اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فحاشی و معرکه گیری کوچک زاده در رستوران مجلس!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فحاشی و معرکه گیری کوچک زاده در رستوران مجلس!

با این سخن خبرنگار ، کوچک زاده از جایش بر می خیزد و در حالی که فریاد می کشید قوچانی از سگ مرتضوی هم کمتر است با او درگیر می شود...نهایتاً دیگر نماینده ها خبرنگار را از دست کوچک زاده نجات می دهند.

 

عصرایران - روز گذشته سالن غذاخوری مجلس شورای اسلامی ، شاهد صحنه هایی زشت و زننده توسط یکی از نمایندگان و درگیری عجیب او با یک خبرنگار بود.

به گزارش عصرایران ، دیروز خبرنگار هفته نامه آسمان ، در نمازخانه مجلس شورای اسلامی ، به سراغ مهدی کوچک زاده - عضو جبهه پایداری - می رود و از او می خواهد وقتی برای مصاحبه اختصاص دهد.

 

کوچک زاده در پاسخ می گوید که هفته نامه آسمان را نمی شناسد و خبرنگار یک نسخه از نشریه را برای بررسی به کوچک زاده می دهد.

دقایقی بعد ، این خبرنگار برای پرسیدن نتیجه سراغ کوچک زاده را می گیرد و او را در رستوران مجلس می یابد تا در حد یک کلمه که "آیا حاضر است در فرصتی دیگر با این نشریه گفت و گو کند؟" ، از او جواب مثبت یا منفی بگیرد و بازگردد.

 

به روایت شاهدان عینی که در رستوران مجلس حضور داشتند، کوچک زاده از خبرنگار می پرسد که "آسمان" متعلق به کیست؟ و خبرنگار جواب می دهد که محمد قوچانی - روزنامه نگار اصلاح طلب - آن را اداره می کند.

در این لحظه ، کوچک زاده شروع به پرخاشگری می کند و حرف های رکیکی را درباره قوچانی به کار می برد و نسبت به او فحاشی می کند.

 

خبرنگار به کوچک زاده می گوید که شما سر میز غذا هستید و درست نیست در حضور برکت خدا این گونه دهان به فحش باز کنی و حرمت نان و غذایی که می خوری را بشکنی.

کوچک زاده با عصبانیت بیشتر جواب می دهد که به تو ربطی ندارد و خبرنگار را تهدید می کند که از مجلس بیرونش خواهد کرد.

 

خبرنگار هم در برابر او کم نمی آورد و می گوید: اگر شما "بیرون بنداز" بودید ، سعید مرتضوی را از دولت بیرون می انداختید.

 

با این سخن خبرنگار ، کوچک زاده از جایش بر می خیزد و در حالی که فریاد می کشید قوچانی از سگ مرتضوی هم کمتر است و [...] ، با خبرنگار گلاویز شده و از وسط رستوران تا دم در ، ضمن درگیری ، او را با خشونت هل می دهد.

کار که به اینجا می رسد ، بقیه نمایندگان که با تعجب و حیرت رفتار زننده همکار خود را می دیدند ، از جا بر می خیزند و به سمت آن دو می روند و نهایتاً خبرنگار را از دست کوچک زاده نجات می دهند!/عصرایران


ویدیو مرتبط :
فحاشی کوچک زاده به روزنامه نگاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوچک زاده: مجلس در کار دولت دخالت می کند



 

کوچک زاده: مجلس در کار دولت دخالت می کند

کوچک زاده: مجلس در کار دولت دخالت می کند

کوچک زاده بررسی فوریت این طرح را در مجلس برخلاف اصل 57 قانون اساسی دانست و ادامه داد: این طرح برخلاف اصل 57 قانون اساسی است که دخالت قوه مقننه در مجریه را سبب می شود.

یک نماینده مجلس از دخالت مجلس در جزیی ترین کار قوه مجریه انتقاد کرد.


نماینده مردم تهران در خانه ملت با انتقاد از یک فوریت طرح نحوه توزیع عادلانه آگهی های دولتی این طرح را برخلاف اصل 57 قانون اساسی دانست و گفت: بررسی فوریت این طرح در مجلس دخالت قوه مقننه در جزئی ترین کارهای قوه مجریه است.


به گزارش برنا، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در خانه ملت در اخطار قانون اساسی نسبت به در دستور کار قرار گرفتن طرح یک فوریتی نحوه توزیع عادلانه آگهی های دولتی بین روزنامه ها انتقاد کرد و گفت: در دلایل توجیهی این طرح آمده است که دولت بدون توجه و دلیل منطقی و قانع کننده ای در ضوابط اجرایی بودجه 89 چاپ آگهی را منحصرا به روزنامه وابسته به خودش منحصر کرده است.

وی ادامه داد:واژه خودش در این طرح که توسط طراحان آمده است نوعی درگیری سیاسی را ایجاد کرده است و اینکه طراحان از واژه خودش استفاده کرده است مشکل اول است و مشکل دوم آن است که قوه مقننه نمی تواند در وظایف اجرایی دولت دخالت کند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: در قسمت دیگری از این طرح، طراحان محترم در مقدمه توجیحی فرموده اند هر چند براساس ماده 5 توزیع و نشر انواع آگهی های دولتی از وظایف وزارتخانه ارشاد است اما خود همین طراحان در حال حاضر به طرحی که مربوط به خود دولت بوده است ایراد گرفته اند.

کوچک زاده بررسی فوریت این طرح را در مجلس برخلاف اصل 57 قانون اساسی دانست و ادامه داد: این طرح برخلاف اصل 57 قانون اساسی است که دخالت قوه مقننه در مجریه را سبب می شود.

وی خاطرنشان کرد: صحیح نیست که مجلس در جزئی ترین کار دولت دخالت کند.

ابوترابی فرد در ادامه در پاسخ به تذکر کوچک زاده، اخطار وی را وارد ندانست و گفت: در حال حاضر بحث ما ناظر به محتوای طرح نیست بلکه مجلس در حال رای گیری نسبت به یک فوریت این طرح است؛ براین اساس هرگاه به محتوای این طرح وارد شدیم شما می توانید راجع به جزئیات آن اظهار نظربفرمایید...../تحلیل:عصرایران