اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فال روزانه 1391/10/14




 


فال روزانه متولدین فروردین

امروز در هوا هیجان وجود دارد، به خصوص وقتی نزد مسئولین و بزرگترها – رؤسا، والدین، معلمین، افراد بسیار مهم و پلیس – می روید. ممکن است چیزی بگویند که شما را متعجب کند و بر عکس. هر اتفاقی که بیفتد، می تواند از شما پشتیبانی کند. کار روزانه خود را کنار نگذارید.  

پیش بینی روابط شما: حیات اجتماعی و گفتگوهای عمومی شما با دیگران امروز در اوج است. می توانید از این فرصت برای ارتباط با دوستان یا پیدا کردن دوستان جدید استفاده کنید. اگر به دنبال عشق هستید، شاید کسی را در محل کار یا در محیط اداری یا در کلاس آموزشی ملاقات کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز موقعیت خوبی برای حرکت های بزرگ در مورد حرفه خود دارید. شاید متوجه شوید که اطرافیان شما به شما برای رسیدن به رویاهایتان کمک می کنند. پس رویاهایی بزرگی در سر بپرورانید. حتماً به آن چیزی که فکر می کنید می رسید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

برنامه های مسافرت می توانند جالب باشند. این احتمال وجود دارد که چیزی تغییر کند، کنسل شود یا به تأخیر بیفتد. بعضی از شما رویای سفرهای جدید دارید یا چرخش دیگری در برنامه خود می گنجانید. سورپریزهایی درباره مطبوعات، تحصیلات تکمیلی و رسانه ها ممکن است اتفاق بیفتد. قرارهای پزشکی و حقوقی ممکن است تغییر کنند.

پیش بینی روابط شما: امروز بهترین روز برای کمی تحقیق درباره آن است که چه محصولی باید برای شریکتان بخرید و به دنبال بهترین تخفیف ها باشید. اگر زمان بگذارید و تصمیم بگیرید که چه چیزی میخواهید، از آنچه بدست می آورید راضی خواهید شد.

پیش بینی شغل شما: هر آن چیزی که می خواهید را برنامه ریزی می کنید و برای هر احتمالی نقشه می کشید. ولی اگر قدم اول را برندارید، هرگز به اهدافتان نمی رسید. امروز روز خوبی برای حرکت به جلو و عملی کردن نقشه است.


فال روزانه متولدین خرداد

به حساب بانکی خود دقت کنید و مواظب جزئیات مربوط به مسائل ارث، مالیات، بدهی یا اموال مشترک باشید. سورپریز های غیرمنتظره ای درباره ثروت یا حمایت از سوی دیگران ممکن است اتفاق بیفتد.

پیش بینی روابط شما: امروز شما محبوب می شوید. پس اگر امشب سر قرار می روید، همه تخم مرغ هایتان را در یک سبد نگذارید! بگذارید طرفتان حدس بزند که شما چه چیزی در چنته دارید و بدانید که گزینه های دیگری هم دارید. تعهدات قطعی ندهید.

پیش بینی شغل شما: امروز به شما چراغ سبزی داده می شود تا درباره چیزی که از آن شک داشتید، جلو بروید. دیگر زمانی مثل حالا نخواهید یافت، پس از این فرصت استفاده کنید و انجامش دهید. با داشتن اعتماد به نفس، شکست نخواهید خورد.


فال روزانه متولدین تیر

در بحث و گفتگو با دیگران، امروز چیزی غیرعادی اتفاق می افتد، که دلیل آن می تواند این باشد که خبرهای خوب و غافلگیرکننده ای برایتان دارند. امروز افراد احساس استقلال می کنند و این می تواند شراکت ها را مورد امتحان قرار دهد. شاید کسی از شریکش طلب فرصت یا حمایت کند.

پیش بینی روابط شما: الان بهترین زمان برای دور شدن است. اخیراً خیلی مشغول بوده اید و واقعاً نیاز به استراحت و ارتباط با شریکتان دارید. چه قرار باشد در خانه بمانید چه قرار باشد به مکانی آرام و دنج بروید. استراحت و آرامش هر دو برای شما خوب است.

پیش بینی شغل شما: نگذارید تعارض و اختلاف بین شما و همکارانتان برای بقیه روز شما را فلج کند. نسبت به رویکرد بی ملاحظه آن فرد، لجاجت به خرج ندهید. خودتان را جمع و جور کنید و بر واقعیت موضوع تمرکز کنید.


فال روزانه متولدین مرداد

به علت خرابی کامپیوتر، قطع برق،ا کمبود پرسنل یا لغو جلسات ممکن است در کارتان وقفه پیش بیاید. برای همه کارها وقت اضافه در نظر بگیرید تا به تأخیر نیفتند. قطعاً برنامه هایتان تغییر خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: بهترین زمان برای وقت گذرانی با دوستانتان است. اگر مسائلی هست که باید با نزدیکترین و عزیزترین کس خود در میان بگذارید، این کار را بکنید. این کار را در بهترین زمان گفتگوی واقعی و جدی بین خودتان انجام دهید. 

پیش بینی شغل شما: امروز در موقعیتی عالی برای حرکت به جلو در کارتان دارید. اگر حس می کنید که شغل کنونی شما رضایتان نمی کند، شک نکنید و استعفا دهید و کار دیگری انجام دهید. فرصت بهتری در انتظارتان است.  


فال روزانه متولدین شهریور

یک قرار ملاقات غیرمنتظره امروز قلبتان را به تپش می اندازد. ایده های خلاقانه در ذهنتان جرقه می زنند. بنابراین امروز روز خوبی برای جستجوی امکانات هنری است. در برابر رویدادهای ورزشی جبهه گیری کنید. والدین باید محتاط باشند، زیرا امروز روز پرحادثه ای برای بچه هاست.

پیش بینی روابط شما: محل کارتان می تواند جایی باشد که فرد خاصی را ملاقات می کنید. نه تنها با آن فرد گفتگوی جالبی انجام می دهید، بلکه می فهمید که تفاهم زیادی بین شما دو نفر وجود دارد. ممکن است او را مدتهاست که می شناسید، ولی امروز بین شما جرقه ای روشن می شود.

پیش بینی شغل شما: امروز تنبل نباشید – رئیس تان شما را تحت نظر دارد. سرعت کارتان را کم نکنید، وگرنه عقب می مانید. شاید وضعیت ناراحت کننده ای باشد، ولی نترسید و ریسک کنید.


فال روزانه متولدین مهر

روند عادی خانه شما امروز تغییر می کند. لوازم خانگی کوچک ممکن است خراب شوند. شاید بحث هایی در محیط خانه پیش آید یا کسی سرزده به خانه شما بیاید. منتظر موارد غیرمنتظره باشید. آهسته پیش بروید و به هر چیزی که می گویید و هر کاری که می کنید دقت کنید.

پیش بینی روابط شما: در مورد بیرون رفتن و اجتماعی شدن، امروز کمی بیشتر وقت بگذارید. اگر در رابطه ای دائمی هستید، ممکن است متوجه شوید که دیدار با دیگران روحیه هر دوی شما را بالا می برد. اگر به دنبال مسائل رمانتیک هستید، شرکت کردن در مهمانی ها، شما را به فرد موردنظرتان می رساند.

پیش بینی شغل شما: امروز نترسید و نظرتان را بگویید، ولی احتیاط کنید. اگر به کلماتتان دقت نکنید، ممکن است به طرف صحبت شما بر بخورد. امروز در محل کار افراد تهاجمی رفتار می کنند. ولی این بدان معنا نیست که شما باید با آنها کنار بیایید. آرام باشید.  


فال روزانه متولدین آبان

امروز روز پرحادثه ای برای شماست، بنابراین مواظب باشید و در مورد هر کاری که انجام می دهید، فکر کنید. از پیش داوری های عجولانه یا گفتن چیزی که بعداً ممکن است افسوسش را بخورید اجتناب کنید. در رانندگی بیش از گذشته دقت کنید و منتظر دوستان خود باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز سعی کنید بیش از گذشته اجتماعی و خوش برخورد باشید. زیرا امروز انسان های بسیار جالبی را ملاقات می کنید که اگر در حال و هوای خوبی نباشید، ممکن است بعداً دلتان برایشان تنگ شود. گوش دادن و شنیدن حرف های دیگران، شما را به قرار بسیار ویژه ای می رساند. آماده باشید.

پیش بینی شغل شما: وقتی به محل کار می روید، حتماً زره تان را با خودتان ببرید. زیرا مافوق های شما ممکن است در ارزیابی عملکرد شما کمی سخت گیر باشند. آماده باشید. مسائل را شخصی نکنید و به یاد داشته باشید که این فقط شغل شماست. هر وقت بخواهید می توانید استعفا دهید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است از جهت پول، غافلگیری هایی برایتان اتفاق بیفتد. شاید پول پیدا کنید، یا پول از دست بدهید. در مقابل گم شدن یا دزدیده شدن پولتان موضع گیری کنید. چیزی ممکن است اتفاق بیفتد و شما را غافلگیر کند؛ شاید چیزی را بشکنید.

پیش بینی روابط شما: شریک شما در حال و هوای بسیار خوبی برای بیرون رفتن و تفریح کردن است و شما با هم بیرون می روید. ممکن است از سخاوت او استفاده کرده و به جایی بروید که قبلاً تجربه خوبی از آن داشتید. شاید به سینما یا کنسرت بروید. 

پیش بینی شغل شما: امروز شما شکست ناپذیر هستید. از این انرژی به نفع خودتان استفاده کنید. می توانید با هماهنگی کردن خود با اعتماد به نفس بالا و شخصیت مثبت، کارهای زیادی را به انجام برسانید. اکنون فرصت خوبی برای ارائه یک طرح یا انجام یک معامله است.

فال روزانه متولدین دی

امروز ذهنتان بسیار برانگیخته می شود، به همین دلیل از همه چیز هیجانزده می شوید. با این حال چیزهای اطرافتان آنقدر سریع اتفاق می افتند که می توانند اعصاب شما را بهم بریزند. منتظر یک اتفاق ناگهانی، برنامه سنگین کاری و روزی پر از اتفاقات همزمان باشید.

پیش بینی روابط شما: اگر دنبال فرد خاصی بوده اید، پس ممکن است تعجب کنید که امروز در محل کار چه اتفاقی برایتان می افتد. یک گفتگوی ساده می تواند شروعی برای یک رویداد خاص باشد.

پیش بینی شغل شما: سرعت زیاد اطرافیان شما در محل کار، شما را به شتاب می اندازد. لازم نیست عجله کنید تا به آنها برسید، زیرا ممکن است با سر به زمین بخورید. با سرعتی متعادل پیش بروید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز روز آرامی برای شماست. حس می کنید که اتفاقی می افتد و مطمئن نیستید که چه اتفاقی است. گویی حس ششم شما در حالت هشدار قرار دارد. اکتشاف های غیرمنتظره ممکن است افرادی را متعجب کند. بعضی چیزها خیلی سریع تغییر می کنند.

پیش بینی روابط شما: امروز روز خوبی برای اجتماعی شدن است. شما در چند مهمانی شرکت می کنید و این مهمانی ها باعث می شوند با کسانی که عقاید، ایده آل ها و آرزوهای مشترکی دارید، بیشتر دیدار داشته باشید. اگر به دنبال موفقیت رمانتیک هستید، امروز شانس زیادی دارید که در مکالمات جدی، به آن برسید.

پیش بینی شغل شما: بیشتر روز خود را به خاموش کردن آتش های اطرافتان می گذرانید، در حالیکه باید بر روی کار خودتان تمرکز کنید. گویی امروز همه در حال نزاع هستند و شما می خواهید آنها را آشتی دهید. طبیعی است که مثل یک دیپلمات عمل کنید.  


فال روزانه متولدین اسفند

دوستان یا افرادی در موقعیت های گروهی ممکن است چیزی بگویند که امروز انتظارش را ندارید. جلسات یا برنامه های شما برای آینده ممکن است لغو شوند. در واقع اخبار عجیبی ممکن است بشنوید که بعضی از اهداف شما را تغییر دهند. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. قبل از حرف زدن فکر کنید تا از واکنش های ناخوشایند تأسف نخورید.

پیش بینی روابط شما: اگر امیدوار بودید که در زندگیتان با کسی دیدار کنید، امشب شب خوبی برای رسیدن به این امید است. شانس شما زیاد است که امشب شب رویاهای شما باشد. تنها مشکل اینجاست که احتمالاً در مورد همه این جوانب بطور مفصل صحبت خواهید کرد. ولی نترسید، عشق بعداً ایجاد خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: رویکرد ناپخته فردی در محل کار می تواند شما را گیج کند. از درون عصبانی هستید و ممکن است به نحوی واکنش دهید که دیگران را بترسانید. سعی کنید صبور باشید.   


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی صبح بخیر:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما




ویدیو مرتبط :
کلمات انگلیسی روزانه اپیسود 14

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه 1391/11/10




 


فال روزانه متولدین فروردین

امروز می تواند روز پر بازدهی برایتان باشد، زیرا تمایل شدیدی به بهبود و اصلاح در کار و زندگی شخصی تان و به خصوص در مورد سلامت تان دارید. شما امروز در مورد همه چیز به دقت فکر می کنید و برنامه ریزی می نمایید.   
                                                                                                                                         
پیش بینی روابط شما: امروز شما در معمایی گیر افتاده اید. شاید حتی ندانید که چه اتفاقی افتاده است. بخشی از شما می خواهد هدیه زیبایی بخرد و طرفتان را تحت تأثیر قرار دهد و بخشی دیگر از شما می خواهد روش تازه ای برای دوست داشتن بیابد.

پیش بینی شغل شما: امروز ذهنتان به سوی ایده جدیدی باز می شود. تخیل خود را ترغیب به کشف امکانات جدید کنید. تهاجمی تر باشید و فراتر از هنجارهای عادی بروید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روزی عالی برای برنامه های بلندمدت تعطیلات، رویدادهای ورزشی یا هر کار هنری و سرگرم کننده است. حتی در مورد مسائل مربوط به سلامت و آموزش کودکان هم بحث و گفتگو می کنید، زیرا می خواهید برای همه امور آینده مطمئن شوید.

پیش بینی روابط شما: امروز در دایره روابط خود، چیز جدیدی را تجربه می کنید. شاید طرفتان توقع چیز بیشتری را در این رابطه دارد. پس بهتر است چشم هایتان را باز کنید و آن را بیابید و رابطه خود را بهتر کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز نترسید و میانبر بزنید. یک روش ثابت و آهسته شما را به مقصد خواهد رساند. به دنبال راه های جدیدتر هم باشید. بازده کلی شما پتانسیل افزایش فراوانی دارد.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز با مادر یا خویشان مسن تر فامیل بنشینید و درباره مسائل املاک و مستغلات برنامه ریزی کنید. امروز افراد ذهنی باز و کاربردی دارند و به همه جزئیات دقت می کنند. شاید هم بخواهید خانه خود را بهبود بخشید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما خوشحال هستید. اگر می خواهید روی طرفتان تأثیرگذار باشید، بهترین لباستان را بپوشید و بهترین عطرتان را بزنید. خوش زبانی لازمه تغییر دادن چیزها به نفع شماست.

پیش بینی شغل شما: امروز چرخه جدید و خوبی از زندگی برایتان آغاز می شود. برای سه هفته آینده باید حواستان به فرصت های شغلی باشد. اگر از شغلتان راضی نیستید، زمان جستجوی شغل جدیدی فرا رسیده است.


فال روزانه متولدین تیر

امروز روز خوبی برای کار ذهنی و فکری است. کار روزمره را هم به راحتی انجام می دهید. زیرا امروز شما تمرکز و ذهنی باز دارید. همچنین بسیار متقاعدکننده خواهید بود. شاید توصیه و پند یک بزرگتر برایتان مفید باشد.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد برداشتن گام های خاصی در رابطه خود تردید دارید. شاید از خود می پرسید که آیا باید به راه دیگری بروید و منتظر باشید که فرد موردنظرتان سر برسد. در این مورد بیشتر فکر کنید. شاید موقعیت خاصی را نادیده گرفته اید.

پیش بینی شغل شما: مهارت جدیدی بیاموزید. کاتالوگی از همکاران و برنامه های آموزشی بخش خودتان بگیرید و در کلاس خاصی شرکت کنید. این کلاس می تواند برای شما مهارت هایی بیاورد که در آینده به دردتان می خورد.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما برنامه ریزی مالی جدی ای انجام می دهید. روی درآمد، بدهی و آینده خود فکر می کنید. شاید راه های جدیدی برای پول درآوردن پیدا کنید ولی قطعاً نگران کاهش هزینه ها هستید.

پیش بینی روابط شما: دو گزینه پیش روی شماست و نمی دانید کدام را انتخاب کنید. یکی از آنها برایتان رابطه ای عمیق و خاموش می آورد و دیگری برایتان رابطه ای عجیب و غیرمنتظره دارد. تصمیم شما بسیار دشوار است.

پیش بینی شغل شما: امروز طور دیگری فکر کنید. نترسید و به همه احتمالات بیندیشید. اگر بتوانید رویکرد ابتکاری تری در پیش بگیرید، پیشرفت و ترقی به سراغتان می آید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز برای شما روز بسیار پر بازدهی است. شما تمایل دارید در مورد موضوعات جدی بحث کنید و هدفتان بهبود آینده به روشی معنادار و کاربردی باشد.

پیش بینی روابط شما: امروز دوست دارید به روال روزمره رابطه خود جنبه جدید و هیجان انگیزی بدهید. اینکه چطور اینکار را بکنید نیازمند فکر بیشتری است. شاید باید با هم بیرون بروید و چیزهای جدید و متفاوتی را امتحان کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز کسی با شما درباره برنامه و نقشه خاصی حرف می زند. اولین واکنش شما مخالفت با آن است. مراقب باشید و زود نتیجه گیری نکنید. به چیزهای جدید هم فکر کنید.


فال روزانه متولدین مهر

امروز از هر نوع تحقیق پشت پرده ای بهره می برید. به ویژه آنچه امروز یاد می گیرید می تواند موقعیت مالی شما را بهبود بخشد. شاید درآمد شما را افزایش ندهد ولی نشان می دهد که چگونه هزینه های خود را کاهش دهید و مراقب داشته هایتان باشید. شاید کسی کمکتان کند چیزی را تعمیر کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما درگیر جاذبه فراوانی می شوید. فردی به شدت چشم شما را گرفته است. تنها مشکل اینجاست که تردید دارید که آیا باید متعهد به این رابطه بشوید یا نشوید. در مورد انگیزه هایتان دوباره فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: به افرادی بپیوندید که دیدگاه های مشترکی با شما دارند. با هم کار کنید. تلاش ترکیبی شما نتیجه ای بسیار بزرگتر از تلاش های فردی شما خواهد داشت. ایده های جدیدی در گروه به ذهن افراد می رسد.


فال روزانه متولدین آبان

به توصیه بزرگتری در فامیل که تجربه زیادی دارد و اطلاعاتی کاربردی در اختیارتان می گذارد استفاده کنید. شاید اطلاعاتی داشته باشد که بدست آوردنش برایتان سخت باشد یا توصیه ای داشته باشد که ظاهر یا سبک ارتباط شما را بهبود بخشد.

پیش بینی روابط شما: امروز شاید بهتر است کمی بنشینید و به عاقبت رابطه خود فکر کنید. اینکار باعث می شود که جنبه های مختلف یک رابطه را در نظر گرفته و نتیجه گیری کنید. این برای آینده شما ضروری است.

پیش بینی شغل شما: روح آشوبگر شما امروز بر شما حاکم می شود. شاید نیاز شدیدی به آزادی بیشتر در مورد کار حس کنید. بجای عقب نشستن و کاری نکردن، گامی به سوی جلو بردارید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز روی رئیس و افراد بسیار مهم تأثیرگذار هستید، زیرا متوجه می شوند که شما استوار، باوجدان و اهل عمل هستید. او را ناامید نکنید. شاید او حتی برایتان پند و اندرزی داشته باشد. امروز روز سخت کوشی و استواری است.

پیش بینی روابط شما: شاید احساس کنید که از نوع خاصی از رابطه مکرراً خسته می شوید. شاید از خود بپرسید چرا نوع خاصی از افراد دائماً به سمت شما جذب می شوند. شاید باید خودتان و دایره دوستانتان را تغییر دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز روابط شما با دیگران کمی دچار تنش می شود. شاید کسی سعی می کند از شما اجتناب کند. واقعیت این است که گاهی افراد برای نظم دادن به افکارشان باید کمی تنها بمانند.

فال روزانه متولدین دی

امروز روز خوبی برای مطالعه هر چیزی یا پرداختن به جزئیات مربوط به امور حقوقی، پزشکی یا تحصیلات عالی است. همچنین روز خوبی برای برنامه ریزی مسافرت بلندمدت است. شاید از کسی چیزی یاد بگیرید که باورهای شما را دگرگون کند.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد تصمیم خاصی در رابطه خود پافشاری می کنید. شاید طرفتان خواستار تغییراتی باشد. این باعث می شود احساس ناامنی کنید و حس کنید که همه چیز باید مثل قبل بماند. صحبت و گفتگوی صادقانه راه حل این مشکل است.

پیش بینی شغل شما: امروز روزی است که شما اگر از جمع جدا شوید و استعداد خاص خود را به بقیه نشان دهید، موفق تر هستید. خودتان باشید و اعتماد به نفس داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

از انرژی امروز برای انجام خرده کارها استفاده کنید و به مسائل ارث، بدهی، املاک، مالیات و امور مربوط به اموال مشترک رسیدگی کنید. در دفاع از بهترین منافع خود یا دیگران مشکلی نخواهید داشت.

پیش بینی روابط شما: شما از دوستان نزدیک و همنشینی با آنها لذت می برید. شاید فکر کنید که رابطه شما بجای آنکه تجربه ای لذتبخش باشد، تبدیل به روتین آزاردهنده ای شده است. شاید شما به زمان بیشتری نیاز دارید تا در مورد مسائل عمیق تر فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: اگر امروز موضع خود را مشخص نکنید، ممکن است کسی برایتان مشکل ساز شود. اکنون زمان آن نیست که شرایط را بدتر کنید و بگذارید دیگران برایتان تصمیم بگیرند. قوی باشید.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز گفتگو با شرکا و دوستان نزدیک بر روی مسائل کاربردی متمرکز است. به کسی بپیوندید که کارها و بهبودهای اساسی انجام می دهد. شاید هم بخواهید رابطه خود را بهبود دهید. یا ممکن است راه جدیدی برای کار کردن با گروه یا شریک بیابید.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد فرد خاصی زیاد ذهنتان مشغول شده است و امید زیادی به او دارید. تنها مشکل اینجاست که در مورد شخصیت او اشتباه کرده اید و ممکن است غافلگیر شوید. شاید او ناامیدتان کند. پس منتظر یک سورپرایز باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز کله شقی شما به اوج خود می رسد. خودتان را کنترل کنید تا دچار مشکلی نشوید که نتوانید آن را حل کنید. رویکرد و روش مطمئنی در پیش بگیرید تا اطرافیان و خودتان راحت باشید.



با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی صبح بخیر:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما