اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار ۴ دختر نوجوان از خانه به قصد تفریح



 

فرار ۴ دختر نوجوان از خانه به قصد تفریح

 

دختر نوجوان پس از فرار از خانه تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و یكی از آنها در شمال كشور و دیگری در فرودگاه مهرآباد تهران دستگیر شد.

این دختران نوجوان وقتی با مخالفت خانواده هایشان برای رفتن به مسافرت مواجه شدند، با سرقت مبالغی پول از منازلشان از شهر محل سكونتشان مشهد فرار كردند.

چند روز پیش ماموران اداره اطلاعات مستقر در فرودگاه مهرآباد تهران به دختری نوجوان مشكوك شده و از او مدارك هویتی اش را خواستند، اما وی از ارائه هرگونه مدارك خودداری كرد و مدعی شد برای بدرقه یكی از اقوامش به فرودگاه آمده و از ماموران خواست رهایش كنند.

ماموران در پی اظهارات متناقض دختر نوجوان، با هماهنگی قضایی او را به مركز پلیس منتقل كردند كه وی در تحقیقات به فرار از خانه اعتراف كرد.

 

اعتراف به یك هفته فرار از خانه

دختر فراری به پلیس گفت: یك هفته پیش با ۳ نفر از دوستانم تصمیم گرفتیم به تهران و شهرهای شمالی سفر كنیم.

وقتی ماجرای را با خانواده هایمان در میان گذاشتیم، آنها با سفر ما مخالفت كردند. ما نیز نقشه فرار از خانه را طراحی و عملی كردیم.

دختر نوجوان یادآور شد: هركدام با برداشتن مبلغی پول از منازلمان در مشهد خارج شده و با یكدیگر به چالوس و سپس نوشهر سفر كردیم. در جریان این سفرها یكی از دوستانم به اتهام بدحجابی از سوی پلیس دستگیر شد.

وی افزود: من و ۲ دختر دیگر به خانه ای كه در شمال اجاره كرده بودیم، بازگشتیم كه خواهرم با من تماس گرفت و خواست برای ملاقات مادرم كه در بیمارستان بستری است، به مشهد بازگردم كه در فرودگاه تهران از سوی پلیس دستگیر شدم.

بنابر این گزارش، با دستور قضایی دادیار شعبه اول دادسرای فرودگاه مهرآباد تهران، دختر نوجوان تحویل خانواده اش شد.

تحقیقات ماموران برای یافتن دوستان فراری و تحویل آنها به خانواده هایشان ادامه دارد.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
به قصد مرگگگ تفریح میکنن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز 5 مرد به دختر نوجوان به قصد انتقام!



 

تجاوز 5 مرد به دختر نوجوان به قصد انتقام!

 

جام جم نیوز:روزنامه جام‌جم نوشت:

5 مرد که به قصد انتقام گیری از خانواده یک مرد روستایی به خاطر کشتن یکی از اقوامشان به اشتباه دختر همسایه آنها را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، از سوی پلیس اطلاعات – امنیت استان کرمانشاه دستگیر شدند.
رسیدگی به این پرونده اوایل آبان امسال با شکایت فردی علیه 5 مرد جوان به اتهام ربودن و آزار و اذیت دختر نوجوانش در دستور کار ماموران اطلاعات ـ امنیت استان کرمانشاه قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: روز حادثه من و خانواده‌ام و دیگر ساکنان روستایمان برای شرکت در مراسم جشنی به مکان دیگری رفته بودیم؛ اما دختر نوجوانم در خانه تنها بود. عصر آن روز پس از بازگشت به خانه از دخترم خبری نبود و هرچه گشتیم، او را پیدا نکردیم. در این میان خبردار شدیم یکی از زنان سالخورده روستا به شدت کتک خورده و بی‌هوش در حاشیه جاده افتاده است. او را به بیمارستان رساندیم و وقتی به‌هوش آمد، گفت شاهد ربوده شدن دخترمان از سوی 5 مرد جوان بوده و آنها او را نیز به شدت کتک زده‌اند. در ادامه جستجوها، یکی از اهالی روستا دخترم را در حالی که بی‌هوش بود، در دامنه کوه پیدا کرد. او را که از سوی مردان مهاجم مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، به بیمارستان بردیم.

در پی این شکایت، دختر نوجوان به مرکز پلیس احضار شد و در بازجویی، گفته‌های پدرش را تایید کرد. به این ترتیب، ماموران اداره اطلاعات ـ امنیت با چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری، تحقیقات برای دستگیری آنها را آغاز کردند.
در ادامه تحقیقات معلوم شد تصاویر رایانه‌ای مهاجمان فراری با 5 مرد که از اقوام یک مرد روستایی هستند، مطابقت دارد. به این ترتیب، تحقیقات پلیسی در این رابطه متمرکز و در مرحله بعدی مشخص شد، پسر مرد روستایی 8 ماه پیش در درگیری با یکی از هم‌روستایی‌های مرد شاکی به قتل رسیده و عامل جنایت نیز دستگیر شده است. بنابراین، این فرضیه که اقوام این خانواده به قصد انتقام وارد آن روستا شده و این حادثه را رقم زده‌اند، قوت گرفت و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.



دستگیری اشرار در کوهستان


تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران برای دستگیری 5شرور فراری ادامه یافت تا این که مخفیگاه آنها در یک خانه روستایی شناسایی شد. ماموران اطلاعات ـ امنیت کرمانشاه در پی هماهنگی قضایی با دادیار شعبه هفتم دادسرای کرمانشاه، 2 روز پیش 2 نفر آنها را بازداشت کردند.
متهمان با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی گفتند، چون یکی از اقوام مان در درگیری با یک مرد روستایی به قتل رسیده بود، ما هم به قصد انتقام‌گیری و ربودن یکی از اعضای خانواده قاتل وارد روستای آنها شدیم؛ اما کسی در روستا نبود و فقط یک دختر روستایی را دیدیم که در حال دور شدن از خانه آنها (قاتل) بود. او را ربودیم و یک زن سالخورده را نیز که سد راهمان بود، کتک زدیم و دختر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

در پی اعتراف متهمان، معلوم شد 3 همدست فراری آنها نیز در کوه‌های اطراف روستا پنهان شده‌اند. ماموران 3 متهم دیگر را نیز بازداشت و به مرکز پلیس منتقل کردند. آنها هم با تایید گفته‌های همدستان خود، به جرمشان اعتراف کردند. اعضای این باند با قرار قانونی روانه زندان شده‌اند که پلیس از آنها یک قبضه سلاح نیز کشف کرده است.... / جام جم نیوز