اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فردا، آخرین مهلت دریافت كارت كنكور91/دریافت كارت توسط 63درصد كنكوری‌ها تا امروز



فردا، آخرین مهلت دریافت كارت كنكور91/دریافت كارت توسط 63درصد كنكوری‌ها تا امروز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به اتمام مهلت دریافت كارت ورود به جلسه كنكور 91 تا فردا، گفت: برای كنكور امسال یك میلیون و 192 هزار و 293 كارت آزمون صادر شده است و طی آن تا كنون 63 درصد كنكوری‌ها كارت ورود به جلسه خود را دریافت كرده‌اند.

 

حسین توكلی در گفت‌وگو با ایسنا: با بیان اینكه تا كنون 675 هزار داوطلب نسبت به دریافت كارت آزمون اقدام كرده‌اند، اظهار كرد: داوطلبانی كه تا كنون نسبت به دریافت كارت آزمون اقدام نكرده‌اند، حداكثر تا فردا می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، از كارت خود پرینت بگیرند.

 

وی با اشاره به انتشار فهرست رشته‌های دارای شرایط خاص، گفت: نحوه اعلام علاقه‌مندی داوطلبان در رشته‌های دارای شرایط خاص، رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در كنكور 91 بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

وی افزود: داوطلبان باید در صورت واجد شرایط بودن از فردا هفتم تا 18 تیر ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و متناسب با گروه آزمایشی انتخابی نسبت به انتخاب رشته‌ محل‌های مربوط اقدام كنند.

 

توكلی گفت: البته داوطلبانی كه قبلا در تقاضانامه ثبت‌نام الكترونیكی بند 43 را علامتگذاری كرده بودند و علاقه‌مندی خود را برای شركت در گزینش دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام كرده بودند به شرطی در گزینش شركت داده می شودند كه همانند سایر داوطلبان علاقمند از این مهلت برای اعلام علاقمندی به سایت سازمان سنجش مراجعه كنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به امكان اعلام علاقه‌مندی گزینش در دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی، تصریح كرد: داوطلبانی كه قبلا در این مورد علاقه خود را اعلام نكرده بودند در صورت تمایل می‌توانند تا 15 تیر ماه برای این منظور به سایت سازمان سنجش مراجعه كنند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
تمارض شدید رونالدینیو و دریافت كارت زرد از داور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دریافت یارانه



 

 

 امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دریافت یارانه

 

براساس اطلاعیه قبلی مركز آمار، امروز چهارشنبه 15 دی آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت اینترنتی این سازمان برای دریافت یارانه نقدی سرپرستان خانوار است.

 

به گزارش فارس، متقاضیان دریافت یارانه تنها تا ساعت 24 چهارشنبه 15 دی مهلت دارند برای دریافت یارانه در سایت مركز آمار ثبت‌نام كنند.

 

براساس اطلاعیه قبلی مركز آمار، متقاضیان دریافت یارانه می‌توانستند از ابتدای آذر تا 45 روز به سایت مركز آمار مراجعه و اطلاعات خود را ثبت كنند و این فرصت امروز به پایان می‌رسد.

 

زمان ثبت‌نام دریافت یارانه در سایت مركز آمار در حالی به پایان می‌رسد كه هنوز از سوی سازمان هدفمند كردن یارانه‌ها، زمان ثبت شماره حساب سرپرستان متقاضی یارانه اعلام نشده است.

 

خانوارهای به جا مانده در فرصت اندك باقیمانده در صورت تمایل می‌توانند با ورود به سامانه مركز آمار ایران به نشانی yaraneh.amar.org.ir مراجعه كرده و نسبت به ثبت نام و یا تغییر اطلاعات هویتی خانوار خود اقدام كنند./عصرایران