اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار از پارتی شبانه، مرگ دختر جوان را رقم زد



 

فرار از پارتی شبانه، مرگ دختر جوان را رقم زد


رییس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی گفت: دخترجوانی كه در زمان دستگیری میهمانان یك پارتی قصد فرار داشت، از طبقه ششم آپارتمانی در مشهد به پایین سقوط كرد و در دم جان خود را از دست داد.

سرهنگ پاسدار ناصر نجاریان در تشریح این پرونده اظهار كرد: تعدادی از شهروندان ساكن در یكی از مجتمع های مسكونی در محدوده بلوار هاشمیه مشهد از چندی قبل از رفت و آمد افراد مشكوك به یك واحد آپارتمانی و برگزاری مجالس مختلط و پارتی كه با سر و صداهای زیادی همراه بود اعلام نارضایتی كردند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی در پیگیری این پرونده محل مورد نظر را به طور كاملا نامحسوس تحت نظر قرار دادند و چهارشنبه شب گذشته كه تعدادی دختر و پسر جوان در این آپارتمان اقدام به برگزاری مهمانی مختلط و پارتی شبانه كرده بودند با هماهنگی مقام قضایی، محل را مورد بازرسی قرار دادند.

نجاریان خاطر نشان كرد: در این عملیات چهار پسر جوان و چهار دختر جوان دستگیر شدند و متاسفانه یكی از خانم های جوان كه به محض اطلاع از حضور پلیس در محل، با حالتی غیر طبیعی قصد فرار داشت، از تراس طبقه ششم ساختمان به پایین سقوط كرد.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی ادامه داد: در این حادثه زن جوان كه از ناحیه سر به شدت صدمه دیده بود در دم جان خود را از دست داد.

وی بیان كرد: متهم اصلی پرونده و دو متهم دیگر كه از محل متواری شده بودند نیز دستگیر شده اند و به دستور مقام قضایی، جسد قربانی این میهمانی شیطانی به پزشكی قانونی انتقال یافته است.

نجاریان گفت: در بازرسی از آپارتمان كه محل برگزاری میهمانی بود، مقادیری مشروبات الكلی، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و اقلام منكراتی كشف شد، این در حالیست كه متهمان مقداری از مشروبات الكلی را قبل از ورود پلیس به محل از پنجره آپارتمان به بیرون پرتاب كرده بودند.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: متاسفانه این افراد بر اثر استفاده از مشروبات الكلی كنترلی بر رفتار و حركات خود نداشتند، تحقیقات پلیسی درباره این پرونده به دستور مراجع قضایی همچنان ادامه دارد.... / خبرگزارى ایسنا



ویدیو مرتبط :
فرار از مرگ باورنکردنی دختر..!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار دختر جوان، مرگ صاحبخانه را رقم زد


در مرحله بعدی تحقیقات ماموران متوجه شدند دوست مقتول و یك دختر غریبه چند روزی در خانه وی مهمان بوده و پیش از حادثه آنجا را ترك كرده‌اند

جام جم: مردی كه دختر فراری و مرد مورد علاقه‌اش را به خانه خود راه داده بود، از سوی خانواده دختر كشته شد. درجریان این حادثه 10 مرد دستگیر شده‌اند.

هفته گذشته مردی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 آبادان تماس گرفت و از قتل مرد همسایه‌اش خبر داد.

دقایقی بعد ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه در جنوب شهر، متوجه شدند مرد جوانی با ضربه‌های چاقو كشته شده است. ماموران با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند مرد كشته شده به تنهایی در این محل زندگی می‌كرده و چند بار سابقه زندان داشته است و شب حادثه نیز چند مرد غریبه را دیده‌اند كه سراسیمه از خانه مقتول خارج و متواری شده‌اند.

مقتول، دزد حرفه‌ای بود
ماموران ابتدا در بررسی از سامانه پلیس متوجه شدند، نام مقتول به عنوان یك دزد كه در زمینه سرقت سیم برق فعالیت داشته، ثبت شده است. در مرحله بعدی تحقیقات ماموران متوجه شدند دوست مقتول و یك دختر غریبه چند روزی در خانه وی مهمان بوده و پیش از حادثه آنجا را ترك كرده‌اند. با به دست آمدن این اطلاعات، جستجوها ادامه پیدا كرد تا این‌كه معلوم شد دختری كه مهمان مقتول بوده از خانه فرار كرده و خانواده‌اش در جستجوی اوست.

با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. اعضای خانواده دختر گمشده به عنوان تنها مظنونان پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند و چند روز پیش 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

اعتراف به جنایت
یكی از متهمان به پلیس گفت: خواهرم با یك مرد سارق آشنا شده و ارتباط پنهانی برقرار كرده بود. با اطلاع از این موضوع، از خواهرم خواستم تا به این رابطه پایان دهد؛ اما او به حرف‌های من و خانواده‌ام توجهی نمی‌كرد.

وی افزود: خواهرم تهدید می‌كرد اگر اجازه ازدواج با مرد سابقه‌دار را به او ندهیم، از خانه فرار می‌كند.

متهم با اشاره به شب حادثه گفت: گفته‌های خواهرم را جدی نگرفتیم تا این‌كه چند هفته پیش وی نیمه شب از خانه فرار كرد و جستجوهایمان برای یافتن او بی‌نتیجه ماند. در جریان پیگیری‌هایمان متوجه شدم، خواهرم با مرد موردعلاقه‌اش به خانه مردی در جنوب شهر رفته‌اند.

متهم اضافه كرد: با یافتن مخفیگاه آنها به همراه چند عضو خانواده و اقوامم برای بازگرداندن او به آنجا رفتیم. از صاحبخانه خواستیم در را باز كند و اجازه دهد خواهرمان بیرون بیاید، كه این درخواست بی‌نتیجه بود.

متهم به قتل افزود: چند ساعتی در آن حوالی پنهان شدیم. وقتی مرد صاحبخانه بیرون آمد، از او خواستیم دوستش و خواهرم را تحویلمان دهد، اما توجهی نكرد و با ما درگیر شد. در همین موقع با بالا گرفتن درگیری، او را كشتیم و وارد خانه‌اش شدیم، اما خواهرمان را پیدا نكردیم.

در پی اظهارات متهم، دیگر متهم پرونده نیز گفته‌های او را تایید كرد. در حالی كه متهمان در بازداشت به سر می‌بردند، در مرحله بعدی تحقیقات 8 مرد دیگر كه در این حادثه نقش داشته‌اند، دستگیر و بازجویی شدند.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب آبادان روانه بازداشتگاه پلیس شدند.

تحقیقات تكمیلی از آنها ادامه دارد.

منبع: تابناک