطی را در پی داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تفسیرهایی که از حرف‌های مقام معظم رهبری درباره صلح امام حسن و نرمش قهرمانانه می‌شود درست نیست.

وی گفت: ما باید مقابل تاکتیک‌ها و روش‌هایی که دشمنان مدام انرا عوض می‌کنند تاکتیک‌ها و روشهای خودمان را داشته باشیم./فارس