اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیدی سایت حامی دولت به احمدی نژاد



 

 

 

محرمانه نیوز از سایت های حامی دولت نوشت:

هرچه نزد خود فکر کردیم که به بهانه آغاز سال نو به رییس جمهور محبوب ایران اسلامی عیدی را تقدیم کنیم که متناسب با این همه فداکاری و زحمات مخلصانه باشد چیز با ارزشی را نیافتیم.

در نهایت تصمیم گرفتیم دست خطی از دکتر مصدق که متناسب با تلاش ها و فداکاریهای دکتر احمدی نژاد در احقاق حقوق ملت ایران در عرصه های داخلی و بین المللی است را تقدیم به منتخب ملت ایران کنیم .

مصدق زیر عکس به دست خط خود نوشته: به کسانی که وقتی پای مصالح عموم به میان آید از مصالح خصوصی و نظریات شخصی صرف نظر می کنند.

 

عیدی سایت حامی دولت به احمدی نژاد

 

به کسانی که در سیاست مملکت اهل سازش نیستند و تا آن جا که موفق شوند مرد و مردانه می ایستند. و یک دندگی به خرج می دهند و به آن کسانی که در راه آزادی و استقلال ایران عزیز از همه چیز خود می گذرند این عکس ناقابل اهدا می شود...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
بی ثباتی مدیریتی در دولت احمدی نژاد بیداد می کند! (مناظره رضایی با احمدی نژاد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روایت احمدی نژاد از خط دشمن در تهران/ حمایت از فعالان رسانه‌ای حامی دولت!



روایت احمدی نژاد از خط دشمن در تهران/ حمایت از فعالان رسانه‌ای حامی دولت!

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در دیدار با جمعی از اهالی رسانه كه به مناسبت روز خبرنگار در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد، در ابتدای سخنان خود با گرامیداشت ایام شب قدر و اهمیت استفاده از این شب‌ها افزود: كسانی كه فكر می‌كنند با محدود كردن فضای آزادی می‌توانند به جایی برسند و به دوام برسند، اشتباه می‌كنند و اگر این كار امكان‌پذیر بود تمام طاغوت‌ها و دیكتاتورهای تاریخ، ابدی می‌شدند.

بخش هایی از مهمترین اظهارات رئیس جمهور عبارت است از:

رییس‌جمهور با انتقاد از برخی از برخوردهای تند نسبت به رسانه‌ها و بستن برخی روزنامه‌ها و وبلاگ‌ها گفت: چه اتفاقی می‌افتد حالا اگر انتقادی به شما شود؟ آیا با بستن روزنامه‌ها و وبلاگ‌ها درست می‌شود؟ خدا و مردم كه می‌بینند؛ خدایی كه تمام بشریت را رصد می‌كند. نظام جمهوری اسلامی ایران باید پرچمدار تحمل و عدالت باشد.

وی همچنین با انتقاد از برخی بازی‌های سیاسی و با بیان اینكه "برخی روزنامه‌ها گرفتار بازی‌های سیاسی شده‌اند"، گفت: البته ممكن است جایی حقی تضعیف شود و بر اساس بازی‌های سیاسی تهمتی زده شود باید بر اساس قانون برخورد شود.

رییس‌جمهور با تاكید بر اینكه "رسانه باید آزادگی داشته باشد و حقیقت را بگوید گرچه علیه خودش باشد"،‌ اظهار كرد: رسانه‌ها برای بیان حقیقت آمده‌اند.

وی همچنین تصریح كرد: باید توجه داشته باشیم كه خبرنگار اول یك انسان و هموطن است. گیرم كه اشتباهی مرتكب شد یا بعضا انتقادی كرد؛ آیا سقف آسمان به زمین می‌چسبد كه این برخوردها صورت می‌گیرد؟ اگر قرار بود بستن وبلاگ، كسی را نجات دهد، خیلی اتفاقات می‌افتاد. البته اگر جایی قانون زیر پا گذاشته و حقی تضعیف شد باید بر اساس قانون برخورد شود. نمی‌گویم كه هیچ برخوردی نشود ولی اینكه خودمان شاكی باشیم و خودمان نیز قاضی باشیم، مثلا بگوییم فلانی به من توهین كرده و من شاكی هستم و خودم نیز تصمیم می‌گیرم، درست نیست.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینكه طبق مصوبه مجلس، فضای مجازی نیز مثل رسانه‌هاست و اگر موضوعی پیش آمد باید طبق قانون با آن برخورد شود و حق دفاع داده شود، گفت: البته ما خوشبین هستیم و برخی از توضیحات را می‌پذیریم ولی وقتی برخی از اعمال را كنار هم می‌گذاریم این اعمال در كنار هم قابل پذیرش نیست.

رییس‌جمهور در ادامه با بیان اینكه "از دید ما همه رسانه‌ها محترمند"، گفت: نه اینكه تنها روزنامه ایران كه از سوی دوستان ما اداره می‌شود، محترم باشد. ما به روزنامه ایران هم نمی‌گوییم كه چه بنویسد و چه بگوید. تنها توصیه‌های كلی می‌كنیم كه مراعات كنند.

رییس‌جمهور با بیان اینكه "برخی می‌خواهند خط دشمن را به تهران بیاورند، در حالی كه هنر این است كه ما مردم را از طاغوت جدا كنیم و این ماموریت ماست"، از احزاب و جناح‌های سیاسی انتقاد كرد و گفت: احزاب، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی هیچ‌گاه در دل مردم جا نیفتاده‌اند و نمی‌دانم كه به چه دلیلی و چه اشكالی است كه این‌گونه است.

وی در مورد ضعف اطلاع‌رسانی از عملكرد دولت كه مورد گلایه یكی از خبرنگاران بود، با تایید این مطلب گفت: ضعف وجود دارد و فكر می‌كنم كه دولت باید كار خود را انجام دهد و رسانه‌ها نیز باید كار خودشان را انجام دهند. سال گذشته كه هجوم سنگین و سازمان‌یافته هجمه نسبت به دولت بود، نزد عزیزی رفتم و گفتم كه این امر به ضرر كشور است. گفتم یا خودتان تذكر دهید یا اجازه دهید به روش خودم یعنی روش احمدی‌نژادی رفتار كنم. (این قسمت از صبحتهای احمدی‌نژاد با خنده و تشویق حاضران همراه بود).

رییس‌جمهور یادآور شد: به عنوان مثال هنگامی كه پروژه‌ای به ارزش سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد تومان افتتاح می‌شود، در برخی از رسانه‌های خبری منتشر نمی‌شود. البته شما خبرنگاران، مطلب را منتقل می‌كنید اما این موضوع به سیاست رسانه مرتبط است.

وی با اشاره به اظهارات یكی از خبرنگاران كه به عنوان نماینده وبلاگ‌نویسان درباره نحوه برخورد قوه قضائیه با برخی وبلاگ‌نویسان حامی دولت گفت: باید پای حق ایستاد و این ایستادن سیلی خوردن دارد. فكر نكنید چون جمهوری اسلامی شده دیگر همه چیز خوب است. باور من قبل از انقلاب این بود كه هنگامی كه انقلاب پیروز می‌شود، عمل صالح آسان خواهد شد اما كمتر از 3 ماه پس از پیروزی انقلاب این باور در هم شكست.

احمدی‌نژاد در همین رابطه اظهار كرد: در حال تنظیم نامه‌ای برای قوه قضاییه هستم. آخر به چه دلیل باید این كارها شود؟ این موضوع را حتماً پیگیری می‌كنم و شما باید بدانید كه در عرصه حقیقت‌طلبی باید تحمل وجود داشته باشد.

بر اساس این گزارش از میان جمعیت فردی فریاد زد كه آن دو خواهر و برادر را نیز بازگردانید كه احمدی‌نژاد در واكنشی به آنها گفت: چشم اما همه كارهای دنیا را از من نخواهید..../شفاف