اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتح اله زاده به کمیته انضباطی احضار شد


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو رای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به نقل از سایت فدراسیون، دیدار دو تیم برق شیراز و استقلال اهواز از سری مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور که در تاریخ 19 اردیبهشت برگزار شد ، در دقیقه 85، بهمن روشنایی- سرپرست تیم استقلال اهواز به علت اعتراض به داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد. بر همین اساس وی به مدت 2 جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم بوده و به پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.



رسیدگی به شکایت کمیته داوران با حضور فتح اله زاده
نشست رسیدگی به شکایت کمیته داوران فدراسیون به دلیل مصاحبه علی فتح اله زاده، سرپرست باشگاه استقلال تهران در خصوص قضاوت داوران در دیدار تیمش مقابل تراکتور سازی تبریز، روز سه شنبه 24 خرداد ماه در محل فدراسیون برگزار می شود.

منبع : ورزش3


ویدیو مرتبط :
گفتگوی خط قرمزی علی فتح اله زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احضار فتح‌الله‌زاده به کمیته انضباطی


کمیته انضباطی از دعوت مسئولان باشگاه استقلال به این کمیته خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: کمیته انضباطی از دعوت مسئولان باشگاه استقلال به این کمیته خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، باتوجه به شکایت مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر مصاحبه‌های درج شده توسط علی فتح الله زاده-مدیرعامل باشگاه استقلال، منصور پورحیدری و میرشاد ماجدی-اعضا کادر فنی و سرپرستی تیم استقلال در جراید و خبرگزاری‌ها در خصوص سرمربی تیم ملی و عدم در اختیار گذاشتن بازیکنان باشگاهها، کمیته انضباطی افراد فوق را جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی دعوت کرد.

این نشست روز یکشنبه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار می شود.