اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیدی مرگبار شوهر شیشه‌ای به زن خانه‌دار



قتل,حوادث,اعتیاد

عیدی مرگبار شوهر شیشه‌ای به زن خانه‌دار

اعتراض زن خانه‌دار به دنیای شیشه‌ای شوهرش کافی بود تا عیدی خونینی برای خانواده‌اش رقم بخورد.

به گزارش وطن امروز، ساعت 14 بعدازظهر 11 فروردین‌ماه سال جاری پلیس 110 ماجرای یک قتل در طبقه دوم ساختمانی در خیابان وحدت اسلامی را به کلانتری 112 ابوسعید مخابره کرد.

وقتی بررسی‌های ماموران گشت کلانتری نشان داد یک زن به قتل رسیده است، تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران خود را به محل جنایت رساند و با جسد خون‌آلود زن 57 ساله‌ای به نام «اکرم» روبه‌رو شد و با دیدن شکستگی در کمددیواری اتاق خواب بچه‌های خانواده پی برد درگیری خشم‌آلودی این قتل را رقم زده است.

 

در حالی که مشخص بود یک آشنا دست به این جنایت زده است با دستور بازپرس سپیدنامه، از شعبه 10 دادسرای ناحیه 27 کارآگاهان جنایی مامور ردیابی قاتل فراری شدند.

در بررسی‌ها از صحنه جنایت مشخص شد اکرم با همسر و 2 بچه‌اش زندگی می‌کرده و از مدتی پیش با همسرش به نام «احمد» 60 ساله اختلاف داشته و چند روز پیش نیز به خاطر کتک‌کاری شوهرش از وی شکایت کرده بود.

با توجه به فراری بودن شوهر اکرم بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری احمد آغاز شد و کارآگاهان پی بردند این مرد شیشه‌ای است و همین اعتیاد علت اصلی اختلاف وی با اعضای خانواده‌اش بوده است. در حالی که هیچ اثری از قاتل فراری در پاتوق‌هایش به دست نیامده بود هنوز نیمه‌شب نشده بود که ردپای احمد در ساختمان نیمه‌کاره یکی از بستگانش به دست آمد و ماموران بلافاصله با شناسایی این ساختمان نیمه‌کاره در خیابان پیروزی آنجا را تحت مراقبت‌های نامحسوس پلیسی قرار دادند و سرانجام ساعت 11 شب وی را دستگیر کردند.

 

احمد در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: از مدتی قبل و با توجه به اعتیاد من به شیشه، خانواده‌ام ادعا می‌کردند مشکل روانی دارم و قصد داشتند مرا در بیمارستان بستری کنند و به همین خاطر همیشه با هم درگیر می‌شدیم تا اینکه چند روز پیش از حادثه، من با همسرم درگیر شده و وی نیز به خاطر کتک‌هایی که خورده بود از من شکایت کرد.

مرد همسرکش در ادامه افزود: ساعت 9 صبح با رفتن دخترم به سرکار با اکرم در خانه تنها ماندیم که از وی خواستم از شکایتش صرفنظر کند اما وی مخالفت کرد و در ادامه به من ناسزاگویی کرد، من نیز عصبانی شدم و هر دو با هم درگیر شدیم؛ ابتدا همسرم با سشوار ضربه‌ای به سر من زد و آن را شکست، من نیز که سر و صورتم خونین شده بود در یک فرصت با سیم سشوار وی را خفه کردم و به تصور اینکه در کمددیواری اتاق بچه‌ام پول وجود دارد، آن را شکستم اما پولی در آن نبود و در حالی كه در خانه را باز گذاشته بودم، فرار کردم./وطن امروز

 

 

 


ویدیو مرتبط :
‌ارتباط با زن شوهر دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی به خاطر رفت و آمد زیاد شوهر به خانه مادر زن



 

 جدایی به خاطر رفت و آمد زیاد شوهر به خانه مادر زن

 

  زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم دائماً به مادرم سر زده و به بهانه تنها نبودن او مزاحمش می شود و به او زحمت می دهد؛ به همین دلیل می خواهم از شوهرم جدا شوم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی ۳۰ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی نجفی رئیس شعبه ۲۳۴ مجتمع قضایی خانواده یك ارائه كرد.

این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینكه حدود ۳ سال و ۲ ماه از زندگی مشتركمان می گذرد و فرزندی نداریم، گفت: باید هر چه زودتر از شوهرم جدا شده و تنها با مشكلاتم كنار بیایم؛ شوهرم بسیار خسیس است و همه خوشی هایش را در خانه مادرم می بیند و می خواهد دائماً و به به هر دلیلی به خانه مادر من برود.

وی با اشاره به اینكه یك سال و نیم از در گذشت پدرم می گذرد، ادامه داد: شوهرم با وجود اینكه از وضع مالی مادرم اطلاع دارد، حاضر نیست كمكی كند؛ او با رفت و آمدهای زیادش به خانه مادرم، مرا بسیار عذاب داده و دائماً مادرم را به زحمت می اندازد.

مرد در دادگاه خانواده محلاتی حضور داشت و با بیان اینكه قصد من، تنها سر زدن به مادر همسرم است و می خواهم به فكر آنها باشم، گفت: من وضع مالی چندان خوبی ندارم كه هر بار برای مادر همسرم خرید كنم ولی تنها كاری كه از دستم برمی آید و از آن دریغ نمی كنم، سر زدن به اوست و به همین دلیل مادر همسرم همیشه دعاگوی من است.

زن بار دیگر در مقابل قاضی این پرونده با بیان اینكه سرزدن به كسی یك ساعت به طول می انجامد، نه از صبح تا شب، گفت: شوهرم اصلاً به فكر من نیست و می خواهد دائماً مرا حرص دهد؛ باید از او جدا شوم چرا كه حرف های من اصلاً برایش مهم نیست.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حكمی صادر نكرد و جلسه را پایان داد.... / خبرگزارى فارس