اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرانسه و اروگوئه در فینال جام جهانی جوانان


در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی جوانان تیمهای عراق و اروگوئه به مصاف هم رفتند که دو تیم در وقت قانونی و اضافی به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند که در ضربات پنالتی اروگوئه 7 بر 6 به برتری رسید و فینالیست شد . علی عدنان 34 عراق را پیش انداخت ولی گل دقیقه 88 گونزالو بوئنو نقشه های عراق را بهم زد تا کار به ضربات پنالتی برسد ، ضربه هفتم عراق توسط سلیف سلمان خراب شد و ضربه پنالتی پیروزی بخش اروگوئه توسط لئوناردو پیس به ثمر رسید .

تابناک: فرانسه و ارو گوئه فینالیست شدندتیم های ملی فوتبال فرانسه و اروگوئه روز چهارشنبه به فینال جام جهانی زیر 20 سال صعود کردند.

در نخستین مسابقه از مرحله نیمه نهایی جام جهانی جوانان که در ترکیه در حال برگزاری است تیم‌های ملی جوانان فرانسه و غنا رودرروی هم قرار گرفتند که در نهایت فرانسه موفق شد با نتیجه دو بر یک غنا را شکست داده و فینالیست شود.

 تاوین 43 و 74 برای فرانسه گلزنی کرد و تک گل غنا را آسیفواه اینکون در دقیقه 47 به ثمر رساند. همچنین اومیتی از فرانسه در دقیقه 80 با دریافت کارت زرد دوم از داور از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم ملی اروگوئه نیز با پیروزی بر عراق به فینال راه یافت

ضمنا دیدار اروگوئه و عراق در وقت عادی و اضافه به تساوی یک بر یک رسیدند اما بازیکنان اروگوئه در ضربات پنالتی با نتیجه هفت بر شش پیروز شدند.

علی عدنان 34 عراق را پیش انداخت ولی گل دقیقه 88 گونزالو بوئنو نقشه های عراق را بهم زد تا کار به ضربات پنالتی برسد ، ضربه هفتم عراق توسط سلیف سلمان خراب شد و ضربه پنالتی پیروزی بخش اروگوئه توسط لئوناردو پیس به ثمر رسید .

عراق در مرحله یک چهارم نهایی کره جنوبی، دیگر تیم آسیایی ( 3- 3 و 5 - 4 در ضربات پنالتی ) را حذف کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ترابوزان، فینال جام جهانی زیر 20 سال روز شنبه در استانبول برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
جام جهانی جوانان/ فرانسه 4 - 1 اروگوئه (ضربات پنالتی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرانسه قهرمان جام جهانی جوانان شد/ مقام چهارمی جهان برای عراقی ها



اخبارورزشی,جام جهانی جوانان

فرانسه قهرمان جام جهانی جوانان شد/ مقام چهارمی جهان برای عراقی ها

تیم ملی فوتبال فرانسه برای نخستین بار قهرمان جام جهانی جوانان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در بازی نهایی جام جهانی جوانان جهان تیم های فرانسه و اوروگوئه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت و در ضربات پنالتی به نفع فرانسوی ها به پایان رسید.

 

در این بازی دو تیم در وقت های قانونی و اضافه به تساوی بدون گل دست یافتند تا ضربات پناتی تکلیف قهرمان را مشخص کند.این اتفاق در حالی افتاد که فرانسوی ها با درخشش دروازه بان خود که توانست دو ضربه را مهار کند،با نتیجه 4 بر یک جام قهرمانی را بالای سرشان بردند.پیش از دیدار نهایی تیم های غنا و عراق هم در بازی رده بندی به مصاف هم رفته بودند که غنایی ها با نتیجه سه بر صفر نماینده قاره کهن را شکست دادند./خبرآنلاین