اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: وزیر احمدی نژاد در کنار ابراهیم یزدی


منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق در کنار ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت مهندس مهدی بازرگان و صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران روز دوشنبه در جلسه دفاع پایان نامه ای در مقطع دکترا دانشگاه تهران با موضوع " لیبرال دموکراسی در ایران ".

عصر ایران: منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق در کنار ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت مهندس مهدی بازرگان و صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران روز دوشنبه در جلسه دفاع پایان نامه ای در مقطع دکترا دانشگاه تهران با موضوع " لیبرال دموکراسی در ایران ".

عکس: وزیر احمدی نژاد در کنار ابراهیم یزدی


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد و مصباح یزدی نطق انتقادی اعلمی از ایشان 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد نخست وزیر شد! + عکس



احمدی نژاد نخست وزیر شد! + عکس

موسسه بروکینگز در این گزارش که 'روح آینده ایران' نام داشت، بدون اینکه به این نکته توجه کند که ۲۳ سال است در ایران سمتی به‌نام نخست‌وزیر وجود ندارد، از رئیس‌جمهور کشورمان به‌عنوان نخست‌وزیر نام برد.

 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، یکی از مشهورترین اندیشکده‌های آمریکایی که در تصمیم‌سازی مقامات این کشور نقشی به‌سزا دارد، در اشتباهی آشکار از محمود احمدی‌نژاد به‌عنوان نخست‌وزیر ایران نام برد!

موسسه بروکینگز در این گزارش که "روح آینده ایران" نام داشت، بدون اینکه به این نکته توجه کند که 23 سال است در ایران سمتی به‌نام نخست‌وزیر وجود ندارد، از رئیس‌جمهور کشورمان به‌عنوان نخست‌وزیر نام برد.

 

  نخست‌وزیر ایران,احمدی‌نژاد,اخبار,اخبار سیاسی

 

با توجه به اختلاف فاحش این دو کلمه در نگارش، مشخص است که نگارنده بروکینگز نمی‌دانسته است که سمت دقیق آقای احمدی‌نژاد چیست، چرا که این اشتباه فاحش نمی‌تواند اشتباه تایپی باشد./قدس آنلاین