اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: مانور اطفای حریق زنان آتش نشان


تصاویری از مانور اطفای حریق زنان آتش نشان در مشهد را مشاهده می کنید.


ویدیو مرتبط :
مانور اطفای حریق جنگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فندک بازی 3 جوان خانه را به آتش کشید/ اطفای حریق پس از 50 دقیقه تلاش



سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی و مصدوم شدن سه مرد جوان خبر داد.

 جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این حریق اظهار داشت: در ساعت 18:56 دقیقه عصر روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، 3 ایستگاه آتش نشانی را به همراه خودروهای تنفسی و تانکر آب عازم محل حادثه در محله نارمک، میدان چهل و یکم کرد.

وی ادامه داد: در پارکینگ یک منزل سه طبقه که به یک واحد مسکونی 40 متری تبدیل شده بود سه جوان مشغول پر کردن گاز پیکنیک و فندک بودند که به یک باره انفجار رخ می‌دهد و خانه به آتش کشیده می‌شود.

ملکی افزود: آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و سه مرد جوان که دچار سوختگی و مصدومیت شده بودند، از محل حریق خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند و سایر نیروهای آتش نشانی، آتش سوزی را مهار کردند.

به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی، آتش نشانان پس از ایمن سازی و تخلیه دود، عملیات را در ساعت 19:51 دقیقه به پایان بردند.


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران