اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار دزد حرفه ای با لباس زنانه



 

فرار دزد حرفه ای با لباس زنانه

 

دزد سابقه داری كه با زندانی كردن اعضای یك خانواده مشهدی در منزلشان و پوشیدن لباس زنانه قصد فرار از محل سرقت را داشت، در پی تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مشهد تماس گرفت و خبر داد سارقی وارد خانه همسایه اش در بلوار طبرسی شده و قصد جان آنها را دارد.

دقایقی بعد با حضور ماموران در محل و تحقیق از همسایه ها معلوم شد مرد صاحبخانه و خانواده اش در بازگشت از مهمانی به خانه متوجه حضور یك سارق در منزل خود شده و قصد مقابله با او را داشته اند كه مرد سارق با چاقویی كه همراه داشته است، آنها را به مرگ تهدید و همه را در محل زندانی كرده است.

با اطلاعات به دست آمده از شاهدان حادثه محل به محاصره پلیس درآمد و ماموران با اخطار به سارق خواستند گروگان ها را آزاد كرده و خود نیز تسلیم شود.

فرار متهم با لباس زنانه

متهم كه خود را در یك قدمی دستگیری می دید، با پوشیدن لباس زنانه و حضور در حیاط خانه وارد خانه همسایه شد و از این محل فرار كرد.

ماموران كه متوجه فرار متهم شده بودند، به تعقیب او پرداختند تا این كه چند خیابان پایین تر از محل حادثه راه متهم را در یك كوچه بن بست سد كردند و با اخطار از او خواستند تسلیم شود.

تهدید به گروگان گیری

در همین موقع مرد سارق پوشش زنانه خود را به كناری انداخت و با چاقویی كه در دست داشت، ماموران را تهدید كرد و از آنها خواست از محل دور شوند. وی گفت: در غیر این صورت وارد خانه ای كه مقابل آن ایستاده خواهد شد و ساكنان خانه را خواهد كشت و سپس خودكشی خواهد كرد.

ماموران به مذاكره با متهم پرداختند تا شاید او خود را تسلیم كند اما بی نتیجه بود. در همین موقع مرد سارق با لگد زدن به در خانه، آن را باز كرد و قصد وارد شدن به خانه دیگر و گروگان گیری داشت كه ماموران به او حمله ور شده و پس از خلع سلاح متهم را دستگیر كردند.

اعتراف دزد حرفه ای

متهم به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی گفت: چند بار به اتهام سرقت از منازل مردم دستگیر و زندانی شده ام. چند هفته پیش دوباره با پایان یافتن محكومیتم آزاد شده و سرقت هایم را آغاز كردم.

وی افزود: با شناسایی خانه هایی كه صاحبان آن به مهمانی یا مسافرت رفته بودند، نیمه شب وارد آنجا شده و پس از تخریب در ورودی خانه، پول، طلا و اموال قیمتی را سرقت می كردم.

سارق اضافه كرد: در جریان آخرین سرقت با اطمینان از این كه صاحبخانه و خانواده اش در منزل حضور ندارند، وارد آنجا شده و در حال بررسی و انتخاب اموال برای سرقت بودم كه به یكباره در اتاق باز شد. وی گفت: من كه گمان نمی بردم آنها به خانه بازگردند، دستپاچه شده و قصد فرار داشتم اما چون موفق نشدم با چاقویی كه همراهم بود آنها را به مرگ تهدید كردم.متهم افزود: پس از آن كه ساكنان خانه را در یك اتاق زندانی كردم با پوشیدن یكی از لباس های زن صاحبخانه فرار كردم تا ماموران مرا شناسایی و دستگیر نكنند، اما موفق نشدم و چند خیابان پایین تر از محل سرقت دستگیر شدم.

بنابر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از متهم ادامه دارد.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
یلم_ فرار دزد با گردنبند زنانه!_ سرقت از منزل مسکونی در

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دزد مسلح در حال فرار با لباس زنانه دستگیرشد



سارق مسلح که در ایرانشهر هنگام درگیری با مأموران انتظامی مجروح شده، وقتی با پوشیدن لباس زنانه قصد فرار داشت، دستگیر شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده بود، بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس، بررسی موضوع را به طور گسترده آغاز کرد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی‌های میدانی و پایش اطلاعات تخصصی از دخالت یک سارق سابقه‌دار در این زمینه مطلع شده و مأموران پس از انجام اقدام‌های شبانه روزی محل اختفای این سارق مسلح را شناسایی کردند و تحت کنترل خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان کرد: این سارق مسلح به محض مشاهده مأموران به سمت آنان تیراندازی کرده و پس از مدتی درگیری مسلحانه در حالی که مجروح شده بود با پوشیدن لباس زنانه در حال فرار بود که دستگیر و از وی یک سلاح کمری کشف شد.

وی با بیان اینکه این سارق مسلح دارای چندین فقره سابقه کیفری است، افزود: این متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به سه فقره سرقت مسلحانه مغازه اعتراف کرد.

 اخبارحوادث  - ایران