اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرزین: شایعات بنزینی صحت ندارد



 

 

دبیر ستاد هدفمند كردن یارانه‌ها هیچ كدام از شایعات اخیر درباره قیمت بنزین را تایید نكرد.

محمدرضا فرزین در گفت‌وگو با ایسنا درباره مرحله بعدی آزادسازی قیمت‌ حامل‌های انرژی اظهار كرد: فعلا در حال رصد نتایج مربوط به مرحله اول آزادسازی حامل‌های انرژی هستیم. زمان اجرای گام دوم آزاد شدن قیمت حامل‌های انرژی در حال بررسی در كارگروه تحولات اقتصادی است و هنوز زمان آن مشخص نشده است.

به گفته وی در مورد قیمت بنزین سناریوهای مختلفی مطرح شده كه هیچ كدام از‌ آن‌ها قطعی نیست.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: طرح‌های مختلفی از جمله ادامه اختصاص سهمیه و همچنین حذف كارت و یكی شدن قیمت بنزین مطرح شده كه هیچ كدام از آن‌ها قطعی نیست.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها همچنین قیمت 1000 تومانی بنزین را هم رد كرد..... / تحلیل  : عصر ایران


ویدیو مرتبط :
آیفون 6 و اینفوگرافی شایعات آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورحیدری: شایعات درمورد قاضی صحت ندارد/ قلعه‌نویی درباره حاتمی صحبت جدی‌ای نکرده است



 قلعه‌نویی,استقلال,پورحیدری

پورحیدری: شایعات درمورد قاضی صحت ندارد/ قلعه‌نویی درباره حاتمی صحبت جدی‌ای نکرده است

مدیرفنی استقلال با رد اخبار مبنی بر جدایی قاضی از آبی‌پوشان می‌گوید درباره نقل و انتقالات این قلعه‌نویی است که نظر نهایی را می‌دهد.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره نگرانی‌هایی که از روند تمرینات استقلال وجود دارد، گفت: مسئله تعطیلات که پیش می‌آید، تیم‌ها تلاش می‌کنند تا کمبودهایشان را جبران کنند و از لحاظ بدنی خود را آماده کنند. متاسفانه تیم ما به طور کامل در اختیار کادر فنی نیست

 

و عده‌ای از بازیکنان در اختیار تیم ملی بزرگسالان و عده‌ای دیگر در اختیار تیم امید هستند. در کنار آنها ما مصدومانی داریم که هنوز آماده بازی نشده‌اند. تیم استقلال فعلا کامل نیست و امیدواریم با بازگشت تیم ملی از لبنان بتوانیم خودمان را با یک ریکاوری برای بازی برابر ملوان آماده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بنظرش فرصت میان دیدار تیم ملی برابر لبنان تا دیدار استقلال و ملوان کافی است، اظهار کرد: متاسفانه فرصتی نداریم و به طور قطع فرصت پیش روی کافی نیست اما ما چاره ای نداریم. ما با همین تعداد کم فعلیمان به طور جدی تمرین می‌کنیم. انشالله ملی‌پوشانمان هم در تیم ملی دچار فرسودگی نشوند و علاوه بر مثمر ثمر بودن برای تیم ملی، برای استقلال هم بتوانند در سلامت کامل کار کنند.

 

از سویی دیگر امیرقلعه‌نویی و اعضای فنی تیم برنامه ریزی‌های لازمه را انجام داده‌اند و در این مدت که سرمربی تیم حضور نداشت کارها با دقت انجام شده است.

مدیرفنی استقلال افزود: آقای قلعه‌نویی به تهران بازگشته‌اند و سایر اعضای کادر فنی استقلال، طبق برنامه‌های ایشان تمرینات تاکنون به خوبی برگزار شده است. از طرفی دیگر کلیه بازیکنانی که در نیم فصل جذب شده‌اند با نظر مستقیم ایشان بوده‌اند و البته شرایط مالی استقلال هم به گونه‌ای بوده است که قلعه‌نویی بازیکنی را که می‌داند مبلغش خیلی بالاست را پیشنهاد نداده است.

پورحیدری درپاسخ به سوالی درباره جذب مبعلی و شایعات جدایی قاضی از استقلال بیان کرد: شایعات مربوط به قاضی اصلا صحت ندارد و درباره مبعلی هم باید بگویم که ما تقاضای لازمه را داده‌ایم و هنوز حضور یا عدم حضور او قطعی نشده است. از جمع آبی‌پوشان هم تنها عابدینی جدا شده است. این بازیکن به خاطر خانواده‌اش ترجیح می‌داد در تبریز باشد و به همین دلیل با موافقت آقای قلعه‌نویی از استقلال جدا شد.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که وضعیت حاتمی به کجا انجامید، گفت: درباره حاتمی آقای قلعه‌نویی صحبت جدی‌ای را انجام نداده‌اند و البته هنوز برای نقل و انتقالات فرصت باقی است و با حضور قلعه‌نویی در تمرینات و بررسی نهایی تکلیف جذب این بازیکن هم مشخص می‌شود. به طور قطع نظر نهایی درباره جذب بازیکن یا جدایی یک بازیکن را سرمربی تیم می‌دهد.
/ایسنا