اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرزند شهید همدانی: پدرم گفت شاید این آخرین ماموریتم باشد



اخبار,اخبار سیاسی ,سردار شهید حسین همدانی

پسر سردار شهید همدانی با بیان اینکه پدرم قبل از رفتن تاکید داشت که شاید این آخرین ماموریتم باشد، گفت: ایشان وصیت کرد که اگر به شهادت رسیدم پیکر من را در همدان دفن کنید.

وهب همدانی فرزند سردار شهید حسین همدانی اظهار داشت: سردار همدانی نمونه واقعی یک انسان کامل به شمار می‌رفت و چه با دشمنانش و دوستانش بزرگمنشانه برخورد می‌کرد و اگر کسی اشتباه و خطایی می‌کرد سردار همدانی به راحتی از آن چشم می‌پوشید.

وی خاطرنشان کرد: نگاه پدرم به دنیا نگاهی نبود که درگیر دنیا باشد و چیزی را برای خود نخواست و معتقد بود دنیا محل گذر و عبور است و در زندگی و رفتار خود این مسئله را همیشه رعایت می‌کرد.

وی درخصوص آخرین دیدار با پدرش نیز گفت: مدتی قبل از رفتنشان با پدرم دیدار داشتم و ایشان به خانواده‌ گفتند که شاید این آخرین ماموریتم باشد. مادرم هم به ایشان گفت من به شرطی با این ماموریت موافقم که اگر شهید شدی من را نیز شفاعت کنی.

پسر سردار شهید همدانی ادامه داد: پدرم در آخرین دیدار خود حتی تاکید کردند اگر من شهید شدم من را همدان به خاک بسپارید و ما نیز با دلخوری به وی می‌‌گفتیم سردار نزد ما حرفی از رفتن نزن.

 

اخبار سیاسی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
آخرین سخنان پدر شهید رکن آبادی با جنازه فرزند خود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از طواف پیکر شهید همدانی در حرم حضرت زینب(س)/دعوت سپاه از مردم برای آخرین وداع با سردار شهید



پیکر سردار شهید حسین همدانی به طواف حرم حضرت زینب (س) در آمد.

پیکر وی پس از این طواف به تهران منتقل می شود و مراسم تشییع وی روز یکشنبه برگزار می شود. سردار همدانی عصر دیروز در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

گفتنی است روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حسین همدانی یک‌شنبه ساعت 9 صبح  از مقابل حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه خیابان پادگان ولیعصر (عج) با حضور مقامات کشوری و لشکری و اقشار مختلف شما مردم مومن انقلابی و قدرشناس تشییع خواهد شد.

این اطلاعیه با دعوت از قشرهای مختلف مردم پایتخت برای شرکت در این آیین باشکوه یادآور شده است: پیکر سردار شهید حسین همدانی پس از تشییع باشکوه در تهران به همدان منتقل و در روز دوشنبه مورخ 94/7/20 مهرماه در این شهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین